Odottajia Helsingissä / Espoossa?

Meikä marssii sokerirasitustestiin nyt aamusta, en tiedä kuinka kauan siellä menee mutta toivottavasti selviän tapaamiseen :) Näkymisiin LADYT!
 
Pääsin nyt vasta tuolta arvauskeskuksesta pois --> jos joku sattuu tän näkeen ennen tapaamista! Meni vähän olo överiksi ja verikokeiden otto ei onnistunut niinkuin elokuvissa, 7 reikää reijitetty käsivarsiin :sad001 ja siitä sitten mie pökräsin ja jouduin lepoon siellä.
Lähden kohta liikkeelle sinne Helsingin suuntaan ja tulen kakkugallerialle. Toivottavasti olette vielä siellä kun
saavun paikalle :) jos ei niin uutta yritystä sitten kehiin!
 
Me istuskeltiin Noppa13 siellä yli neljään :) Ja nam, oli maukkauta kakkuja! :D
 
Joo ja aika meni kyllä tosi nopeesti! Ois kiva tavata nyt vielä tässä joku päivä, kun tosiaan tota puhuttavaa ja kokemuksia riittää. Joten, käviskö ihmisille jo ens viikolla? :D
 
Milla + muut ladyt: Minua ei nähtävästi ole tarkoitettu päästä sinne tapaamiseen asti, ukko lähti minua tuomaan sinne kun olo oli vielä sen verran heikko niin neuvolasta soittivat matkalla että pitäisi hakea verensokereiden mittaukseen mittari + muut härpättimet, oli tuo sokerirasitustesti vahvistanut sen että se on todellakin raskausajan diabetes. Eli täyskäännös ja hakemaan nuo tarvikkeet. :sad001
En siis uskalla ennee luvata että joo mie tulen kun ei onnistu koskaan! Eli kun sovitte seuraavan tapaamisen niin mie en kommentoi siihen yhtään mitään vaan ilmestyn vaan paikalle niin jospa se sitten onnistuisi :)
Olisi nimittäin todella kiva päästä muidenkin äippien kanssa juttelemaan!
 
Hmmm no mulle kävis ainakin keskiviikko parhaiten, tai sit sunnuntai, mut ne välipäivät ei kyl oikeestaan mitenkään... Tuuppa Milla nyt takas vaan sinne Facebookkiinkin, nii saa aina yhteyttä sieltä jos tulee jotain muutoksia :) vaikka toisaalta ymmärrän niinku sanoinki :D
 
mullekkin kävis tuo keskiviikko puolenpäivän aikoihin kun tiistaina on sitten neuvolalääkäri ja painoarviot yms.. joten olisko se keskiviikko näin alustava?
:happy093
 
Keskiviikko on ok! Mulla on neuvola sillon 14.45, joten kahden aikaan pitäis lähtee keskustasta sitten Espoon suunnalle. Soppiiko esim 12 jo jossain? :)
 
Jep samma här, että mulla kanssa menoa puol kolme ja pitääkin sitten kahelta viim keskustasta lähteä, niin jos sovitaan et sillon 12 ja vaikkaaaa siinä Kampin Picnicissä, tai oikeestaan siinä rahanvaihtopisteen edessä niin kaikkien pitäis löytää toisensa jos nyt ois enemmänkin tällä kertaa tulossa? :)
 
JOS nyt siis uskallan kantaa ottaa niin keskiviikkona klo 1200 sopii minullekin :) 1430 leffaan meno niin sitä ennen ehtii mainiosti.
 
Hei ! Keskiviikko 24.4 klo 12 käy hyvin. Paikkana siis Kampin kauppakeskuksen Picnic tai siis sen edessä treffit ?
 
Jee kivaa! Jospa meit nyt sit kerranki ois jopa 6!
eli

Nipsu
Jepsukka
Noppa13
Millla
VipAngel
ja minä

:)

Mut niin jos nähään siinä rahanvaihtopisteen edessä klo. 12, Picnicin vieressä, ku siihen Picnicciin on se kaks sisäänkäyntiä.
 
Terveisiä Naistenklinikan päivystyksessä, täällä ollaan eilisestä illasta asti oltu. Kovasti kipuja on.
Mukavaa kahvittelua teille :)
Hyvä oli kyllä, kun käy Jorviin tutustumassa, sinne sitten illalla joutui soittamaan niin heillä oli ylibuukattu se tilanne siellä ja ohjasivat Naistenklinikalle. Ambulanssilla eilen tänne sitten tultiin pillit päällä ja nyt selvitellään mikä tilanne on.
 
Ens kerralla sit, eli tod näk jo ens viikolla :) Koskas teille kävis?
niin ja toivottavasti kaikki oli ja on hyvin! Vai ootko jo synnyttää päässy? :dance018
 
Noppa toivotaan, että kaikki kunnossa! :)) Ilmottele kun jaksat meille päin niin ei tarvi miettiä mikä siellä on.
Mulle sopii ihan mikä päivä ens viikolla taas vaan :)
 
Takaisin
Top