Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi miten ihanaa!Reilu kolme viikkoa olen nyt osanutrannut ja paino on 85.4kg. Eli pudotusta lähes neljä kiloa. Vappuna söin mitä mieli teki kaksi päivää, enkä stressannut.
Tavoitteena olisi päästä 80kg:n saakka kesäkuun alkuun mennessä. Tässä tuntuu vaan näitä juhlia riittävän toukokuullekin.
Mukavaa loppukevättä!
Täytyypä tutustua tähän! kieltämättä motivaatio on tiukasti piilossa mutta nyt olis tarkoitus kuitenkin yrittää päästä tältä kilokymmeneltä alemmalle ja pysytellä siellä. Sinnekin tuntuu niiiin suurelta ponnistukselta päästä vaikka vain muutama kilo matkaa.Hei! Täällä ollaan vielä linjoilla. Mä olen nyt kesällä päättänyt, että paras pyrkiä pitämään paino vaan samassa tän pikkulapsiarjen keskellä…
Käytän nykyään ateriankorvikkeena fitnestukulta ostettavaa diet complexia, 2x annosta päivässä, sillä kun tilaa tarpeeksi lähtee toimituskulut + hintalaatusuhde on OK.
Aluksi maistui kuralta tää vanilja koska sekoitin veteen jauheen, joten sitä en suosittele jos pystyy maitoa juoda. Nykyään laitan rasvatonta maitoa 2.5dl ja 2 fitnestukun mittakauhallista ateriankorvikejauhetta ja sekoitan. Sitten vielä siivilöin seoksen pikkusiivilällä ettei jää paakkuja ja on kyllä ihan parasta
Noi paakut ei lähde shakerilla eli siivilän tarvii jos haluaa tasaisen juoman…
Ihana nautiskella kuistilla istuskellenView attachment 122520
Miten Suubilla edistyy?-1,5kg lähti heti nesteitä eilisen aamun lukemaan verrattuna. Tästä hyvä jatkaa osanutrauksella! Onko täällä muita nyt tositoimissa?