Odottavat toukomammat 2015

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sirpula
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Bettie:mä kävin naistentautienpolilla ultrassa.Siellä totesivat keskenmenon ja että kohtu oli tyhjä.Kannattaa mennä jos mahdollista.Ja voimia.<3

Voimia bettie! Minulla otettiin keskenmenon jälkeen 2 kertaa se väri koe ja hienosti oli laskenut. Samoin ultraääni tarkistettiin kohtu neuvolassa ja paikallinen lääkäri oli siellä vielä vuodon loputtua näkevinään raskausmassaa ja sain lähetteen keslussairaalaan. Mutta ihan turha reissu oli. Kaikki oli hyvin kun siellä kävin ja uusi kk kierto jo alkanut

Kertokaas viisaamat.Että laskenko la:n km-päivästä vai ovispäivästä?Jos km-päivästä la on 10.5 ja oviksesta 15.5.

Tinttaliina: Oon Kangasalta, eli meen Kangasalan keskusterveysaseman äitiysneuvolaan. Jänskättää kamalasti kun täyttelin niitä lappusia eilen. Herranjestas muuten miten tarkkaan kaikki pitäis tietää ja muistaa. Esim. montako siivua juustoa syön päivässä! :D WHAT!

rolle 2012 Uskoisin että lasket sen siitä ovispäivästä..tai siis yleensä kai se hedelmöittyminen tapahtuu 24h sen ovulaation ja tärppäyksen jälkeen..ehkä :D eli niinkun tuolla vaun laskurilla päivä sen oviksen jälkeen?

Bettielle voimia! :( Mulla ei ole näin varhaisessa vaiheessa ollut niin en osaa sanoa tarvitseeko toimenpiteitä. Luulisin, että neuvovat ottamaan yhteyttä vasta jos tuntuu, ettei kaikki ole kohdillaan. Mutta täällä ei ole ainakaan kyllä tarkitettu kohdun tyhjentymistä myöhemminkään. Mutta kannattaa sitä varmasti kysyä!

Moikka! :) Ilmoittaudun varovasti mukaan. Tänään tein erittäin hailakan haamun kp 25/28 ja sitä ihmettelen että onko se vai eikö se ole plussa, mutta eihän niitä haamujakaan tule jos ei olisi raskaushormonia veressä.Nyt omien laskujen mukaan siis 3+3. Helmikuussa km todettiin np-ultrassa eli oli mennyt kesken jo 8+3 ja siitä lähtien sitten yritelty vähemmän ja enemmän uudestaan. Nyt näyttäisi lupaavalta. Olin tuolloin jo mukana täällä kirjottelemassa silloisessa ryhmässä. Nyt täytynee odotella vahvistuuko viiva vai ei.. Ärsyttää kun jännitys on niin kova, kun viimeeksi kaikki meni pieleen... :sad001

Paikallisessa päivystyksessä kävin tänään, syynä se että vasemmalla alavatsalla tuntuu pistävä painostava tunne. Lääkäri totes et verta tulee vaan vähänlaisesti, ja sain lähetteen äitipolille huomisaamuks. Siel sit varmistetaa ettei toi tunne johdu kohdunulkosesta. Verta ei siis oo ihan älyttömästi tullu ja supistelu satunnaista ja siedettävää. Kuitenkin kaikennäkösiä rippeitä tullu vuodon mukana ja värikin vaihdellu kirkkaan punasesta ruskeaan. Huomen sitte näkee mitä tässä tapahtuu.

Lisäks mulla on ihan kauhea flunssa ja tuntuu et olis joku tulehdusreaktio elimistössä. Mä en ikinä oo ollu näin tukossa, ettei sipuli ja vicki oo auttanu yöllä tukkosuuteen. Nenän kautta ei yöllä kulkenu henki ollenkaan. Imusolmukkeet turvoksissa ja oikea korvaki kipeenä. Ja varmaa on lämpöäki ku tuntuu siltä koko ajan, en vaa oo saanu aikaseks tarkistettua.

^ Jenna saat vaihdettua nimimerkin kun meet tohon sun profiilin kohtaan ja yhteystiedot. sieltä saa nimimerkin! :) Ja ompa kiva nähä lisää TAYS:siin meneviä :-)

Mä oon näköjään jääny listasta pois joten otetaas uusiks

8.5/Catnip/26/1/Tays

Tinttaliina, joo löyty vihdoin paikka mistä pysty käyttäjänimen vaihtamaan. :) Liityin vasta niin kaikki on hukassa!

Takaisin