Nuoria kuumeilijoita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hann
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä on yksi jo raskautunut 20-vuotias sairaanhoitajaopiskelija. Mieheni on 25-vuotias ja esikoista odotetaan. Päätin kirjoitella tänne vaikka olen jo raskaana kun niin mukavia ihmisiä vaikuttaa olevan! :) Syyskuiset 2013 ryhmässä kun tuntuu olevan niin paljon vanhempaa porukkaa ja eivät niin mukavia ole meitä harvaa nuorempaa kohtaan. Joku muun muassa sanoi "Itse en olisi vielä ollu 20-vuotiaana valmis äidiksi, tuntuu että nyt olen paljon kypsempi". Että sellainen vastaanotto... Ärsuttävää ikärasismia kun oletetaan ettei nuori äiti voi olla hyvä äiti!
Eli kirjoittaneet oletteko saaneet jo positiivisia tuloksia? :) 

Vargynja: Ikävä kuulla, että päätyi keskenmenoon! :( Voimia ja jaksamisia sinne! Toivottavasti raskaudut pian uudestaan :)

Olipas kurja vastaanotto Nanna. :( Ihan hyvin 20-vuotias voi olla hyvä äiti. Varmasti löytyy niitä epäkypsiäkin, joista ei siihen ole, mutta monet meidän ikäiset on hyviä äitejä. Ei anneta ikärasistien lannistaa. :) Onnea raskautumisesta. Toivottavasti kaikki menee hyvin. :)

Odottelen täällä tätiä, jonka piti tulla eilen. Tai odottelen josko se pysyisi poissa seuraavat 9kk. :) Vielä en uskalla luottaa tai testata, kun se toisinaan myöhästyy jopa kolmella päivällä.

Täällä kanssa yksi nuori kuumeilija (ainakin omasta mielestäni nuori :D)
Itse kuumeilen kolmannen perään... :S Esikoinen on 3v ja pikkuveikka 10kk..
Ovulaatiot oli ja meni mut plussaa ei näy, eikä menkkoja kuulu.. Ärsyttävää odotella mitä tapahtuis. :sad001

Minä olen 23-vuotias ja toinen lapsi ois haaveissa ja tänään pitäisi alkaa menkat...eipä oo kuulunut ;) Aikaisemmasta suhteesta kohta 3-vuotias tyttö. Ja Kouvolan suunnilta olen :)

Moi!

Täällä ketjuun haluaa osallistua kohta 22v naimisissa oleva nainen :) Yk 11 meneillään ja meinaa olla pientä turhautumista ilmassa. Täällä ois kiva jakaa ajatuksia ihmisten kanssa, ku ei jaksa kavereita hukuttaa vauva-aiheisiin! :)

Täälläkin yksi, vaikken varmaan enää ikäni puolesta kuulukaan enää niin kamalan nuoreksi.. :D Itsekin välillä ihan hätkähtää sitä, että ikää on "jo" 28v. Kaikki on tosin niin suhteellista..

Mutta esikoisesta haaveillaan, Nuvaring jätettiin käytöstä toissailtana, eli ihan alkutaipaleella ollaan. Toivottavasti pian tärppäisi, vaikkei aika ehkä otollisin olekaan omalta kannaltani, tammikuussa kun vasta aloittelin sh-opinnot. Mutta milloinpa se aika olisi täydellinen muutenkaan... :)

Hei Kaikille täällä 23.v kuumeilija ja mies 28.v. Itse olen halunnut omaa lasta varmaan aina :) nyt sitten tammikuussa annettii miehen kans lapselle luvan tulla. Mulla kierto heittänyt ihan härän pyllyä. normisti tosi jämpti 33pvä mutta kai tuo ressi vaan sitten sekoitti edellisen kierron joka meni 15.2 kk ja sitten 11.5 kk. mulla aika gynekologille 20.5 koska havaittii jotakin muutoksia oik.munasarjoissa. :/

Täällä yks 21v, mies 22. Meillä toista vauvaa kuumeillaan ja toivotaan että toivottua plussaa tulis vielä tälle vuodelle ;)

Mooikka! Ekoja kertoja kirjoittelen.. oikeastaan koskaan aikaisemmin en ole kirjoitellut fooruumille joten saa nähä miten tää ny menee :) Elikkäs täytän täs parin kuukauden päästä 20v ja olen tosiaaan tänä keväänä valmistunut lukiosta ja töissä tällä hetkellä. :)
Ja nyt mulla on ollut viimeiset puol vuotta kauhean kova vauvakuume ja ei taho millään hellittää :s Tänä vuonna olen kihlautunut ja olen ollut kihlatuni kanssa yhdessä melkein 2 v... joten suhde meillä on vakaa ja onnellinen :P Ja haaveena olis saada vauva :D Ärsyttävintä tässä on se että isoäitini ja kihlatun vanhemmat ovat vauvanhankkimista vastaan, koska olemme ´´liian´´ nuoria.. -.- haluasin niin kovaa saada jo ensimmäisen lapsen mutta näiden kyseisten läheisten mielipide vaivaa kovaa..Mitenkäs teillä muilla nuorilla vauvakuumeilijoilla lähisukulaiset ovat reagoineet vauvakuumeiluun? Ja kuinka olette antaneet sen vaikuttaa teihin?

Hei jenelia!
Itsekkin päälle kk päästä täyttelen 20v ja kauhea vauvva kuume täälläkin! Toivotaan että tärppää tässä kuussa! :) Anopin puolelta tullu jo pitkään kommenttia, että joko sais ensimmäisen lapsenlapsen ja kuulemma pitäis ennen hänen 50v synttäreitä tulla. :'D Eli tässä lähi aikoina pitäis raskautua jos pitäis sitä ennen, tokaisin kylläkin hänelle, että ei me sinun aikataulutuksen mukaan mennä. :D No äitinkin kanssa ollu puhetta ja on vähän vihjaillu, että voisi jo tulla toinen lellipentu(siskolla eskari ikäinen lapsi jo). :) Joten uskon jos nyt vain tärppäis, että pienokainen olisi tosi tervetullut ja lähimmäiset hössöttämässä. :) Mikä on kylläkin mukava tietää, että on ihmisiä sitten ympärillä ja tukemassa. :)

Huomasin, että tätäkin ketjua on nosteltu nyt hiljan ylös, joten päätin kirjoitella. :)

Hengailen lähinnä tuolla Elokuiset 2013 ryhmässä, kun esikoisen LA oli silloin. Antoi kumminkin odotuttaa itseään syyskuulle asti eli on nyt vuoden ikäinen. Sain esikoisen 20-vuotiaana ja nyt yrityksessä on hänelle pikkusisarus, kun itsellä ikää tosiaan vasta 21 vuotta. Mies on 23v. mutta silti välillä tuntuu, että minä oon se aikuinen isolla A:lla meidän perheessä. :grin Vaikka nuoria ollaan, niin heti suhteen alussa sanoin miehelle tekeväni lapset nuorena. En koe siinä mitään väärää, päinvastoin. Olen onnellinen nyt ja hieman ehkä pelottaa miten asiat ovat kahden lapsen kanssa. Eiköhän sekin siitä sitten, kun testi joskus näyttää plussaa ja ehtii ajatella asiaa. :wink

heippa kaikki! täällä kans yks 20v joka kärsiny kovasta vauva kuumeesta jo monta vuotta :D avomies samanikäinen, mutta vielä armeijassa, mikä tietenkin vähän heikentää "lapsentekohommia". nyt kolmas "tulee jos on tullakseen" kierto, tai ainakin mies on sillä asenteella mutta itse lasken oviksen ja yritän joka kuukausi löytää oireita :D viime kuussa EHKÄ km, en ehtinyt eden testaamaan kun kp 34/34 alkoi hyytynyt ja lönttejä täynnä oleva vuoto.. tässä kierrossa mies oli sopivasti oletetun oviksen aikaan kotona, eikä yritystä kyllä uupunut :) nyt menossa 32/34 , munasarjat(?) nipistelee jännästi(menkkaoire?), tänään on pitäny vessassa ravata tiheämpään ku ennen, alamaha kuplii ja välillä täynnä ilmaa?:D , hirvee väsymys ja lämmöt 37+. nii ja voisin litkiä maitoa kokoajan, tiiä tästäkin sitte :D nyt ku malttais oottaa ees perjantaihin ennen ku TAAS testaa.... ja onnea kaikille plussanneille ja muille yritykseen! :)

Heippa! Oon 20v ja 5kk pojan äiti :) vaikka poju on noin pieni vielä niin kauhee vauvakuume iski jo että haluun myös tytön :D täytyy varmaan siitä kiinalaisesta kalenterista kattoa ku aikasemminkin piti paikkaansa :D ainoo mitä pelkään on se etten sais koskaan synnyttää ns normaalisti kun tehtiin hätäsektio viimeksi :/ vaik pääasia et poju on terve ja kasvaa hyvin :)

Moikka kaikille oon 23v ja yritetään mieheni kanssa ensimmäistä yhteistä ♡ yritystä siis takana 2v kohta puolin =)

ihana kuulla teistä muista nuorista kuumeilijoista. täälä yks 18 vuotias jolla ollut jo pitkään hirmu kuume. ei omia lapsia kummallakaan. mieheni 24 vuotias ja nyt toinen kierto kun ilman ehkäisyä ja korkeat olis haaveet. oletetun oviksen jälkeen 4 pvä oli oikeella puolella munasarjoja hirvee kipu. sattui ja piti vain maata paikalla sängyssä. meni tunnissa ohi. kesti sen pari kuitenkin siinä uskossa että kaikki tulee kun on tarkoitettu. tsemppiä muillekkin ja kerrotaan miten meni :) nyt pari vkoa odottelua ja sit testaileen. perus menkkuoireita kokenut joten tosi hankala ajatella onko raskausoireita vai täti kylään. nälkä tuntuu lisääntyneen ja pääkipua ollut. olen nähnyt myös unia nyt 2 yötä peräkkäin lapsista (omasta) ja kumman vahva oli raskaudesta. ei tosin halua turhaan mitään kuvitella. mutta tsemiä meille tytsyille <3 ja plussatuulia

Eipä vielä ainakaan mitään mut parempi niin kun esikoinen kohta vasta 6kk :) ja mulle tehtiin hätäsektio ni oon kuullu vähän pelottavii tarinoita miksei heti kannata uutta yrittää :o mut pikkusisko olis silti kiva saada ;)

Takaisin