Täällä sama![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä sama![]()
Mutta onhan niitä netissä muuten ja blogeissa.. se on munkin iltaviihdettä nykyään. Kun esikoinen nukkuu ja mies katsoo sadatta kertaa nuita samperin Bondeja niin minä luen synnytyskertomuksiaSuper tsempit kaikille keillä menee hermot!! Minäkin olen metsästänyt niitä synnytyskertomuksia.. olis kiva lukea.
Mun mielestä se on jotenki löysän näkönen naamasta, ei uppooPs Daniel Graig on aika namei passaa kertoo miehelle:D

Mutta onhan niitä netissä muuten ja blogeissa.. se on munkin iltaviihdettä nykyään. Kun esikoinen nukkuu ja mies katsoo sadatta kertaa nuita samperin Bondeja niin minä luen synnytyskertomuksia![]()
Hermot niiin kireellä tän raskauden takia, tekis mieli vaan huutaa kaikesta lapselle vaikka toinen on vasta 2v. Kauheeta![]()
Onkohan kukaan laskenut, kuinka monta natsidokumenttiakin maailmassa oikein on?!
Mä tein ketjun, ole hyvä vaan ja aloita. <3Jos joku osaa (minä en, olen onneton it ihminen) niin vois perustaa synnytyskertomus ketjun. Sinnehän me ennestään synnytetyt voidaan rustata omat kokemukset ja sit aikanaan voidaan kirjata näiden meidän hautomisten synnytykset![]()
En mä viitti traumatisoida ensikertalaisiaAloitettu, voit jatkaa![]()