Nutrilett osana painonpudotusta

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja suubi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hankala viikko ollut, motivaatio ongelma vaivaa ja kipeenä oon edelleen. Syömisten suhteen ihan fiksu viikko mutta vähemmän oon korvaillut nyt nutrileteilla. Huomenna viikon virallinen punnitus, tänään oli +500g plussalla viime viikkoon. Lets see!!

Ensimmäinen plussaviikko, +300g. Paino käväs paljon korkeammallakin tällä viikolla. Eilen söin ekat karkki/suklaaherkut tälle vuodelle, 75g vaakan kautta. Hyvä minä, ei lähtenyt ahmiminen päälle niiden suhteen! Kerään tässä motivaatioo ja sitten taas kiristän, nyt pyrin pitämään painon tässä 90kg pinnassa. Mukavaa viikonloppua!!

Ensimmäinen plussaviikko, +300g. Paino käväs paljon korkeammallakin tällä viikolla. Eilen söin ekat karkki/suklaaherkut tälle vuodelle, 75g vaakan kautta. Hyvä minä, ei lähtenyt ahmiminen päälle niiden suhteen! Kerään tässä motivaatioo ja sitten taas kiristän, nyt pyrin pitämään painon tässä 90kg pinnassa. Mukavaa viikonloppua!!

Voi miten hienosti oot jaksanut!!! Ja toi on monille se kompastuskivi, että paino vähän nousee, mutta sä hienosti et välitä vaan jatkat eteenpäin.😍

Mulla tuli nyt pökköä pudotuspesään vähän ikävämmällä tavalla. Toinen päivä norovirusta menossa ja veikkaan, että nesteitä lähtenyt sen verran että tässä alkais saada motia jatkaa pudotusta. "näinkin huonolla tavalla. 😂

Mut siis on ollut ihan kamalaa, kun mikään ei pysy sisällä ja juo just sen verta että pysyy hengissä. Lapsista puhumattakaan. 😩

Olen saanut pari kiloa pudotettua normaaliruokavaliolla, mutta olen pienentänyt ateriakokoja ja pyrkinyt eroon napostelusta. Ensin paino tuntui jumittavan, mutta jaksan taas hommaan. Ekat viikot oli vaikeita ja jatkuvasti nälkä vaivasi, mutta on ehkä jo tottunut pienempiin määriin ja napostelun himo vähennyt. Otan porkkanan, jos tuntuu, että on pakko syödä jotain aterioiden välillä.

Kiitos Pigviiniemo kannustavista sanoista! Nyt viikonloppu mentiin vähän rennommalla otteella kuten suunnittelin, tänään täytyisi palata ruotuun. Karmea tauti tuo noro, meilläkin se kerran ollut. Mut hyvä kimmoke painonpudotukseen kun paino tippuu useamman kilon nopeasti, vaikka nesteitä toki osaksi onkin.

Olen saanut pari kiloa pudotettua normaaliruokavaliolla, mutta olen pienentänyt ateriakokoja ja pyrkinyt eroon napostelusta. Ensin paino tuntui jumittavan, mutta jaksan taas hommaan. Ekat viikot oli vaikeita ja jatkuvasti nälkä vaivasi, mutta on ehkä jo tottunut pienempiin määriin ja napostelun himo vähennyt. Otan porkkanan, jos tuntuu, että on pakko syödä jotain aterioiden välillä.
Mulla porkkanoita myös kulunut. Tammikuun alusta saakka mulla on ollut creme fraicheen tehty american tai ranch dippi jääkaapissa ja pahimpiin napostelun tarve hetkiin oon pilkkonut kurkkua ja porkkanaa, kirsikkatomaatteja oon myös popsinut niin että ne nyt tulee jo pikkuisen korvista.

Hei, etsin eilen Nutrilett ryhmää ja löysin tämän vaikken lapsellinen vielä olekaan. Aloitin siis osa-nutrauksen eilen. Täytyy todeta että se rasberry shake oli ihan kauhean makusta. Brownie ja caramel bar oli hyviä. Smoothieita ostin kaikkia mitä tokmannilla oli niin yhden. Tropical masitui hyvälle muut odottaa hetkeään. Vielä kasviskeitto pitää kokeilla. Ajattelin syödä päivällisen mutta nutrata lounaan, välipalan ja iltapalan.

Onko vinkkejä miten saisin noi loput shake pussit alas? En nimittäin pysty millään juomaan vain veteen sekoitettuna. Entäs onko keitto syötävää vai kannattaako muita kasvisksia heittää joukkoon?

Alkupaino 89.5 ja eka tavoite on 85kg

Mun mielestä nuo jauheet on ihan hirveitä, oon juonut nyt pelkästään suklaan makuista valmista juomaa ja se on oikeesti tosi hyvää! Toki varmaan vähän kalliimpaa kuin nuo jauheet mutta ne ei mee itellä alas + tuntuu lannistavalta ajatus että syöminen/juominen yökkäyttää kerta toisen jälkeen. Täällä motivaatiopulaa, yritän tasapainoilla nyt tässä painossa hetken ja sit otan taas itteeni niskasta kiinni. Meillä sairastellaan taas, hyvä kun edellinen tauti on parantunut niin uutta pukkaa. Vie niin voimat tämmönen!

Tosiaan she shake jauhe ei mennyt alas. Ne ikäväkyllä tuli multipackissa joten vielä on jäljellä joten sääli jos menee hukkaan. Ehkä saan ne diilattua jonnekin. Kaapissa yksi suklaa makuinen valmis smoothie ja muutama eri marja juttu. Niissä potentiaalia.

Loppuviikko meni osastolla pienen kanssa ja syömiset ja etenkin unet päin persettä. +1,2kg alimpaan lukemaan nyt tällä hetkellä että ei kovin paha luku kuitenkaan. Yritän tässä kerätä motivaatiota jatkaa projektia….nää sairastelut syö!

Loppuviikko meni osastolla pienen kanssa ja syömiset ja etenkin unet päin persettä. +1,2kg alimpaan lukemaan nyt tällä hetkellä että ei kovin paha luku kuitenkaan. Yritän tässä kerätä motivaatiota jatkaa projektia….nää sairastelut syö!
Ateriankorvikepatukat on käteviä, kun joutuu syömään muualla kuin kotona.

Tänään vaaka ilahdutti ja ollaan taas matalimmassa lukemassa tämän projektin aikana! Jeejee! Ja nyt onkin syöty hese- ateria, dallaspulla ym herkkua ystävänpäivän kunniaksi. 🙈

Tänään vaaka ilahdutti ja ollaan taas matalimmassa lukemassa tämän projektin aikana! Jeejee! Ja nyt onkin syöty hese- ateria, dallaspulla ym herkkua ystävänpäivän kunniaksi. 🙈

Hyvä mahtavaa!!!. 🥰 Täällä kanssa vähän syöty noron jäljiltä. Edelleen matalimmassa lukemassa, mutta ei oo pudonnut siitä enää.

Hyvä mahtavaa!!!. 🥰 Täällä kanssa vähän syöty noron jäljiltä. Edelleen matalimmassa lukemassa, mutta ei oo pudonnut siitä enää.
Pääasia ettei oo noussutkaan, toki rajun vatsataudin jälkeen olisi täysin normaalia myös se että paino nousisi kun pysyy taas tavara sisällä. Hei jee, hyvä me! 💪🏼💪🏼

+600g alimmasta lukemasta. Nyt junnaa +/-2kg sisällä paino mikä oikeasti on ihan hyvä kun projekti on niin sanotusti tauolla nyt kun taudit vieneet ihan mennessään. Otan seuraavan rutistuksen kunhan tulee sellainen olo että on voimia siihen, nyt yritän pitää tämänhetkistä painoa yllä.

Mites muilla sujuu?

+600g alimmasta lukemasta. Nyt junnaa +/-2kg sisällä paino mikä oikeasti on ihan hyvä kun projekti on niin sanotusti tauolla nyt kun taudit vieneet ihan mennessään. Otan seuraavan rutistuksen kunhan tulee sellainen olo että on voimia siihen, nyt yritän pitää tämänhetkistä painoa yllä.

Mites muilla sujuu?

Mulla ei mitään uutta. Kanssa +-2kg riippuen kierrosta. ❤️

Huh huh! Paluu ruotuun. Helmikuu meni melko vapaasti syöden ja herkutellen, ehkä kuitenkin jollain tasolla kohtuudella. Jos tämän aamun painon ottais Helmikuum saldoksi olisi se tasan +1kg. (Tammikuu oli -7kg.) Oon tosi tyytyväinen että paino on pysynyt poissa mitä sain tammikuussa pudotettua. Nyt taas yritän palata järkevämpään syömiseen ja mennä hetkeksi pienemmille kaloreille, maaliskuun tavoite on -5kg mutta oon tyytyväinen myös jo kolmeen kiloon jolloin -10kg täyttyis tälle vuodelle. Osittain nutrilett juomat taas käyttöön.

Huh huh! Paluu ruotuun. Helmikuu meni melko vapaasti syöden ja herkutellen, ehkä kuitenkin jollain tasolla kohtuudella. Jos tämän aamun painon ottais Helmikuum saldoksi olisi se tasan +1kg. (Tammikuu oli -7kg.) Oon tosi tyytyväinen että paino on pysynyt poissa mitä sain tammikuussa pudotettua. Nyt taas yritän palata järkevämpään syömiseen ja mennä hetkeksi pienemmille kaloreille, maaliskuun tavoite on -5kg mutta oon tyytyväinen myös jo kolmeen kiloon jolloin -10kg täyttyis tälle vuodelle. Osittain nutrilett juomat taas käyttöön.

Ihan huikeeta! 😍👏

Takaisin