Nuoria kuumeilijoita

Eipä vielä ainakaan mitään mut parempi niin kun esikoinen kohta vasta 6kk :) ja mulle tehtiin hätäsektio ni oon kuullu vähän pelottavii tarinoita miksei heti kannata uutta yrittää :eek: mut pikkusisko olis silti kiva saada :wink
onhan se varmasti pelottavaa. onneksi kaikki meni kuitenkin hyvin. varmasti menee jatkossakin :) täällä menkkuoireet mennyt ohi ja muita mahapustoksia ilmennyt. viellä ei testiä voi tehdä. voi kunpa täti ei tulis kylään. täällä pitää vaan rukoilla et se pikkunen olis tuolla turvallisesti masussa :) ilmoittelen sit miten menee aina välillä.
 
Tervehdys muut nuoret kuumeilijat! Uutena tässä mukaan tunkemassa. :smile Olemme mieheni kanssa 23-vuotias pari ja kauan haaveiltu vauva on nyt päätetty yrittää pistää alulle. Ensimmäinen yrityskierto menossa, tänään kp 26/? ja aamulla raskaustestin tulos negatiivinen testiajalla, myöhemmin selkeä roskisplussa. Uutta testiä kehiin maanantaina, ellei täti tule sitä ennen kylään. :happy3 Fiilikset ovat positiiviset suhteessa mahdollisesti jo alkaneeseen raskauteen!

Meidän tilanne on siis sellainen, että olemme seurustelleet jo useampia vuosia ja kaksi vuotta sitten muutimme yhteen. Molempien vanhemmat ja sisarukset sekä muutama sukulainen ja ystävä tietävät jo vauva-aikeistamme. Vastaanotto on ollut todella hyvä ja tätä vauvaa odottaa moni muukin kuin vain isi ja äiti :Heartpink Aion valmistua keväällä 2015 ja sitten haluaisinkin olla valmis jäämään jo mammalomalle. Taloudellinen tilanteemme on vakaa ja miehelläni on vakituinen työsuhde, joten meiltä ei puutu enää mitään muuta kuin pienokainen, joka tekee perheemme kokonaiseksi :Heartpink

Kyfille ja muille haaveilijoille paljon plussatuulia :happy090
 
Heippa vaan kaikille! Täällä myöskin nuori kuumeilia ( kauan on pitäny kirjottaa, mutta nyt vasta uskalsin.. ) Mutta siis tietoa musta eli olen 21w ja kuumeillut koko nuoren ikäni. Nyt yrityskiertoja 8 takana ja tässä tulevassa kierrossa olen tuntenut jotain ihme nipistyksiä vatsasta Toivotaan että tärppäis ☺

Raskautumis yrityksestä meillä tietää luotettavimmat kaverit(myös kummiehdokkaat ) ja osa perheestä!


Avomieheni kanssa yhteistä taivalta takana jo 3 vuotta ja yrityksen aloitimme 2/2014! Toukokuussa sain haamu viivan testiin, mutta sitten ei pysynyt enää matkassa mukana Positiivisin mielin eteenpäin tärppää kun on oikea aika
 
Hei!
Oon 21v ja avomieheni 32v. Mukava huomata, että täällä on muitakin, jotka kuumeilevat kovasti, vaikka eivät vielä varsinaisesti oo vauvaa yrittämässä, siksi siis ajattelin liittyä tänne :)

Mulla on ollu enemmän ja vähemmän vauvakuume 17-vuotiaasta, mutta edellisen poikaystävän kanssa haaveet oli aika jäissä. Se oli vuotta nuorempi ja halusi opiskella rauhassa jne ennen lapsia. Muutenkin homma kaatui pitkälti siihen, että ei oltu samalla aaltopituudella. Nykysen kanssa tavattiin kun opiskellaan molemmat samalla luokalla sairaanhoitajiksi. Tuntuu, että nyt oon löytäny sen oikeen :) Omanikäiset miehet tuntuu välillä niin lapsellisille... Nyt se kuume on jo aivan valtava, kun oon huomannu että miehestä todellakin ois isäksi!

Ollaan kuitenkin ajateltu odottaa valmistumiseen asti, johon ois onneksi enää 1,5v.. Jos sitä sitten alkaisi yrittämään :) :Heartred

Välillä tuntuu, että mä suorastaan pakahun tästä tunteesta! Jos näkee vauvoja, kuulee vauvan itkua tai näkee vauvamahoja tuntuu että rinnat turpoaa ja oikein kohtuun sattuu... :D Nyt mun luokalta kaks samoja ikiä olevia oottaa vauvaa ja oon suorastaan kateellinen. Varsinkin kun toisen raskaus oli vahinko...

En halua vain sitä vauvaa vaan sen äitiyden, perhe-elämän ja kaiken siihen kuuluvan! Kun vaan malttaisi vielä odottaa... Mutta jos rengas pettäisi niin se olisi enemmän kuin ihana vahinko :wink
 
Muokattu viimeksi:
Heippa muut nuoret kuumeilijat! Kauan aikaa jo seuraillut useitakin keskusteluja täällä ja nyt uskaltauduin itsekkin mukaan. Olen itse 19v ja hellu 21v. Itse olen vauvakuumeillut jo pidemmän aikaa ja aina olen ollut sitä mieltä että lapsia haluan nuorena. Vauvahaaveet ovat kuitenkin tähän asti saaneet pysyä kuumeilun tasolla, sillä ikää ei vielä kovin paljon silti mittarissa ole. Vauvahehkutuksieni myötä, myös mies on nyt sitä mieltä, että vauva olisi tervetullut. Viimekuussa vasta jätettiin ehkäisy pois, meillä siis yk1 meneillään ja itsellä sellainen olo että olisi käynyt niinkin hyvä tuuri, että ensimmäisellä kerralla olisi tärpännyt. Menkkakipujen kaltaiset oireet mutta silti jotenkin kovin erinlaiset. Nippailuja alavatsassa, väsyttää, koko ajan janottaa jne. Jotenkin vaan tunne että olisin raskaana. Voi tosin olla kuvitteellistakin,mutta kohtapa se selviää. Dpo10 siis meneillään. Vielä varmaan turhaa testailla? Ensviikon tiistaina pitäisi menkkojen alkaa,joten sillon viimeistään testailen, jos ei menkkoja näy. Parisuhteesta vielä sen verran, että meillä seurustelua takana 3.5 vuotta, samankatonalla asuttu reippaat kaksi vuotta.
 
Moikka kaikki! Ajattelin kirjotella tänne myöskin :) vaikutatte mukavilta! Oon 23v ja avopuoliso 30v ja esikoinen olis meillä haaveissa :) meistä viel sen verran et käydään molemmat vakkaritöissä ja asutaan omistusasunnossa, joten kaikin puolin tilanne olisi erittäin salliva uudelle tulokkaalle. Mulla on kaamee vauvakuume ja mies sitten koittaa välillä vähän rauhotella et kyllä se sieltä tulee kun niin on tarkotettu ja oikeassahan hän onkin :) meillä "vasta" eka yrityskierto menossa.. Mä en ole syönyt hormonaalista ehkäisyä vuosiin joten siitä ei pitäis aiheutua harmaita hiuksia.
Sain viimeviikon keskiviikkona kp23 niin vahvan ovulaation tikkuun ettei erehtymisen varaa ole. Tarkotus ei ole tikutella jatkuvasti sen tuoman lisästressin takia, mut erittäin epäsäännöllisten -ja pituisten kiertojen takia halusin nyt heti alkuun vähän tutkailla kropan toimintaa kun tuntemukset on hyvin vähäisiä. Ovis hyödynnettiin jo ennen ja sen aikana, joten ensi viikolla vois ehkä testailla mikäli aihetta tulee, ainakaan nyt dpo6 ei ole vielä juurikaan minkäänlaisia oireita. Saa nähdä minkä verran meillä nyt sit tulee kestämään ennenkun saadaan oma pienokainen, toivottavasti ei kauaa! :) tsemppiä kaikille!
 
Täällä saatu plussa aikaiseksi! :) Ensimmäinen neuvola joulukuun puolessa välissä, jos kaikki menee hyvin sinne asti. Eli esikoiselle olis sitten tulossa leikkikaveri. :wink
 
Ups Lume, vallan unohdin tänne päivitellä sit viime viestin jälkeen! Tosiaan nappasihan se sit heti siitä ekasta kierrosta, nyt viikkoja 7+4 :love2 Ekaan ultraan pääsen 11+3, jossa sitten viikot varmistuu. Jännittää niin paljon!

Tervetuloa vielä uusille ja onnea muille plussanneille!
 
nii ja heti perään monsterille :) ♡ mä edelleen clomeilla yritän saada ihmettä aikaan :) eli toinen kierto niillä menossa ja kp10 :)
 
Takaisin
Top