Nuoret odottajat

Mulla tuntu hikka myös istuin luissa:D Ei ollut yhtään kivaa!
 
Mahtuuko tänne mukaan ? Täällä olis 20v ja mies 19v, esikoista odotetaan. La on tammikuussa, mutta tuolla 2016 puoliskolla on himpun verran tyhjää palstatilaa, niin koin että täällä varmaan paremmin juttuseuraa :) Nyt siis meneillään rv4+1, vähän on uskomaton olo vieläkin, mutta niin onnellinen :smiley-bounce012
 
Mäkin uskalsin lisätä toivoa, kun kp18 oli tuhruttelua eli uskoisin että, meidän murusen kiinnittyminen :)
Sen jälkeen tulikin tissit tosi kipeäksi, tosin kipu hellitti, mutta nännit jäi aroiksi. Sitten loppua kohden alko nännit ns. turpoamaan. Hajuaisti parani todellakin, haistoin italiansalaatit yms. yli metrin päästä selvästi toisin kuin mies ei :D Ja toki vähän väsymystä, mutta kun kyseessä oli yrityskerta 5, niin ajattelin että kuvittelen taas niinkuin aiemmissakin kierroissa. Tuhruttelu toi toivoa ja kp 27 se olikin jo aika selvää, että joku matkassa on kun apteekin raskaustestiin punertava toinen viiva tuli. Kp 28 olikin jo digissä "pregnant". Milloin te muuten ootte neuvolaa varanneet ? Mä mietin että koska olisi sopiva aika sinne soitella :)
 
Mulla kans rinnat oli tosi arat ja tunsin kyl sen kiinnittymisenki ja tiesin heti et jotai suurta tapahtuu :) mulla on vielki toi hajuaisti tosi herkkä ja jotkut hajut tekee tosi pahaa.. Mä soitin heti ko plussasin ja sillo mul oli viikkoi 4+3 suunnilleen ja sit ajan neuvolaan sain n.rv 7 :)
 
Tervetuloa vaan mukaan! :)

Mä taisin soitella neuvolaan, kun viikkoja oli 4+ jotain ja eka käynti mulla oli sitten siinä rv 7 tienoilla.

Tänään olen pihalla ahertanut, angervoja istustuttanut ja pihaa siistinyt. Nyt on paikat kipeenä ja pieniä menkkajomoja tulee välillä, ne jomottelut vois vähän kypsyttää ala kertaa, alan olee jo valmis jakaantumaan. Tai jos nyt pari viikkoa vielä malttais. :D
 
Kiitos moonflower ! :)

Mä mietin et pitäisikö mun odottaa viikko pari, vai viittinkö jo tällä viikolla soitella ? :)
 
Mä soitin heti kun plussasin, vissiin viikolla 5+ jotain ja eka neuvola oli 9+1. Meillä päin tulee ne neuvolan täytettävät paperit postissa kotiin ennen ekaa käyntiä joten ihan jo siks soitin ajoissa. Ja tervetuloa myös lauruskaah :)

moonflower, mitkä viikot sulla onkaan nyt menossa? :)

Täällä meni tänään päivä työasioissa, mutta ei onneksi tuntia vetäessä vaan ihan istuskellessa ja hyvää ruokaa syödessä :)
 
Meille tuli kans jotkut esitietolomakkeet kotiin täytettäväksi ennen ekaa neuvolaa. Mä olin ihan ulalla plussan jälkeen niin osittain jo siks soitin heti, en mä tienny yhtään mitään nopeesti täytyy soittaa. :)

Mulla on nyt 34+5.
 
Meillä varataan eka neuvola noin rv 7 aikoihin, jotta saadaan eka ultra varattua noin viikolle rv 9 :)

Edit: tällä hetkellä rv 14+2
 
Onpa ninsu aikaisin eka ultra, mitataanko siinä jo kuitenkin niskapoimu?

Olipa hyvä että tuli puheeksi, pitääkin huomenna muistaa varara labraan aika verikoetta varten.
 
Ei mitata, se vaan on ylimääränen ultra jonka saa ilmasiks :) nt ultra on sitten ihan erikseen :)
 
Toi onkin kiva, kun saa ylimääräisen ultran jo ennen nt-ultraa. :) Itse kävin yksityisellä viikolla 10. Sitä ennen oli kyllä jo päivystyksessä todettu elävä alkio, kun jouduin käymään gynellä raskaudesta johtumattomasta syystä.
 
Aattelin josko odottais johonkin rv6 paikkeille ja varailis sitten neuvolaa, vähän tunnustelis tätä raskautta vielä :)
 
Tervetuloa kaikille uusille, mukava saada tänne enemmän porukkaa :)

Gekkoliini ymmärrän että haluat palata Suomeen jossain vaiheessa, on täällä varmasti lapsella parempi olla :)

Kuulostaa niin jännältä nuo vauvan liikkumiset! Innolla odotan miltä se sitten tuntuu, ei jotenkin osaa yhtään kuvitella :)

Mä varasin kanssa neuvolan heti melkein kun plussasin, olin niin paniikissa :D Sitte ku sieltä täräytti et olisin muka jo rv10 , kun laskivat menkkojen mukaan.. Itse kun olin tiennyt tarkkaan milloin hedelmöitys oli tapahtunut mutta eihän ne siellä usko mitään :D Kävin sitten neuvolassa kun olin viikolla 6.. Sainpahan ylimääräisen ultran kun passittivat minut nt-ultraan jossa sitten selvisi että alkio on vasta 8+3 vaikka piti olla 12+ :) Parin viikon päästä on sitten tämä nt-ultra vihdoin!

Viikonloppuna tosiaan kerrottiin vihdoin mun ja miehen vanhemmille ja ihanaa miten hienosti kaikki suhtautui! Äiti oli hyvä kun katsoi ultrakuvaa niin ei uskonut silmiään, luulin hetken jo että on niin järkyttynyt ettei halua uskoa mut johtu kuulemma vaan siitä kun oli niin hämmentynyt :D Itkuhan siinä lopulta tuli, oli ihan ihmeissään et hänen pieni tyttönsä..... Niin 24v olen mutta äidin mielestä edelleen niin pieni :D

Rv 10+2
 
Mä kerroin viikonloppuna omalle äidille ja itkuhan sillä tuli. ♡ mä olen aina ollut sen vauva ja nyt vähän pelottikin et miten se suhtautuu. Mutta kaikki meni onneks hyvin. Nyt tosin vaan saa murehtia miehen vanhempien reaktiota. Ne on muutenkin vähän vanhoollisia vanhempia, urat pitää olla, lainaa eikä osamaksulla saa ottaa, muuta kuin toki talolainaa. Miehen vanhemmat 42 ja 40v eivätkä kuulemma valmiita isovanhemmiksi. Mut miehen isovanhemmat odottelevat jo että koska tulee vauvauutisia. Hauska ero näkemyksissä..
 
Meillä otti kans kaikki uutisen tosi hyvin ja meidän kohdalla varmaan moni vaan jo odottanutkin vauva uutisia. Miehen kanssa tulee syksyllä seitsemän vuotta yhteiseloa ja viime heinäkuussa mentiin naimisiin. :) Silti mua jännitti aivan tolkuttoman paljon kertoa mun vanhemmille vaikka jo oikeastaan tiesin niiden olevan vain iloisia ja meidän äiti nyt onkin jo ääneen sanonut, että vähän odottelee milloin hänestä tulee mummi. :)
 
Mä oon kertonut nyt äidin lisäks mun parhaalle kaverille Suomessa ja se ilahtu kans kovin :) eniten jännittää mun isälle kertominen ku tiiän ettei se innostu näistä uutisista ollenkaan. Mies ei oo myöskään saanu aikaseks kertoo omille vanhemmille mikä vähän ärsyttää. onhan tässä vielä kuukaus aikaa ennen ku ensimmäinen kolmas ees loppuu... noh :)
 
Takaisin
Top