Odottajia Helsingissä / Espoossa?

Yhtenä kappaleena kotona, eilen illalla laskivat pois kaikkien tutkimusten jälkeen, kohdunsuu oli sormelle auki mutta muuta ei sinällään siellä tapahtunut. Verikokeita tuli monta putkellista, mutta nyt sitten kotihoitoa/lepoa ja jos jotain taas tulee niin suoraan Naistenklinikalle (jos siellä tilaa on). Mutta jotenkin turhauttavaa tuo lähtö, asennoitu ihan että nyt se Noppa sieltä tulee ja sitten joutukin takaisin kotia.
 
Jos meinaatte ensi viikolla treffata niin miltä kuulostaisi suklaabrunssi? Se on aivan ihana ja pystytään järjestään myös pienemmälle porukalle sellaisessa Chjoko-nimisessä kahvilassa :) Yritän itsekin kovasti tulla paikalle, mutta niinkuin sanottua niin ei tuota ääneen enään edes uskalla sanoa, AINA sattuu jotain.
 
Kuulostaa hyvältä! Sitten päivä olisi lauantai? Ku sillon tota brunssia saa vai? :)
 
Saa sieltä brunssia viikollakin pienelle ryhmälle, voisin selvittää mikä on minimi. Olisikos sinne muita tulossa ja mikä päivä? :)
 
Chjoko:
-Suklaabrunssi on myös mahdollista varata isommalle ryhmälle ma-pe aamu/iltapäivälle suklaaloungen puolelle katettuna.

Eli jaksetaanko odottaa sinne lauantaihin saakka..? mulla ainakin alkoi kielenkannattimet sulamaan kun sivuilla kävin etsimässä tuon tiedon.. :) Mulle käy mikä päivä vain..
 
Soitin sinne Chjoko:lle niin 8 hlöä olisi minimi brunssiin arkena erikseen järjestettynä.

Torstaina tai perjantaina ensi viikolla onnistuisi esim. kello 1230?

Mietin vaan, että saadaanko noin monta henkilöä kasaan arkipäivänä? Hintakin määräytyy
myös Chjokon ilmoituksen mukaan brunssille henkilömäärän mukaisesti eli se ei välttämättä
ole niin edullinen kuin 16€/hlö?

Tosiaan lauantaille voisi varata vaikka esim. 5 paikkaa ja hinta olisi vain 16€?

Tai sitten voihan sinne mennä pelkästään kahvitteleen/teelle ja syömään herkkuja oman valinnan mukaan eikä tarvitse miettiä onnistuuko brunssi vai ei :) Siellä on miellettömän hyvä talon oma kaakao :)

Ottakaas ladyt kantaa tähän :)


Mies huikkasi tuossa, että ukot mukaan että odotetaanhan mekin :D
 
Mulla käy kaikki vaan :D Mut toki sinne kakkugalleriaankin vois mennä, jos menis vaikka sinne toiseen. Siellä oli meinaan aikas maukasta!
 
joo kahdeksaa on varmaan aika haasteellista saada kokoon..
Tohon mies hommaan pitäis mun tapaukses varata sit miehen aika vasta hänen töittensä jälkeen jos siihen mennään.. eli klo 17-
 
Mulle käy mielellään ennen torstaita, tai sit just sillon torstaina, koska Matias tulossa Suomeen taas sillon illalla.
Paitsi sit tietty jos miehet tuliskin mukaan. Vaikka siihen täytyy kkyl sanoo et en tajua miks niitä kiinnostais kuulla yhtään enempää näistä vuodoista, seksijutuista, synnytyspeloista, peräruiskeista ym. ihanista jutuista mitä ollaan jo keskenämme käyty läpi :D Mutta miten vaan :)
Maanantaina myös neuvola aamupäivästä.
 
Kävisikös teille sitten tiistaina klo 1200 ihan kahvittelun merkeissä Chjokossa? Sieltä saa kyllä hyvää syötyä ilman brunssiakin :)
 
Mulla on tiistaina just 12 neuvola ja sitten varmaan mennään miehen kans vähä vappumarkkinoille sun muuta, eli hitto tiistai ei käy mulle :sad001 Mutta pääsenhän sitten taas joku toinen kerta jos sillon meinaatte mennä :))
 
Nii paitsi just jos toi vappuaika ei monelle käy jos on muuta, niin pitäiskö se vaan suosiolla siirtää sitten esim. torstaiks ja samaan aikaan?
 
Torstaina 1230 Chjokossa? :) Sitten ollaankin jo toukokuun puolella, voi sanoa että tässä kuussa on laskettuaika!
 
Takaisin
Top