Odottajia Helsingissä / Espoossa?

Oli kyllä mukava nähdä ja kuulla just toistenkin tilanteita:)​
Eli nähäään ihmeessä uudestaan! Mulla tosiaan se la 9.5, ja ens viikollakin kävis jo ihan mainiosti. Koko viikonlopun nytki pessy vaan pyykkiä joka ikisestä kolosta mistä vaan vaatteita löytyny, yhteensä varmaan päälle 10 koneellista, vaan että aika menis nopeemmin... Niin ehkä mieluisampaa toi kahvittelu :D​
Käviskö ihmisille jo tuleva keskiviikko (17.4) vaikka klo. 12 ja tällä kertaa sit se Kampin Kaakaopuu?​
VAI kiinnostaisko ketään toi Kakkugallerian kakkubuffetti mis saa syödä erilaisia hyviä kakkuja niin paljon ku haluu jollain abauttirallaa kympillä? :) (Joko Fredan tai Erottajan?)​
Ite tekis kovasti mieli tonne, mut tällä hetkellä kukaan ei tunnu olevan tarpeeks innoissaan noista makeista kakuista, paitsi minä, ainoa tässä tilassa oleva.... :D​
Ja viimekskin istuttiin tosiaan tuntitolkulla siin Picnicissä niin nyt vois sitten hakee aina siit lisää kun buffa kerta ois :P​
 
Peukku kakkugallerialle :)

Onko freda/erottaja miten lähellä esim. kampin/forumin parkkihallia? Autolla varmaan tulen niin mietin että mihin
se kannattaisi jättää ja että kävelymatkasta ei kohtuuton tulisi :)
 
Niin, ja keskiviikko sopisi ainakin minulle mutta vasta n. 1230? Pääsen klo 1200 lähtemään kotoa autolla.
 
No pitäisköhän sit vaikka mielummin nähä torstaina? Mulla tosin menoa tohon 13.30 saakka suunnilleen, mut sit vaikka joskus 14.30?
Jos menis siihen Fredan kakkugalleriaan, eli Fredrikinkatu 41.
Ja Noppa helpostihan sinne kävelee kun keskustassa kummiskin molemmat :)
Ja jos kaikki ketkä tulossa laittais tänne niin ei sit ihmettele siel et kuinka moni tulossa :)
 
Torstai ei minulle käy, olen viemässä tyttöäni Nakkilaan viikonloppureissulle. Toisen kerran sitten :)
 
no jos muille sopii mitkä vaan päivä ja noppa on sellanen touhukas äityli kun on suunnitelmaa vaikka muille jakaa ni sanoisko noppa sit pääsiskö se perjantaina jos torstai ei sovi.. :) mulle nimittäis sopii kans ihan mikä päivä vaan.. paitsi tänään kun vien eilen menehtynyttä KURISTAJA KÄÄRMETTÄ :D :D :D avaukseen (laitoin tarkoituksella CapsLockin päälle kun tiedän mitä moni käärmeistä ajattelee)
:hug007
 
Hei !

Liittyisin mielelläni rinkiin mukaan nyt kun olen jäänyt mammikselle. Ilmeisesti kannattaa liittyä FB:ssä mukaan niin tietää missä milloinkin on tarkoitus treffata ?
 
Okei eli jos perjantaina nähdään siinä Fredan Kakkugalleriassa? Monelta ihmisille nyt sit kävis?
 
Nipsu:
Ilmeisesti ei mitään facebook ryhmää enää ole? Jos perjantaina ei ole mitään menoja, niin silloin tiedossa tapaaminen:)
Ja mää pääsen,mihin aikaan tahansa.
 
No kertokaa ihmiset te että monelta ois paras ja toden näkösin että kaikki sit pääsee eikä tuu peruutuksia? :) Kun mulle tosiaan kaikki ajat käy tolloin eikä ole aiempia lapsia keitä hakea tms.
 
Milla, kiitos infosta. Tulen mielelläni Fredan Kakkugalleriaan perjantaina, mikä aika vaan käy.
 
klo 13 olis ihan kivan kuullonen.. on saanu kivasti nukkuu ja syötyy rauhas aamiaisen, eikä päivän askareetkaan väsytä :D :D juku, nythän meit tulee kivasti poppoota eli jo ainakin..

Minä
Milla
Nipsu
nona88
noppa13
:talk017
 
Sama täällä, eli huomisiin! Kiva tosiaan että tällä kertaa pitäis tulla näinkin paljon, ei koskaan haittaa saada kuulla lisää kokemuksia :)
 
Mä joudun valitettavasti jo perumaan. Mennään anopin ja miehen kanssa hakemaan 13.30 rattaita. olisin niin mielelläni tullut mutta aikaisemmin sinne ei päästä kun myyjät ovat töissä ja myöhemmin ei voida mennä kun anoppi lähtee sit möksälle ja hän haluaa ne meille ostaa niin sen mukaan on mentävä :)
 
Takaisin
Top