Nanna-
Satasella mukana keskusteluissa
Täällä on yksi jo raskautunut 20-vuotias sairaanhoitajaopiskelija. Mieheni on 25-vuotias ja esikoista odotetaan. Päätin kirjoitella tänne vaikka olen jo raskaana kun niin mukavia ihmisiä vaikuttaa olevan! :) Syyskuiset 2013 ryhmässä kun tuntuu olevan niin paljon vanhempaa porukkaa ja eivät niin mukavia ole meitä harvaa nuorempaa kohtaan. Joku muun muassa sanoi "Itse en olisi vielä ollu 20-vuotiaana valmis äidiksi, tuntuu että nyt olen paljon kypsempi". Että sellainen vastaanotto... Ärsuttävää ikärasismia kun oletetaan ettei nuori äiti voi olla hyvä äiti!
Eli kirjoittaneet oletteko saaneet jo positiivisia tuloksia? :)
Vargynja: Ikävä kuulla, että päätyi keskenmenoon! :( Voimia ja jaksamisia sinne! Toivottavasti raskaudut pian uudestaan :)
Eli kirjoittaneet oletteko saaneet jo positiivisia tuloksia? :)
Vargynja: Ikävä kuulla, että päätyi keskenmenoon! :( Voimia ja jaksamisia sinne! Toivottavasti raskaudut pian uudestaan :)
haluasin niin kovaa saada jo ensimmäisen lapsen mutta näiden kyseisten läheisten mielipide vaivaa kovaa..Mitenkäs teillä muilla nuorilla vauvakuumeilijoilla lähisukulaiset ovat reagoineet vauvakuumeiluun? Ja kuinka olette antaneet sen vaikuttaa teihin?