Nuoria kuumeilijoita

Moi! Tää on varmaan vähän tyhmä kysymys, mutta... Voiko olla mahdollista, että oon raskaana e-renkaasta huolimatta?

Mulla siis ollut jonkun aikaa hirvittävää turvotusta, väsymystä ja mielialat heittelee. Itkettää pienetkin jutut. Nehän voi olla menkkaoireitakin, mutta mun menkat (jotka kai oli menkat) alko päivän myöhässä ja olivat tosi niukat muutaman päivän vuodot. Normisti tulee melkeen kellon lyömällä tuon renkaan ansiosta. Kaverille kävi niin, että sille tuli valemenkat, koska sai sitten niiden jälkeen tietää olevansa raskaana, vaikka oli luullut tavallisiksi kuukautisiksi. Alamahassa ollut vähän kipuja. Päätä on särkeny monena päivänä ja tuntuu semmonen etova olo, maha ollu myös sekasin. Nää kaikki vois olla raskausoireita - tai jotain muuta!

Nyt sitä tietenkin kuvittelee kaikenlaista ja on löytävinään itseltään oireita, kun edes miettii voisiko raskaus olla mahollinen... Meille ei oo kyllä käyny mitään kämmejä renkaan kanssa...

Salaa ehkä vähän toivon, että siellä olisi joku, vaikka tosissaan lapsen yrittämiseen ollaan aijottu alkaa valmistumisen jälkeen. Oonko mä ihan typerä kun kuvittelen tämmösiä? :D
 
Noniin. pitkästä aikaa tänne pariin kirjoittelemaan. Kyllä se täti tulikin sitten kylään. Nytten olisi suunnilleen tänään pitäny menkut alkaa, mutta ei kuulu ei näy :) pikkuhiljaa alkaa innostumaan, mutta lukenut kertomia, missä niin oireita yms, mutta sieltä täti sitten tulikin. Aikaisemmin minäkin kuvittelin vaikka mitä oireita vaikka olihan niitä ''oikeasti'' nytten lähinnä menkkumaista oloa ja rinnat kipeänä. pari päivää ollut iltapäivästä kuvottava olo, mutta mitään en laske sen varaan. Harmi kun ei ole tietoa edellisistä menkuista ja nyt siksi vähän epävarma olo päivästä. Mennään '' suunnilleen'' ajatuksella. Huomenna aamulla testin teen ja peukut pystyyn :) toivottavasti muilla plussatuulia tullut. Ilmoitellaan taas tuloksia.. yritän olla aktiivisempi, mutta välillä juuri vain ai jaksa tulla päivittämään kun muilla plussia ja ittellä ei tunnu millään. Mutta pitää iloita toisten onnesta. :)
 
Voipi tulla inasen myöhässä vastaus, mut sallahaa: kyllä voi tulla renkaasta huolimatta raskaaksi, sehän ei ole 100% ehkäisy (eihän mikään ole... :) )
 
Silv: Juu mikkään ei oo satavarma ehkäsy, mutta mun kohalla ainakin tällä kertaa osottautui vääräksi hälytykseksi.
Edelleen aivan järkyttävä vauvakuume... Ei vaan ole järkeä tässä vaiheessa lähteä vielä yrittämään, kun oppariprosessikin jo alkanut ja teen parin kanssa. Mutta! Sainpahan ihan virallisen lupauksen, että ryhdytään yrittämään vauvaa ensi keväänä, eli valmistumiskeväänä! :Heartred Voi kun aika menisi nopeaa... Mutta pitää nyt koittaa ottaa "kaikki irti" tästä vuodesta :)
 
Moikka! Täällä kuumeilee juuri 21vee täyttävä 02/14 syntyneen pojan äiti. Mies 29v. Yritystä takana syyskuusta milloin heti ekasta kierrosta tärppäsikin mutta meni heti alkujaan kesken. Siitä taas yksi kierto välissä ja taas raskaana, mutta varhaisultrassa selvisi että sikiö ei vastaa viikkoja, eli keskeytynyt km 7+6. Positiivista mulla on että raskaudun kuitenkin helposti joten jospa tää tästä :) Nyt eka kierto km jälkeen ja kp22/26, saa nähä.. :)
 
Täälläkin yksi kuumeilija, ikää on 20v ja miehellä 25v. meillä on kanssa yksi keskenmeno takana (yk4) mutta vaikuttaa kans siltä että raskaudun helposti, joten positiivisin mielin vielä :) Ihana olis saada tää ketju vähän vilkkaammaks!:happy:
 
Mulle ainakin kelpaisi jos tämäkin olisi aktiivinen :) olisi tosiaan vähän enemmän oman ikäistä porukkaa kun ei noissa isoimmissa oikein tahdo muistaa ketkä ovat saman ikäisiä :sad001 vaikka ryhmät onkin täynnä ihania ihmisiä :)
 
Onko teillä ystäväpiirissä paljon sellaisia omaan ikäryhmään kuuluvia jotka olisivat raskaana tai olisi jo lapsia? Itselläni on muutama, mutta jotenkin vaikea heille tästä yrityksestä puhua, kun heillä raskaudet alkaneet heti kun on lapselle annettu lupa tulla ja vielä suunnittelevat että tekevät seuraavaksi jouluvauvan tai juhannusvauvan.. Hienoahan se on että joillakin se onnistuu noin helposti, mutta nyt sitä on itse saanut kokea ettei se lapsen saanti tosiaan ole niin yksinkertaista ja helppoa.. :/
 
Täällä myös samaa.. 1.5 vuotta yritettiin kunnes tärppäsi.. Toivotaan että pysyy matkassa loppuun asti. Meillä kans muutama ystäväpariskunta saanut jo esikoiset ja sitten tutut käy abortoimassa.. Tuntui kyllä erityisen pahalle :/

Lisamarie 9+1
 
lauruskaah, meillä esikoinen tärppäsi juuri 4 yk :wink tai se oli kyllä enemmänkin tjottailua sillon.

Minun yksi kaveri yrittää miehensä kanssa lasta, niillä kohta jo vuosi yritystä takana joten helpottaa aina puhua jonkun kanssa joka tietää millaista on kun ei niin vaan onnistukkaan..
 
Mulla on huonoa oloa ollu monta päivää ja tänään kipeyty myös tissit! Tosin mulla on testin mukaan ovulaatio just nyt eli kai nämä siihen sit liittyy. Koskaan ennen ei oo ovulaation aikaan ollu mitään tämmösiä. Mutta minä päätinki että tämä on meidän the kierto eli onkos se ihmekkään jos nyt on :P
 
Toivon niin että plussaatte, jännäilen täällä jo teidän puolesta:happy093En pääse vielä ite edes ovista testaamaan kun raskaustesti näyttää vielä haaleaa plussaa, tosin tänään on kp8 että ovikseen on vielä aikaa:)
 
Mä tilasin tänään raskauskeijulta r-testejä kun siellä oli alennukset :p viikon päästä pääsee sitten testailemaan :p täällä kp18/28 nyt :)
 
Moi! Täällä kirjottelee foorumin uusi jäsen. Olen seuraillut vauvakuume palstaa aika tiuhaan koko vuoden 2015 ja yrittänyt etsiä vastauksia oman kroppani toimintaan.

Olen 24 vuotta ja joulukuussa ammattiin valmistunut.
Yhteistä taivalta samanikäisen mieheni kanssa on kuljettu teini-iästä asti. Yhteisiä vauvahaaveita on ollut yli vuoden verran. Nyt elämäntilanne sillä mallilla, että perheenlisäys olisi enemmän kuin toivottu. :Heartred

E-pillerit jätetty pois 12/-14. Tyhjennysvuodon jälkeen kp40. Nyt mennään kp52 ja tänään ilmeni kuukautiskipujen tyyppisiä kipuja, jotka häipyi yhtä nopeesti ku tulikin. Aamulla tuntemukset oli niinkuin kuukautiset alkaisivat, mutta vuoto oli ruskeaa niukkaa tuhrua. Ajattelin, että lenkille kun lähden, niin vuoto alkaa kunnolla, mutta ei. Ei mitään. Mitäköhän tämä oli... Testejä on tehty vähän väliä, aina sama, negatiivinen tulos. Kp e-pillereiden (yasmin) lopettamisen jälkeen on ollut siis aivan sekaisin. Pillereillä se oli kellon tarkka 28, myös ennen pillereitä. Pillereitä söin 8 vuotta.

Ovistestejä en ole tehnyt, koska olen kokenut tuntevani kroppani melko hyvin ja merkit hedelmällisestä ajasta on ollut mielestäni melko selvät : pistävä tunne alavatsassa toisella puolen, lisääntynyt kirkas limaneritys sekä lisääntyneet mielihalut . Pillerien aikaan, tunnistin kropastani kuukautisvuotoihin liittyvät oireet ja tapahtumat hyvissä ajoin ja tarkasti. Nyt kierron pituuden ja viimeistään tämän päivän tapahtumien jälkeen, en ole enää yhtään varma mistään elimistöni toiminnoista. Olo on erittäin epävarma, kun elää vartalossa, jota ei tunne tai ei pysty lukemaan, niinkuin vielä hetki sitten.

Tiedän, että kp saattaa olla pitkäänkin epäsäännöllinen ja pitkä, e-pillereiden lopettamisen jälkeen. On vain erittäin hermostuttavaa elää tässä epätietoisuudessa. Tutkailen tässä nyt rauhassa päiviä eteenpäin ja teen tuosta taas yhden testin alta pois. Eihän tässä ole kuin toinen luomukierto pillerien jälkeen menossa, että ei tässä nyt vielä yritystä ole kauhean kauaa takana. Tiedä sitten, koska tästä pitäisi lääkäriaika varata, että saisi vastauksia kysymyksiin tai edes jonkinlaisen rauhan epätietoisuuteen.

Ystäväpiirissä perheenlisäyksiä putkahtaa tuon tuosta ja taustalla tahtia lyö vielä suuri joukko sukulaisia. Vastaukset vauvauteluihin on ollut vaikeita, koska en halua heillekään liikaa toivoa antaa, koska tällä hetkellä toivo tärpistä on itsellekin epätiedon peitossa.
 
Takaisin
Top