Odottajia Helsingissä / Espoossa?

Noni jospa nyt sit saatais täl kertaa ihan kaikki paikalle, myös sut Noppa, jossei sit kukaan lähe tässä tosiaan synnyttelee :)

Ite kävin tänää neuvolassa ja sano et nyt on jo kokonaan laskeutunu synnytyskanavaan, ja pää täysin kiinnittyny, ja kovasti tuntuu tuol venyttelevän jalkojaan ja käsiään, että saas nähä.... Sano kyllä se th:kin (tosin harjottelija nyt tällä viikolla ku "oikee" lomalla) että saas nähä tuleeko vappupallo :love017
Mun puolesta vois tosin pysytellä sinne to saakka vähintään et ehtis sit toi mieskin olla tääl paikalla eikä tulis sitä soitto/lento rumbaa... Ja muutenki asiat viel kesken, ei oo ees partsilla viel parveke kukkia!
Oon siis vissiin ainoo joka ei toivo (pienen mietinnän) jälkeen että tulis jo :D ....vaikka se mieli kyl muuttuu joka toinen tunti :D

Pitäiskö meidän sit nähä siin jossain ulkopuolella sillon to, ja kattoo sit et mennäänkö sinne vai minne? Vai onko jo päätetty et sinne mennään? Sen buffan ymmärrän, koska sillonhan sitä voi vedellä vaikka kymmenen kiloo sitä suklaata (oikeesti tää sokerinhimo tällä hetkellä alkaa olla jotain pelottavaa...), mut sit maksaa jostain yhestä palasesta 1,20 €...ei mene jakeluun, mielummin ostan koko levyn sillä hinnalla :rolleyes: Mutta kyllähän sinnekin voidaan toki mennä vaihtelun vuoks.
 
Nonni jos saatais sitte ensimmäinen jo meistä synnyttymään :) Jos nähään vaikka siinnä ulkopuolella ja sitte mennään sinne tai mihin si mennäänkin :) :cool05
 
Vai olisiko parempi mennä suoraan esim. sinne kakkubuffaan? :) Tuolta Liisankadulta kuitenkin matkaa niihin ns. keskustapaikkoihin vaikka lähellä onkin. Itse joudun ainakin suhaamaan tuon auton kanssa.

Chjokoon voi mennä vaikka tosiaan joku toinen kerta. Sen verran juttelin Chjokon omistajan kanssa, että jos porukka joku kerta saadaan kasaan niin privaatti suklaabrunssi täydellä tarjoilulla maksaa sen 16€/hlö, arkipäivänä siis meille pelkästään järjestettynä :) Ostettiin tuolta hääkakut yms. niin näköjään siitä jotain hyötyäkin on :wink :p
 
Joo mä oisin ehkä ennemmin sen kakkubuffan kannalla... :) Tai sanokaa te, jotka jo kävitte siel et haluutteko mennä samaan paikkaan :D
 
JOOO! Siellä oli aika maukasta :) Mulle käy sinne! Mennäänkö sinne samaan vai sinne toiseen?
 
joo mikäs siinä :) tästähän taitaa tulla oikeen viikottainen traditio.... :D ja sit ihmettelee et miks ihmeessä ne kilot nousee........ hmm.... pitäiskö mennä täl kertaa testaa se toinen vaihtelun vuoks? Jospa siinäki ois kans terassi niinku tos Fredan galleriassa on, niin ei tarvis sisällä läkähtyä :)
Eli Erottajan Kakkugalleria klo 12.30 torstaina?
 
Det passar bra :) Yrittäkääs pysyä kasassa vielä huomiseen asti niin tulee niitä toukokuisia vauvoja :) Hauskaa Vappua kaikille!
 
Erottajan Kakkugalleria klo 12.30 tänään.. i´ll be there.. kylläpä menee herkutteluks, ei voi muuta sanoo. Mä en ees herkuttele ja paino vaan nousee.. :sad001 no, se tietää kovempaa treenausta sit kun vatsanasukki Hugo on ulkona vesiparatiisistaan :laughing025 .
http://www.kakkugalleria.com/site/index.php?page=erottajan-kahvila-myymala-2
tuossa nyt on jollekkin kartta paikkaan koska mä ainakin tarvitsin sitä kun en tienny missä paikka on.. mutta sinne taaperran ison mahani kera sit 12.30, ciao..
 
Möh, mää joudun nyt peruu treffit, sillä tässä on taas nin huonosti nukuttu ja ressattu kaikkee, että päää hajoo, ni ajattelin, että parempi vaan, että en lähde mihinkään, ettei satu mitään kenellekkään :D Ensi kertaan siis! Pitäkää hauskaa! :) Ja syökää munkin puolesta!
 
Minäkin viimein pääsin tapaamisen mukaan, vaikka nopeasti teitä näinkin niin mukava oli livenä nähdä :) Sovittiinkin jo, että ensi viikolla, 8.5.2013 keskiviikkona klo 1230 Kampin Cafe Picnicissä seuraavaan kerran nähtäs. Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee paikalle :)
 
Noniin Milla ens kerralla sit tuut jos ja vaikka tilanne ois toi, ei meinaa auta mitään jäädä sinne koria surkuttelemaan, pahentaa vaan, ainakin oman kokemuksen mukaan. Kato me ymmärretään se vitutus mikä tällä hetkellä on aina sillon tällöin (23h/vrk) päällä :wink Joten mukaan vaan kiukuttelemaan ja kyllä se siitä :)

Mutta muuten kiitos kaikille tän päiväsestä, oli kiva taas kerran nähä, ens kerralla sit vähän terveellisemmin Picnicissä eikä unohdeta Nipsun jumppia kesällä Kaivarissa :)
 
Hei mietin tässä että kun keskiviikoks on luvattu melkeen kahtakymppiä ja aurinkoista, et pitäiskö mielummin mennä johonkin ulkoilmaan sen Picnicin sijaan? Esim. Henrys Pubin terassi siin narinkkatorilla on kiva ku siihen paistaa koko päivän aurinko, ja sieltä saa myös superhyviä kanansiipiä ja ristikkoperunoita ja hyviä dippejä :P vai oisko jollain joku muu ehdotus? :)
 
Joudun sitten perumaan, mittatilauksena teetetyt rullaverhot (PIMENTÄVÄT, ei tarttee nukkua enää valoisassa, JEE!!!!) tulee huomenna viimeinkin asennukseen meidän kotiin klo 1300 joten joudun paikalla olemaan, kun isäntäkin on töissä :sad001
mutta... ei ollut hyvä aamulla nälkäisenä lukea Nona88:n viestiä kanansiivistä ja ristikkoperunoista, koska nyt sitten niitä TEKEE MIELI! :p :)
Mutta jos ensi viikolla järjestyy tapaaminen niin sinne tulen kyllä ehdottomasti paikalle. Nyt kohti Jorvia ja synnytystapa-arviointia.
 
Mulle sopii, mut jos vaikka nähhään siinä kampin ovien eessä, siellä Henrys bubi puolella?
 
koitan löytää perille eli mones aikaan nähdään vai pitääkö se 12.30 kuittinsa.. Sieltä varmaan saa tota jotain salaattiakin kun mulla on noi turvotukset kiusanneet vaikka en suolasta juurikaan syö.. (rannareita tekis kyl sikana mieli..)
Meikä liikku tänään flipflopit jalassa ja hame päällä..oli kivan lämmin aamu ja eilinen päivä..ehkä se kesä on tosiaan tulossa :D :D
 
Takaisin
Top