Nurina ketju

Mua ärsyttää ku noissa muissa lasketun ajan kuukausissa ei oo synnytyskertomuksia, ne on varmaa salaisella puolella vaan. Olis niin kiva lukea heinä ja elokuun synnytystarinoita :/ :D

Menee hermot! Nukkunu en oo kunnolla varmaankaan viikkoon vaan hukun hikeeni, jatkuva pissa hätä kun saa juoda älyttömiä määriä, pennut toista päivää mahdottomia ja mä en vaan jaksa!!! Kiljuuvat, tappelevat, inisevät ja kitisevät aivan kaikesta, siis kun sanon aivan kaikesta tarkoitan myös A-I-V-A-N kaikesta! Ei vaan jaksa!!! Sit pitää mennä sinne prkl uimakouluun rannalle pönöttämään pariksi tunniksi ja tietää että 3 pienintä tulee flippaamaan syystä kun syystä... täyttä sontaa! Välillä tulee semmonen fiilis että tekis mieli vaan iskee hanskat tiskiin ja sanoo että pitäkää tunkkinne!

Äippä x5, johan sä oletkin mun mielestä ollut hämmentävän pitkään todella zen, joten en yhtään ihmettele, jos nyt alkaa nuttura kiristää. Lohdutuksen sanana voin kuitenkin sanoa, että helteiden pitäisi alkaa helpottaa viikon lopulla, jolloin ehkä sunkin olosi kevenisi..? Paljon jaksamista!!

Niinpä äippä, voin vaan kuvitella miten ois hermo itellä kireellä kun nyt jo yhden kanssa oon helisemässä. Niin onneksi helteet helpottaa ja kohta päästään valittamaan kun on kylmä ja kauhea pukeminen ennen kuin pääsee ulos ja ja ja :D Tsemppii!!

Super tsempit kaikille keillä menee hermot!! Minäkin olen metsästänyt niitä synnytyskertomuksia.. olis kiva lukea.

Kiitos tsempeistä:) yleensä mulla on pirun pitkä hermo joka vaan venyy ja venyy mut nyt se vaan on venytetty maksimiinsa... väsyttää niin paljon että ei vaan jaksais tota turhaa nitinää... haluisin vaan nukkumaan!

Super tsempit kaikille keillä menee hermot!! Minäkin olen metsästänyt niitä synnytyskertomuksia.. olis kiva lukea.
Mutta onhan niitä netissä muuten ja blogeissa.. se on munkin iltaviihdettä nykyään. Kun esikoinen nukkuu ja mies katsoo sadatta kertaa nuita samperin Bondeja niin minä luen synnytyskertomuksia :rolleyes::grin

Jos joku osaa (minä en, olen onneton it ihminen) niin vois perustaa synnytyskertomus ketjun. Sinnehän me ennestään synnytetyt voidaan rustata omat kokemukset ja sit aikanaan voidaan kirjata näiden meidän hautomisten synnytykset;)

Ps Daniel Graig on aika nam:wink ei passaa kertoo miehelle:D
Mun mielestä se on jotenki löysän näkönen naamasta, ei uppoo :grin
Hermot niiin kireellä tän raskauden takia, tekis mieli vaan huutaa kaikesta lapselle vaikka toinen on vasta 2v. Kauheeta:meh:

Mutta onhan niitä netissä muuten ja blogeissa.. se on munkin iltaviihdettä nykyään. Kun esikoinen nukkuu ja mies katsoo sadatta kertaa nuita samperin Bondeja niin minä luen synnytyskertomuksia :rolleyes::grin

Mulla on ihan samat iltaviihteet kuin Tutuuhilla. :D Mies ei katso Bondeja, vaan joka ilta jotain sivistäviä dokumentteja aiheesta x. Onkohan kukaan laskenut, kuinka monta natsidokumenttiakin maailmassa oikein on?!

Onkohan kukaan laskenut, kuinka monta natsidokumenttiakin maailmassa oikein on?!

Niitä on monta, joku oli vauva eikä nukkunut öitä kun oli holokausti vuosipäivä tms ja telkusta ei tullut mitään muuta... tuli Anne frank dokkaria, natsien jätti rakennelmia sun muuta... itkin sillon ihan hulluna hormoni huuruissa maailman vääryyttä kun vauva ei halunnut nukkua:D hyvähän se on muistaa historiaa jos se vaikka estäis sen asteisten kauheuksien uudelleen tapahtumisen! Vaikka maailma on muutenkin ihan kauhea paikka, ilman natsejakin:(

Jos joku osaa (minä en, olen onneton it ihminen) niin vois perustaa synnytyskertomus ketjun. Sinnehän me ennestään synnytetyt voidaan rustata omat kokemukset ja sit aikanaan voidaan kirjata näiden meidän hautomisten synnytykset:wink
Mä tein ketjun, ole hyvä vaan ja aloita. <3

Takaisin