Nutrilett osana painonpudotusta

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja suubi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Muistuttaisin että Facebook-ryhmien mainostaminen on foorumilla kielletty. Facebook-ryhmiä koskevasta säännöstä voi lukea tarkemmin täältä.

Terveisin ylläpito

Kiitos tsempistä Nutraaja!

Yllättävän helposti on nämä kolme päivää kyllä menneet. Ehkä tuo yksi pureskeltava salaattiateria on ihan hyvä valinta, kun tuntuu että pirtelöt menevät parilla suullisella alas.

Minullakin paino nousee aina kun menkat on alkamassa, se on tosi ärsyttävää vaikka tietää että on vaan turvotusta. Kiitti vitamiini-vinkistä. Pitääkin tuota ostaa seuraavalla kerralla.

Toivottavasti olosi on jo parempi. Minullakin aamu oli todella väsynyt, vähän kuin sumussa olisi ollut. Nyt iltaa kohden on kylläkin piristynyt. Viikonloppu vähän jännittää että miten pystyn noudattamaan dieettiä, kun lupasin lapsille tehdä kotona burgerit. Karkit eivät kyllä houkutelleet tänään yhtään.. todella erikoista. Yleensä käsi käy avonaisella pussilla ihan huomaamatta… 🫣

Niin ja siitä jatkosta.. ajattelin nyt ainakin parisen viikkoa mennä näin ja sitten pikkuhiljaa vaihtaa joka toinen pussiateria kevyeen ruokaan (keitto/puuro/salaatti) niin että paino kuitenkin jatkaa laskuaan. Entiseenhän ei voi palata, koska muuten kaikki kilot tulevat takaisin. Haluaisin kuitenkin jatkaa saliharrastustani, joten sen verran pitäisi ruuasta saada energiaa että siellä jaksaa painoja nostella.

Neljäs päivä käyntiin ja kokonaispudotus 2,1kg. Odotin tälle päivälle vielä samanlaista pudotusta kuin aiemmat, mutta on sentään alaspäin. Olen jotenkin todella skeptinen, että laihtuminen oikeasti onnistuisi. Yön nukuin huonosti lapsen heräilyn vuoksi ja aamulla olin ärtynyt.

En kuitenkaan aio nyt luovuttaa, koska pusseilla on ollut helppo olla ja makeanhimo on kadonnut. Tänään aion käydä salilla ja söin siksi aamulla kaurasämpylän. Kaura on ainut vilja jota mahani sietää. Osanutrauksella siis jatketaan. Kalorit kuitenkin max. 800/vrk.

1.pv 89,3kg
2.pv 88,4kg (-900g)
3.pv 87,5kg (-900g)
4.pv 87,2kg (-300g)

Tsemppiä muille kilojen kanssa kamppaileville!

Onko täällä enää muita!? 🫢

Pidin eilen normisyöntipäivän, koska kävin salilla ja silti tuntui ettei lihaksilla ole voimaa. Mikä tietty on ihan normaalia, koska hiilihydraattivarastot olivat tyhjät. Haluaisin kuitenkin säilyttää lihasmassan, joten varmaan kerran viikkoon pidän tällaisen tankkauspäivän.

Vko 1

1.pv 89,3kg
2.pv 88,4kg (-900g)
3.pv 87,5kg (-900g)
4.pv 87,2kg (-300g)
5.pv 86,9kg (-300g) tankkaus
6.pv 87,4kg (+400g)

Eli eilinen tankkaus nosti painoa 400g. Nyt tänään jatkuu taas nutraus. Toivottavasti tällä viikolla päästäis 85:lla alkavaan painoon. ☺️

Toinen viikko käynnissä. Ensimmäisen viikon pudotus yhteensä -1,8kg. Yhdeksän päivän aikana paino on pudonnut 3,1kg. Kyllähän tämä motivoi jatkamaan.

Viikko 2:
1.pv 86,8kg (-700g)
2.pv 86,2kg (-600g)

Tammikuussa aloitin osa-nutraamisen, -7kg oli tulos ekalle kuulle. Sitten motivaatio meni, onneksi paino pysytellyt +/-2kg tuosta alimmasta lukemasta. Nyt olis tarkotus ottaa seuraava rypistys, ensi viikosta aloitan/jatkan kun pitkät vapaat siinä sopivasti. -10kg kokonaispudotus nyt tähtäimessä, josko toukokuun loppuun pääsis siihen, maltillinen tavoite - kunhan vain motivaatio löytyisi!

Täällä toinen viikko alkaa olla lopuillaan ja paino jumittaa. Syy lienee viikonlopussa, jolloin en pystynyt pelkillä pusseilla olemaan vaan söin grillipihviä ym. Mutta kalorit kuitenkin pidin vain noin tuhannessa. Harmittaa kun painon lasku tyssäsi, mutta koitan vielä nyt kolmatta viikkoa jatkaa pelkillä pusseilla. Muuten olen kyllä luonnonoikku jos paino laskee vaan nesteturvotuksen verran kolmessa viikossa.

Vko 2:
1.pv 86,8kg (-700g)
2.pv 86,2kg (-600g)
3.pv 86,4kg (+200g)
4.pv 87,0kg (+600g)
5.pv 86,9kg (-100g)
6.pv 86,9kg (+/0g)

Tsemppiä suubille!

Reilu kolme viikkoa olen nyt osanutrannut ja paino on 85.4kg. Eli pudotusta lähes neljä kiloa. Vappuna söin mitä mieli teki kaksi päivää, enkä stressannut.

Tavoitteena olisi päästä 80kg:n saakka kesäkuun alkuun mennessä. Tässä tuntuu vaan näitä juhlia riittävän toukokuullekin.😏

Mukavaa loppukevättä!

Reilu kolme viikkoa olen nyt osanutrannut ja paino on 85.4kg. Eli pudotusta lähes neljä kiloa. Vappuna söin mitä mieli teki kaksi päivää, enkä stressannut.

Tavoitteena olisi päästä 80kg:n saakka kesäkuun alkuun mennessä. Tässä tuntuu vaan näitä juhlia riittävän toukokuullekin.😏

Mukavaa loppukevättä!
Voi miten ihanaa! 🥰💪

Heissan! Vieläkö täällä jokunen pyörii? Ärsyttää kun näissä nutrilett tuotteissa myös hinnat nousee, tässä pohdin että ottaisko taas juomat käyttöön mutta hirvittää tää rahanmeno muutenkin…

Hei! Täällä ollaan vielä linjoilla. Mä olen nyt kesällä päättänyt, että paras pyrkiä pitämään paino vaan samassa tän pikkulapsiarjen keskellä… 😀

Käytän nykyään ateriankorvikkeena fitnestukulta ostettavaa diet complexia, 2x annosta päivässä, sillä kun tilaa tarpeeksi lähtee toimituskulut + hintalaatusuhde on OK.

Aluksi maistui kuralta tää vanilja koska sekoitin veteen jauheen, joten sitä en suosittele jos pystyy maitoa juoda. Nykyään laitan rasvatonta maitoa 2.5dl ja 2 fitnestukun mittakauhallista ateriankorvikejauhetta ja sekoitan. Sitten vielä siivilöin seoksen pikkusiivilällä ettei jää paakkuja ja on kyllä ihan parasta 👌

Noi paakut ei lähde shakerilla eli siivilän tarvii jos haluaa tasaisen juoman…

Ihana nautiskella kuistilla istuskellen
FBE4F279-A82B-4D3F-ADC9-0B6DE69E2BC0.jpeg

Hei! Täällä ollaan vielä linjoilla. Mä olen nyt kesällä päättänyt, että paras pyrkiä pitämään paino vaan samassa tän pikkulapsiarjen keskellä… 😀

Käytän nykyään ateriankorvikkeena fitnestukulta ostettavaa diet complexia, 2x annosta päivässä, sillä kun tilaa tarpeeksi lähtee toimituskulut + hintalaatusuhde on OK.

Aluksi maistui kuralta tää vanilja koska sekoitin veteen jauheen, joten sitä en suosittele jos pystyy maitoa juoda. Nykyään laitan rasvatonta maitoa 2.5dl ja 2 fitnestukun mittakauhallista ateriankorvikejauhetta ja sekoitan. Sitten vielä siivilöin seoksen pikkusiivilällä ettei jää paakkuja ja on kyllä ihan parasta 👌

Noi paakut ei lähde shakerilla eli siivilän tarvii jos haluaa tasaisen juoman…

Ihana nautiskella kuistilla istuskellenView attachment 122520
Täytyypä tutustua tähän!👍🏼 kieltämättä motivaatio on tiukasti piilossa mutta nyt olis tarkoitus kuitenkin yrittää päästä tältä kilokymmeneltä alemmalle ja pysytellä siellä. Sinnekin tuntuu niiiin suurelta ponnistukselta päästä vaikka vain muutama kilo matkaa.

Tokmannilla oli -20% nutrilett tuotteet, en kerennyt käydä mutta tilasin sieltä. Aion huomisesta aloittaa taas osanutrauksen, kesälomareissut lähestyy niin haluan pahimman pöhön pois. En ehkä viitsi käydä aamusta vaakassa kun viikonloppu on syöty!! Mut jos vaikka viikon päästä tsekkais painon, mahdollisesti jo aiemmin jos tulee sellainen hyvä fiilis.

-1,5kg lähti heti nesteitä eilisen aamun lukemaan verrattuna. Tästä hyvä jatkaa osanutrauksella! Onko täällä muita nyt tositoimissa? 😂

Moikka,

Täällä paino pyörii 86kg:n tuntumassa. Pitäisi ottaa vielä joku kolmen viikon täysnutraus jos saisi vielä painoa pois. Mutta motivaatio on vähän nollissa, toisaalta haluan myös liikkua, joten olen koittanut kiinnittää enemmän huomiota terveelliseen syömiseen ja liikuntaan.

Nopea kilojen putoaminen kyllä motivoisi enemmän..

Hei kiva että joku muukin linjoilla. Ja kiitos kysymästä, -2,4kg nyt tämän aamun tulos maanantaihin verrattuna. Mulla ei oo ollut kun 4 nutrilett juomaa tällä viikolla mut muuten oon keventänyt aterioita. Tänään tosin mennyt vähän herkkuja mut melko kohtuudella. Täytyis hakea se tokmannin tilaus ja alkaa vaikka lounas + välipala vetämään juomilla. Se toimi mulla hyvin. Et kevyehkö aamupala, lounas + välipala juomilla, päivällinen kotiruokaa perheen kanssa (ei leipää lisukkeeksi), iltapala juomalla tai joku kevyt vaihtoehto siihen. Kun vaan jaksais taas ottaa itteensä kunnolla niskasta kiinni…..

Takaisin