Nuoria kuumeilijoita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja hann
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa,

Oon 21-tyttönen ja yritystä takana nyt n.2 vuotta. Vuoden 2011 lopulla todettiin endometrioosi joka on todennäköisesti haitannut raskaaksi tulemista. Leikattiin sitten endokysta ja poistettiin kiinnikkeitä ja sen jälkeen ensimmäisestä kierrosta saatiin testiin plussa:) Todettiin kuitenkin tuulimunaki rv 6 ja kaavinta tehtiin 22.2.2012.
Nyt siis kaavinnan jälkeen ensimmäinen normaali kierto menossa ja kovasti jännitetään josko olisi tärpännyt:)
Oletettu ovulaatio oli viime viikonloppuna ja siitä asti alavatsa ollut kipeä ja valkovuoto runsasta. Eilen nousi myös kuume 37,2 (normaali 35,2-36) ja olo on ihan hirveä:(
Jotenkin pelottavan samanlainen "nyt tärppäsi" tunne kuin viime plussassa, muttei uskalla vielä toivoa liikoja:(
Nyt siis kiertopäivä 20/26-28.

Huomenta kaikille ja hyvää pääsiäistä! :)
Mulla alkoi eilen menkat.. Eli se siitä sitten. :(
Mulla tosiaan on vähän epäsäännöllinen kierto. Lopetin viime vuoden elokuussa pillerit, mut luulis että jo alkais kierto tulemaan säännölliseks..
No, eiköhän se plussa sieltä vielä joskus tule. :)

Camis, toivotaan että nyt olis tärpännyt! ;)

Ja miuku9 tervetuloa! :)
Kyllä olet aikamoisia vastoinkäymisiä joutunut kokemaan. :( Mutta toivotaan että nyt olis teilläkin tärpännyt! :)

Huomenta vaan:)

Tänään siis kp21 ja vatsaa juilii edelleen:( Tuntuu kun menkat alkais justiisa vaikka vielä viikko oletettuun alkamin päivään.
Tosin kaavinnan jälkeen voi olla kierto melkosen sekaisinkin:)

Tiupu: Pahoittelut menkoista<3 :( Eikun uutta kiertoa kohti ja plussa tuulia taas tulevaisuuteen!:)

Tiupu - Voi, pahoittelut menkoista! :( Kyllä saat vielä sen plussan, nyt vaan hyvillä mielin taas uuteen yrityskiertoon! <3

miuku9 - Tervetuloa mukaan tällekkin palstalle! ;) Pahoittelut tuulimunasta! Endo kyllä haittaa raskaaksi tulemista. Hyvä että on leikattu pois. :) Itsellänikin on todettu endo joka tähystetty pois 9/2011, mutta ei ole sen jälkeen kyllä tärpänny. Meillä ei endo haitannut raskaaksi tulemista, tultiin toisesta yrityskierrosta raskaaksi 4/2011, joka todettiin rv 12  np-ultrassa tuulimunaksi, lääkkeellinen tyhjennys 6/2011... Käytiin kontrollissa 7/2011 että onko kaikki raskausmateriaali tullut pois, ei ollut ja otin vielä toisen satsin tyhjennys lääkkeitä ja sovittiin että tähystetään ja poistetaan mahdolliset endokystat ja kiinnikkeet 9/2011... nyt toivotaan vaan että tärppäis. :) Tsemppiä, kyllä se plussa vielä tulee uudelleen! <3

Itselläni on aina vaan pientä menkkamaista kipua alavatsalla ja rinnat arat... voi olla että taas vaan alan kuvittelemaan plussan toivossa kaikki mahdolliset oireet. :D Nälättääkin koko ajan ja joutuu käymään pissalla (varsinkin iltaisin) todella usein. No, viikko vielä niin voi testailla jos aihetta vielä silloin on! :)

Tsemppiä kaikille ja mukavaa alkanutta viikkoa! <3

Camis: Kiitos kiitos:) On sullakin sitten mahaa ronkittu jo ihan tarpeeksi. Toivotaan pikaista plussaa<3:) Mulla ilmeisesti tuo mahan ´siivous´ auttoi hyvin.
Tunnen kyllä olevani loppujen lopuksi aika onnekas kun näin vähillä vastoin käymisillä on edes kerran saatu HCG nousemaan:) Monilla kun ei anna mitään merkkiä vuosiin.

Kp 22 ja jatkuvasti vaan masussa tuntuu. Tosin tissit ei ole ollenkaan kipeät vaikka viimeksi se oli ainut selkeä oire ennen plussaa:D Totesin miehellenikin että kyllä ne tissit tietää kun on sen aika:D Mutta toiveet korkealla kohti viikonloppua - joko tiputaan ilman laskuvarjoa kovaa ja korkealtaemoticon  emoticon  TAI sitten leijutaan pilvissä ja jännitys jatkuu<3emoticon

miuku9 - Kyllähän se näin on. :) Elämä antaa ja elämä ottaa, aina se on vaan jatkettava positiivisin mielin eteenpäin. Toivotaan pikaisia ja keväisi plussia testeihin! <3

Heips! 

Mitäs tänne kuuluu? :)

Itselläni on nyt kp 30/31, rinnat on todella kipeät, varsinkin nännit. Vatsassa on tuntunut pientä menkkamaista kipua / juilimista aina sillon tällön, ei kuitenkaan kovin usein. Oviksen jälkeen tuntui enemmän vatsassa tuntemuksia nyt loppukiertoa kohti on ollut vähemmän. Maanantai - tiistai testailen jos menkat vaan pysyy poissa. :)

Camis : Edelleen samaa kuuluu :/ Nyt menossa kp 30/26-28 eikä vielä menkkoja näy.
Vatsassa ollut jo muutaman päivän kovemmat menkka kivut ja oon ollu varma että alkaa, mutta ei..

Ilmoittelehan sitten mitä testi näyttää:) Kovasti plussa tuulia sinne<3

Perjantaina kp 26 testasin negan joten eiköhän ne hanat kohta aukea.
Odottelen vielä muutaman päivän ja jos ei ketään kuulu niin teen uuden testin:) Toivotaan parastaemoticon

Minäkin voisin ilmoittautua tänne lukijaksi/kirjoittajaksi :)
Olen 22-vuotias ja avokki täyttää 20-vuotta kesäkuussa.
Tammikuun lopussa jätin pillerit pois, eli en kauaa ole yritellyt. 

Kierrot ovat tasaantuneet tosi hyvin paitsi tämä kierto on venynyt jo kp34 ja testit näytti toissa päivänä negaa no menkkoja odotellessa.. Eilen olin ihan varma että menkat alkaa kun alavatsa oli todella kipeä no se meni sitten vaan ohi.. :/

Jos ei viikonloppuun mennessä ala menkat niin kait se on taas testailtava :D

Moikka taas kaikille!
En ookaan nyt vähään aikaan kirjoitellu sen jälkeen kun menkat alkoi..
Mutta nyt taas tulin lukemaan että mitäs tänne kuuluu. :)
Itellä ovis lähestyy.. Kohta alkaa taas jännät paikat. :)

Tervetuloa Dumbo! Mikäs tilanne nyt?
Entä Camis, onko tärpännyt? :)
Miuku9:lle tsemppiä uuteen yritykseen!

Tipu; no menkat alkoi 24 päivä, että uuteen kiertoon ryhdyttävä :) 

Tsemppiä kaikille uuteen yritykseen, plussia nyt ropinalla liikenteeseen ;)

Heips :)

Mukaan ilmottautuis toista yrittävä 20 vuotias, jos vaan sallitte mut mukaan kun toista jo yritetään xD Eli tilanne se et tosta edellisestä joka siis tosiaan syntyi 1.1.2012 tärppäs heti ekalla yrittämällä josta oltii mahdottoman innostuneita. Nyt on vaan fiilis et tää toinen ei niin helposti tuukkaan (en tiiä minkä takia tälläinen ajatus). No mut ovis oli 21.4. nyt vaan jännäillään et mites niiden menkkojen nyt sit vaan käy ens kuun alussa. :) 5.5. pitäis alkaa ja on ollu ihan tasaset. Jännäämällä ootellaan xD Ja paljon tsemppiä kaikille! <3

Juu tänne vaan Ecsu mukaan kirjottelemaan! :)
Sulla siis jännät paikat. ;) Toivotaan että ne menkat jäis tulematta!

Moikka kaikille ja tervetuloa uusille mukaan! <3

Ei ole kotona netti toiminut vähään aikaan, tiedä sitte missä vika?! En ole päässyt tänne kirjottelemaan mutta nyt täällä taas. :)

Täällä alkoi menkat 5 päivää myöhässä 20.4, jälleen uusi yrityskierto meneillään. Ehdin jo innostua kun menkat oli muutaman päivän myöhässä, tein testin mutta negaahan se näytti... Nyt viikon päästä noin olis ovis, täytyy tulevalla viikolla ruveta tikuttelemaan että osaa ajoittaa petipuuhat just eikä melkein. :) 

Tsemppiä ja hauskaa vappua kaikille! Paljon plussatuulia meille kaikille! <3

Ai sullakin sitten Camis alkoi ne menkat, höh. :( Mäkin ehdin jo innostua kun oli menkat pari päivää myöhässä. Nyt oon päättänyt, etten ala intoilemaan enkä miettimään mitään oireita etukäteen. Se pettymys on iha hirveetä..
Mä tilasin niitä David ovistestejä mammaksi.fi sivustolta, mutta en saanut kunnon viivaa. Tuli aina vaan haaleita viivoja, mutta olen lukenu netistä että monet ei ole niillä saanut kunnon tummaa viivaa mutta sit muun merkkiset testit oli näyttäneet plussaa.
Täytyy nyt vaan toivoa että ovis on ollut ja että nyt tärppäis. :)
Tsemppiä myös sinne! <3

Heippa!
Täällä ilmottautuis mukaan yks 21v mamma:) meillä on aivan ihana 9kk pikkumies jo ja nyt olis siis yrityksen alla vauva pikkukakkonen!
Viime kuun alussa jätettiin pillerit pois, että ei tässä kauheen kauaa olla vielä yritetty mutta kumminkin:)

Moikka! :)

Tiupu - Joo näin pääs käymään, no nyt alkaa taas uus kierto olla puolessavälissä. Tänään alotan tikuttelun. :) Ai, voi hitsi kun et saanut kunnon viivaa, mulla samat testit toimineet todella hyvin ja on tullut aina muutamana päivänä peräkkäin kaksi samanlaista viivaa testiruutuun. Koita tilata jostain muualta testejä - toki toivotaan ettei enää tarvis tilata uutta satsia vaan että tärppi kävisi! <3 Itellä on ainakin ollu nyt ajatukset aivan muualla kuin vauvoissa, vaikka se on toki ensimmäisenä haaveissa sekä vauvaa todella paljon toivotaan! Mutta, on se ollu nyt mukavaa kun on ollut keikkea muuta ajateltavaa ja toivoa samalla että tärppi kävisi! ;) Tsemmpiä loppu kiertoon! <3

sand - Tervetuloa mukaan! Toivotaan että saatte pian pikkukakkosen! <3 Tsemppiä.

Tervetuloa sand! :)
Pidetään peukkuja että pikkumies sais pikkuveljen tai -siskon. ;)

Takaisin