Odottajia Helsingissä / Espoossa?

Tuo fb-ryhmä on tietääkseni täysin suljettu, että kukaan ei edes nää, että oot sellasessa ryhmässä.
Mutta tosiaan, nyt on sovittu tuo pe 23.11, pikkujoulut, ja Espoossa. Itse ehdotin nyyttäri-meininkiä, mutta ei ole sille hirveesti kommentteja tullut.
 
Jos ne saadaan järjestettyä, niin nyyttärit on varmaankin kaikkein järkevin tapa.
 
heiiiii
täällä tälläinen raskauspakkaus helsingistä :)
ikää vielä jokusen viikon 26 (apuva!mä en tahdo vanheta!!)
ensimmäistä pötkylää kanniskelen mukanani :)
itsekkään en halua facessa ilmotella raskaudestani ja jne..
 
Tulkaa nyt vaan sinne toukomammojen fb:hen :) Muut eivät tiedä olevasi sellaisessa ryhmässä, kun vain ryhmän jäsenet!
 
olen sokea tai en kertakaikkiaan ymmärrä lukemaani :D
en siis löydä sitä viestiä jossa yhteisön nimi kerrotaan  jolla voin bongata teidät facessa:))
SORIIIII :)
 
Otsikko yksinkertaisesti facebook.
Laita taikatutille priva-viestiä, että haluat liittyä siihen fb-ryhmään.
 
mietintämyssy: Voithan sä luoda jonkun profiilin vaikka lempinimelles tms. Ei sen tarvii olla sun oikea nimi. Tai jos luot oikealla nimellä, niin profiilin voi muuttaa niin salaiseksi, ettei sitä kukaan löydä.
 
Hei vaan hei, olen 34 vuotta ja odotan ensimmäistä lastani. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia :) Miten tohon fb ryhmään voi liittyä?
 
Katso otsikon facebook alta. Siellä neuvotaan laittamaan taikatutille priva-viestiä.
 
Hello Hej.
Täällä kanssa Helsingistä tarkemmin sanottu Itä-Helsingistä ensimmäistä lastaan odottavaa. LA on 29.5.
FB:hen en vielä ole mitää ilmoitellut kellekkään siksi en siellä ole kyseiseen ryhmään liittyny =)
 
Tuo fb on suljettu ryhmä, eikä kukaan muu näe sinun olevan sellaisessa ryhmässä. Vain ryhmän jäsenet. Suosittelen tuota fb-ryhmää. Tapaamisia ollaan siellä sovittu, ja muutenkin keskustelua on aamusta iltaan. Sinne vaan!
 
juu faceen vaan :)
minäkään en oo kellekkään siellä hehkuttanut,mutta onneksi yhteisö salainen eikä kukaan muu näe :))
T. itä-helsingissä ensimmäistä odottava ja sun nimessä 85 päättelen sen syntymävuodeksesi mikä kanssa sama :)
 
Hei!

En löytänyt omaa ryhmää Knummen alueelle joten vastailen tähän.

32v mamma, toista lasta odotan. Tosin edellisestä raskaudesta on kohta 13 vuotta
joten ensi synnyttäjänä tässä mennään :-)

Nyt menossa rv 19+6 :)

Mieluusti tapaisin muitakin odottajia, pitkiä päiviä sairaslomalla kotona ollessa.

Tuttavapiirissä ei ole muita odottajia, kaikki painaa työelämässä ja lapsetkin ovat heillä jo tyttöni ikäisiä.

Mukavaa odotusta kaikille :)
 
Heippa noppa13 :)
Ollaan aika samoilla linjoilla: Olen kohta 32v. Edellisestä raskaudesta myös 13 vuotta aikaa, toinen tulossa :) Ja alkuperäinen la oli 23.5. :D
Ollaan siirrytty aikalailla faceen noita tapaamisia sopimaan, tervetuloa sinne :) Muutenkin siellä päivittäin paljon keskustelua..
Ollaan menossa la 12.1. syömään, tervetuloa mukaan.
 
Aah... te ootte facebookissa :/ tein periaatepäätöksen about pari vuotta sitten etten sinne enää mene :)

Joten onko mitenkään mahdollista saada infoa tänne tai sitten vaikka sähköpostilla tapaamisista? :-)

 
Hei!

Edellinen tapaaminen meni ohitte kun tulin kipeäksi ja jouduin antibioottikuurille :-(

Oletteko jo uutta tapaamista sopineet? :-)
 
Hei!

Eilen oli mammatapaaminen siellä Kampin Cafe Picnicissä. Onnistuin blondiuttanikin varmaan skippaamaan sen, olin kyllä siellä kahvilalla mutta huomasin että se on remontissa. No sitten en ympärilleni sen enempiä katsellut vaan kiersin kaakaopuun kautta katsomaan josko siellä massu-immeisiä näkyisi.
Ei näkynyt niin sitten suunnistin mammakauppaan ja sain kyllä puhelun että olenko tulossa tapaamiseen.
Sanoin että tulen jahka sieltä mammakaupasta selviän ja löytyhän se oikea cafe picnic sitten myös. Mutta kun menin sinne, kokeilin soittaa takaisin samaan numeroon että missäs mammat ootte niin kukaan ei puhelimeen vastannut :eek:
No läksin siitä picnicin kassan kautta kotia ajelemaan takaisin.
Toivottavasti joku toinen kerta onnistuisi tavata teitä :)
 
Heips,
joo kyllä minä olin Cafe Picnicissä jo 12.30 istua möllötin ja klo13 meitä oli siellä nelisen kappaletta. :D
Rupateltiin johonki 14.30 saakka ja suunnattiin muihin päivän hommiin.
Minusta oli ihan superia nähdä porukkaa jotka olivat samassa jamassa vaikka en ollutkaan ensikertalainen odotuksen suhteen.. Odotuksesta yleensäkkin oli mukava nähdä erillaisia näkemyksiä ja kokemuksia.. ja sitä kuinka out of order muutkin olivat.. :D :D

Olisi mukava nähdä vielä uudestaankin. Yhdellä meistä oli laskettu aika 9.5 että sen mukaan vois mennä jos vaik parin viikon päästä näkis tai jotain..mutta kaiken kaikkiaan mukavaa oli törmätä. :)
:wav
 
Hei taas!
Millainen vko teillä muilla on tuleva viikko? Onnistuisiko järjestää taas tapaaminen?
Voisin siis itsekin yrittää osua paikalle niin että näkisin myös muita :)
 
Takaisin
Top