Nuoret odottajat

Musta pahinta siinä koko raskausajan kestäneessä pahoinvoinnissa oli se, ettei oksentaminen helpottanut oloa ja se, että se tuntui niin epätarkoituksenmukaiselta tuntea olonsa ihan riutuneeksi.

Nyt takana neljä päivää ilman oksentamista vaikka huono olo onkin lähes ympäri vuorokauden. Ehkä tää tästä tällä kertaa helpottaa :)

Viimeksi kun odotin tyttöä olo oli tosiaan kamala, naama kukki ja hiukset rasvoittui. Nyt on parempi olo eikä finnejä näy vaikka iho ja hiukset vaatiikin vähän tavallista useammin pesua. Jospa tällä kertaa olisi poika tulossa... :P

Mulla on kans naama täynnä näppylöitä. Toki niitä on muutenkin, mutta raskauden jälkeen vasta tulikin. :D Toinen mikä muuttui niin hiuksia en voi hoitoaineella pestä, tuntuu ihan rasvasilta pesun jälkeen vaikka olis miten hyvin huuhdellu ja pessy pois.

Jep, jos noihin uskomuksiin ja kokemuksiin on uskominen niin oon aika varma kans et tyttö on tulossa just ton pahoinvoinnin, naaman kukkimisen ja rasvasen tukan takia. Mul on muutenki semmonen vahva tunne et tyttö tulee, oon nähny siitä uniaki :D tsc kuvailit tosi hyvin noita pahoinvoinnin herättämiä ajatuksia!

Mulla kans alusta saakka tyttöolo, suurin syy varmasti ne pari unta joita näin ihan alkuraskaudesta. Ja pari viikkoa ennen plussaa näin unta,että oon raskaana. Vissii jotain ennenunia. :D

Nyt on mies alkanut näkee unta, että lähetään synnyttää, voisko nekin olla enneunia ja tapahtua vaikka tosss parin viikon päästä? ;)

Muokattu viimeksi:
Täältä löytys 19v mamma, esikoinen 2v, tuleva isukki 22v ja rv 8+3 :) toivotaan nyt tietenkin että masussa elämää on ja pysyis loppuun asti matkassa mukana! Eka kerta kun näin julkisesti uskallan edes raskaudesta mainita muutenkin niin epätodellinen olo koko raskaudesta vielä.. :)

Tervetuloa!

Oli noista mieliteoista ja pahoinvoinnista puhetta nii täyty nyt erikseen tulla viel maitsemaan et nyt löyty jotain joka maistuu nii taivaalliselta ja pitää huonoo olooki kurissa: tomaatti johon on ripoteltu suolaa ja pippuria! NIIIIN taivaallista!

Täällä 21-vuotias esikoista odottava, mies vuoden vanhempi.

Varhaisultrassa tuli käytyä kun viikkoja taisi olla juurikin se 6+? Ja Torstaina hal-polilla kun kaikki oireet olivat loppuneet, mutta pikkuisella oli kaikki hyvin ja alkoi hieman muistuttamaan pientä ihmettä.

Innostuin plussauksen jälkeen niin, että nimilistan väkersin, niin tytölle kuin pojallle ja valitsinkin jo sieltä parhaimman kummallekin ;)

Tänään rv 9+4

Meillä Neppppsu samat viikot :)

Me päätettiin miehen kanssa aikoinaan nimet jo ennen kun mentiin naimisiin ja ainakin esikoisen kohdalla pysyttiin päätöksessä. Mä halusin sellaset nimet joista saa helpot ja kivat lempinimet, mulla kun ei koskaan oo ollut lempinimeä. Nyt havahduin siihen että jos pitäydytään pojan kohdalla tässä nimisuunnitelmassa niin luontevin lempinimi olis Rane tai Ranu :'D Ellei sitten päädytä valitseen toista nimeä etunimeksi jolloin lempinimeksi muodostuis Leo. Tytön nimen kohdalla on ihan selvät sävelet :)

Tervetuloa kyfi!

Tsc, ootko kokeillu avokadoa sitruunalla ja suolalla? Kans ihan törkeen hyvää! Kauhee nälkä mulla heti aamusta xD

Tervetuloa uusille! :)

Täällä oli natiaisella illalla taas ihan kauheet iltavillit, maha aaltoili ja pomppi, kun on toinen antoi mennä. :D Kovin iltavirkku tämä tuntuu olevan. Itse olen onneksi saanut kyllä yöni nukkua, ei liikkeillään ainakaan minua valvota jos hereillä on. :)

Gekkoliini, joo, sitruunan tai balsamicon kanssa syön yleensä mut nyt ne on tökkiny ja mieli tekee vaan suolaa. Samoin just tomaatin, salaatin, kurkun ja paprikan päälle tekee mieli lisätä suolaa. Ja ketsuppia ja sinappia tekee mieli, mut en keksi minkä kanssa niitä vetäisin :D

Noista vauvan liikkeistä, musta ainakin tuntuu ettei sitä pysty oikein kunnolla kuvittelemaan ennen kun tuntee liikkeet itse. Monet kai saanoo että alussa tuntuu kuin olis perhosia vatsassa, sellanen "värähdys", mutta mulla ne ekat liikkeet tuntui enemmän ilmavaivoilta :D

// Ja tervetuloa uudet! :)

Ei niitä oikein pysty selittämään miltä ne tuntuu. Ihan ensimäiset liikkeet tuntu ns. kuplinnalta, niiku perunat olis kiehumassa. :D Nyt ne on jo ihan voimakkaita, ja se riippuu mitä se tekee. Hikka tuntuu ihan eriltä mitä potkut ja nyrkit, ja näillä viikoilla tuntuu paljon niiku se vaa vähän oikois jalkoja ja käsiä.

Mulla tuntu liikkeet aluksi kuin vatsa kuplisi tai olisi parvi pikku kaloja siellä:D tunsin liikkeet ihan tosi aikasin, joka oli aika jännää! Ne sitten ajan kanssa selkiinty, että ihan tuns sellaset töytäisyt ja potkut. Lopuksi kun ei enää ollut kunnolla tilaa niin tyttö oikeestaa vaan ''muljui'' eli pökki päällään ja käänteli kylkeään:)

Aaaargh, vauvan hikka :D Olin jo kokonaan unohtanut sen! Ihan mielettömän ärsyttävää jos itse koittaa vaikka nukkua :D

Mä saan kyllä nukuttua, mutta toi hikka muuten on ärsyttävä. Tää majailee vieläpä niin alhaalla, että koko hikka tuntuu peräsuolessa. :D

Takaisin