Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Daniel Graig bondit mäkin katsonse on jotenkin niin kylmä ja kova, eli ihana
![]()
mut noi sen silmät on kyl kuumat.
En tiiä pitäskö itkee vai nauraa, molempia vuorotellen
meen poikii seuraavan johonki muualle ku Turkuun..univaje ei ainakaan helpota suhtautumistaJoo on avoneuvolat, siellä vois tosiaan käydä ainakin kertaalleen tsekkaamassa tilanteen, kiitos vinkistä:) ja juu kyllä mä herkästi sit linjoja pitkin oon kimpussa et pääsen vastaanotolle jos siltä tuntuu mut ensikertalaisena tuntuu vaan hurjalta tää kontrolliväli kun monet synnyttäneet sanoneet että sit loppua kohden käynnit tihenee ja siihen olin itse ihan asennoitunut. Toki mulla ei oo mitää erityisiä pelkoja tai huolia et liekö todenneet sit et tuo pärjäilee vähemmillä käynneillä, ois pitänyt draamailla enemmänLaama, oho! Kieltämättä kuulostaa aika löyhältä aikataululta. Muistat vaan sitten hyvällä omalla tunnolla varata ylimääräisiä neuvola-aikoja, jos siltä tuntuu. Onko teillä käytössä avoneuvolaa, jossa voisit tsekkauttaa paineet ja esim virtsan protskut ja sokerit?

Varmaan just säästöjä. Lääkäriaikoja ei oo koko kesänä saanut koska on resurssipula ja omaa terkkaria en oo vielä kertaakaan nähnyt enkä varmaan tällä menolla tule näkemäänkäänlaama, on kyllä todella kummallista varsinkin siihen nähden, että oot ensisynnyttäjäMulla oli käynnit alkuun kuukauden välein, kesän aikana suunnilleen kolmen viikon, ja nyt kahden viikon välein loppuun asti. Säästääköhän teidän kunta neuvolakäynneistä vai
![]()
no onneksi tyksistä on hyviä kokemuksia äippäpolilta ja synnäri siellä samassa niin sinne ihan hyvillä mielin kuitenkin menossa ja sinne melkei mieluummin soittelenkin jos on jotain mielen päällä kun tietää et voi tulla käymään ja saa apua.Mua kiukuttaa neuvola. Juu pitäis muistaa et muualla ei ees tämmösiä palveluja ilmaseks tarjota mut kiukuttaa silti. Kävin pitkästä aikaa vastaanotolla ja ajattelin et no nyt käynnit alkaa varmaan sit tihentyä loppua kohden. No, seuraavan ajan sain sille viikolle ku laskettu aika eli 6 vkon päähän. Olin ihan puulla päähän lyöty et voin hyvin synnyttää jo ennen seuraavaa aikaa ja kaveri on edelleen perätilassa ja mulla radi ja verenpaineetkin oli koholla. Vissiin mä sit itse analysoin ja seurailen ensisynnyttäjänä näitä asioita keskenäni kotona. No on mulla sentään lääkäri muutaman viikon päästä ton perätilan takia mut siitäkin sain terkkarilta alustuksen et pätevä kaveri mutta sosiaalisesti täysin lahjaton, vanha ja pitää vastaanotot lyhyinä, maltan tuskin odottaaEn tiiä pitäskö itkee vai nauraa, molempia vuorotellen
meen poikii seuraavan johonki muualle ku Turkuun..univaje ei ainakaan helpota suhtautumista
![]()