Odottajia Helsingissä / Espoossa?

WTC kahvilassa on yleensä mukavasti tilaa, joten eiköhän me saada yhdisteltyä pari pöytää :-) 
 
Moikka :) En ole vielä osallistunut keskusteluun, mutta siis ekaa lasta ootellaan ja ikää on 30v. Vantaalla asustelen ja tilanne on samanlainen kuin monella täällä, eli lähipiirissä ei muita raskaana olevia ole ja lapsiakin on aika harvalla, eli olisi ihana nähdä muita samassa tilanteessa olevia :) Eli mukana ollaan !!
 
Vieläkö ehtii mukaan kahvi-treffeille? Kriittiset mitat: Ikä 30 Asuinpaikka Matinkylä, Espoo LA 19.05. Esikoinen 4-vuotias suloisuus Olisi ihana tutustua samassa tilassa oleviin, olisi sitten toivottavast ryhmätukea ja seuraa mammalomallekin :)
 
Täällä asustellaan Espoossa miehen ja 2v tyttösen kanssa. Olisin oikein mielelläni osallistunut tapaamiseen mutta valitettavasti päivä ei käy. Ihana idea kuitenkin ja ensi kerralla sitten mukana! :)
 
Kuokkavierailija huhtikuisista tässä hei!

Itselläni myös sama tilanne kuin suurimmalla osalla - kaverit ympäri Suomea, ja ne jotka asuu pk-seudulla, ovat jo lapset tehneet tai sitten heillä on bilevaihe päällä.

Olen vielä toistaiseksi 29-vuotias helsinkiläinen, ja esikoista odotan. Mulla on la ihan huhtikuun lopussa, ja jos äitini jalanjälkiä seuraan niin lapsen syntymä menee myöhemmälle kuin la eli toukokuulle.

Kovasti kiinnostaisi muita tavata, mutta toistaiseksi vielä joudun pysyttelemään taka-alalla omien menojeni vuoksi. Oon ehkä tuntenut itseni hieman ulkopuoliseksi tuolla huhtikuisissa, kun muiden raskaudet ovat jo kovin pitkällä verrattuna omaani, ja muutenkin ei ole oikein löytynyt samanhenkisiltä vaikuttavia ihmisiä. Olen toki myös itsekin hieman "hitaasti lämpeävä", eli yleensä uusiin ihmisiin tutustuessa aika ujolta ja samalla myös tylyltä vaikuttava.

Toivottavasti siis tapaamisia on jatkossakin ja otatte yhden huhtikuisenkin joukkoon! :)
 
Mäkään en pääse nyt, mutta seuraavalla kerralla yritän olla mukana!

^Mullakin on neuvolan mukaan LA 30.4 (Itse laskin menkkojen mukaan 1.5), mutta luultavimmin vauva saapuu maailmaan vasta vapun jälkeen, jos on yhtään veljeensä tullut. Eli mukaan vaan, jos tuntuu, että täällä on enemmän samassa vaiheessa meneviä, eihän se laskettu aika ole kuin arvio vaan :)
 
No niin löytyihän tämä meeting täältä. Itse en osannut täältä etsiä, kun olen Vantaalainen :D
Mukana ollaan, tosin 5 yövuoron jälkeen antakaa armoa, jos käyn vähän hitaalla :)
Ihanan monta osallistujaa näkyy olevan :) Toivottavasti siis jatkossakin meetingejä!
 
Hei, Valitettavasti en pääse mukaan ensi tiistaina, mutta muuten kyllä mielelläni tutustuisin pääkaupunkiseudun odottajin livenä. Ehkä sitten ensi kerralla.
Itse olen jo 38-vuotias toisen lapsen odottaja. Laskettu aika pikkukakkoselle on 27.5. Esikoiselle ja tällä toiselle tulee ikäeroa vähän vajaa 2v.
Itse hoitelen vielä esikoista kotosalla, joten jos löytyy muitakin, jotka ehtivisät päivällä treffata, niin olisi tosi kivaa.
 
Tuo meeting on muuten keskiviikkona :)
Mä olen vuorotöissä, joten arkenakin ihan saatan olla päivällä vapailla. Tosin harrastuksissa sitten meneekin nuo arkivapaiden aamut ja päivät, mutta esim. jos torstaille sattuu vapaa, niin treenit loppuu jo 9.45 ja sitten ei oo muuta loppupäivälle :)
 
Hei.
Me ei valitettavasti päästäkkään tänään mukaan, mutta seuraavalla kerralla kyllä mielellään osallistuttaisiin :)
 
Olipas kiva nähdä muitakin toukomammoja :)
Vuorotyöläisenä ja (hieman) hätäisenä ihmisenä ajattelinkin jo ehdottaa seuraavaa kahvittelua tuonne 4 viikon päähän, ennen itsenäisyyspäivää ti 4.12. Sama aika, sama paikka?
 
Hello,

Oli kyllä ihanaa tavata kasvotusten. Alias, sopisiko vielä hieman aiemmin - esim 01.12.? Ja nyt Facen puolella keskustelussa aika 23.11.2012.

Terkuin,
Toinen hätäinen

 
Voi kun en oo päässy sinne fb:n vielä, missaan kaiken :( Aina oon väärässä paikassa..
 
Heipsuli !

Nyt olen taas kotiutunut Suomeen. Reissu oli kiva ja vointikin suht kiva.
Niin kuin jo viimeksi vastasin, en valitettavasti päässyt mukaan eiliseen treffiin, mutta erittäin mielelläni olisin tulossa seuraavaan tapaamiseen, mikäli sopii :)

Minulle treffit käy joulukuun alussa - ilmoitelkaa yst. milloin treffit ovat, niin luullakseni pääsen mukaan !


 
Ei kai sillä iällä ole tässä tapauksessa mitään merkitystä :) Mukaan vaan.
Pikkujouluja on siellä suunniteltu, näillä näkymin olisi pe 23.11, Espoossa.
 
Tulisin itsekin mieluusti ensi kerralla mukaan... Eilen kävi niin onnettomasti, että väsytti ja väsytti, olo oli kertakaikkiaan saamaton, ja lopulta illalla sitten selvisi miksi. Eli jonninmoista oksutaudin tynkää havaittavissa. YÖKS.

Ehkäpä paremmalla onnella ens kerralla!
 
Moikka,

itse en tietyistä syistä kuuluu facebookiin. Onko mahdollista saada tietoa tapaamisista mitenkään muulla tavalla? Mieluusti osallistuisin mukaan tapaamisiin. Onko kenelläkään muulla vastaavaa tilannetta tai ettei jostain syystä vielä halua facebookiin laittaa raskaustietoja...?
 
Niin - ja vielä tyhmältä lisäkysymys:
vai pystyykö facebookissa olemaan sillä tavalla, ettei kukaan muu kuin halutut henkilöt edes saa tietoa että siellä on...?
 
Takaisin
Top