Nuoret odottajat

pauliina ymmärrän hyvin huolesi, itsekin oon vielä ihan paniikissa kun en ole saanut testin viivoja tummumaan, haluaisin nähdä ne leffa viivat että uskoisin olevani oikeasti raskaana ja että kaikki olisi hyvin. mutta en tiedä edes kunnolla viikkoja kun tulin raskaaksi heti keskenmenon jälkeen.. Edellisessä raskaudessa eka plussa oli tosi haalea, sillon tuli heti olo että onkohan kaikki hyvin, ja sitten rv 6+6 digiin tuli 'raskaana 2-3 viikkoa' ja sillon olin ihan varma että hormonitasot on lähtenyt laskuun ja kohta alkaa vuoto.. ja niinhän se alkokin parin tunnin päästä.. :sad001 ei kylläkään pitäisi niitä viivoja tulkita, ja nuo viikko näytölliset testitkin on vain suuntaa antavia.. mutta onneksi sulla on huomenna ultra, ei tarvitse elää epätietoisuudessa. :) Itse yritän nyt ajatella että ovis on vain ollut myöhemmin, siksi antaa niin haaleaa viivaa. Torstaina teen digin ja toivon että siinä lukee 'raskaana 2-3 viikkoa' muuten iskee kunnon paniikki! ja yritän ajatella että vaikka keskenmenon mahdollisuus on suuri, niin suurempi todennäköisyys on se että kaikki menisi hyvin ja jouluna meillä olisi pieni vauva :)
 
Pauliina älä huoli, se hcgn pitoisuus vaihtelee nii tapauskohtasesti et senki takii testi ei välttämättä anna aina luotettavaa tulosta. Kerro sit miten ultrassa meni!

Mä tulin juuri kotiin ekasta ultrasta, lääkäri totes kaiken olevan toistaseks hyvin, pieni valkonen herneen kokonen pallukka näkyi siellä :Heartred Sykettä ei vielä kuunneltu, lääkäri pyys tulemaan takasin ens maanantaina sitä varten ja sitte tehdään raskausajan suunnitelma. Mut kyllä helpottaa nää välietapit ennen ku ensimmäinen kolmas loppuu nii ei tarvii niin kauheesti huolia pikkusen voinnista :)
 
Ihanaa kuulla hyviä ultrauutisia :Heartred :) En osaa kuvitella miten ihana tunne on kun kaikki on siellä hyvin ja pikkuinen näkyvissä!! Toivottavasti saa itsekin kokea huomenna samoja tunteita.
Kiitos tsempistä ja lohduttavista sanoista, yritän kyllä olla pelkäämättä pahinta mutta ollut kyllä niin itkuinen päivä kun ei sitä pysty vaan olee ajattelematta. :sad001
 
Ja anni toivottavasti sielläkin olisi kaikki hyvin :) :Heartred Epätietoisuus on kyllä aina niin inhottavaa! Ja nuo testit on myös kyllä semmosia viheliäisiä että niistä ei oikein tiedä kuinka ne minkäkin tulkitsee!
 
Täällä kanssa yksi nuoriodottaja 18, mies 20 ja nyt viikkoja 34+3 eli la 30.5!:)
 
Tervetuloa uudet ja onnea :)

Toivottavasti Pauliinalla olisi meille hyviä ultra kuulumisia kerrottavana!

Täällä on ollut tänään tosi itkuinen olo, välillä tulee itkettyä ihan pienistä jutuista.. Pelottaa että tämäkin raskaus menee kesken, ei ole yhtään sellainen olo että olisi raskaana vaikka oireita jonkin verran onkin..:confused: ja jotenkin ahdistaa kun en tiedä tarkkaan viikkoja että miten pitkällä raskaus on, tekisi mieli soittaa jo neuvolaan että pääsisi varhaisultraan, mutta sitten taas tuntuu siltä että jos liian aikaisin sinne soittaa niin se tietää sitten varmaa keskenmenoa:oops: laskureiden mukaan tänään olisi 5+0.
 
Täältä tulee hyviä ultrauutisia! Aamulla tosiaan kävin ultrassa ja löytyihän sieltä syke ja pikkuinen elämän alku! :Heartred Tunne oli kyllä ihan uskomaton kun näki ja kuuli sen sykkeen! :) Toivottavasti kaikki vaan jatkuukin nyt yhtä hyvin!

Tsemppiä anni! Ja toivotaan että matkalainen pysyy kyydissä :) Varmasti stressaa tosi paljon keskenmenoa varsinkin jos sen on jo ennen kokenutkin. :sad001 Minäkään en hirveästi löydä itseltäni mitään oireita ja sen takia melkein jo vaivuin epätoivoon että ei siellä voi mitään elämää olla! Mutta näköjään se on vaan niin yksilöllistä :) Tuskallista on varmasti odottaa ensimmäistä neuvolaa ja ultraa, mulla kävi sen suhteen 'hyvin' että menkkojen mukaan raskaus oli jo 12 viikolla mutta tänään ultrassa selvisi että on vasta 8+3, niinkuin itse arvelinkin.. Mulla onkin jo seuraava ultra sitten toukokuun puolessa välissä. Mutta jos yhtään siltä tuntuu niin soittele neuvolaan ja kysele sen varhaisultran perään, niin ei tarvii montaa viikkoa epätietoisuudessa olla. :)
 
Ihana juttu Pauliina! :) Muutan ensi viikolla toiselle paikkakunnalle, niin varailen neuvolan varmaan kun viikkoja on se 7+0 tai enemmän, ainakin olisi ylittänyt sen kesken menneen raskauden viikot. Se 6+6 on mulle nyt sellanen raja että ennen sitä en uskalla huokaista.:eek:
 
Kyl anni kerkeet hyvin näiden hyvien ultrauutisten junaan, hihhih! Ja tervetuloa taas uusille!

Mä olin alkuviikosta parissa työhaastattelussa(mainittakoon tähän väliin että täälläpäin viikko katsotaan alkavan sunnuntaina ja päättyvän lauantaina, siksi puhun alkuviikosta ku mulle tänää on jo tavallaa keskiviikko :D) ja tänään sain puhelun et sain sen paikan minne eniten toivoin pääseväni ja sunnuntaina ois eka työpäivä :)
 
Erikoinen Gekkoliini tuo teidän tapa laskea päivät :D Että sunnuntai on jo maanantai! Hassua! :D Superisti onnea työpaikasta!! Oli varmasti hienoa saada juuri se työ mitä eniten halusi :)

Mulla on työharjoittelu menossa vielä pari päivää, sitten alkaa olla koulu taputeltu! Innolla odotan jo sitä stressin purkautumista! :) Sitten saakin kunnolla keskittyä pelkästään raskauteen. Tässä alussa on kovasti jännittänyt olla tuolla harjoittelussa kun on tosi raskasta työnteko siellä ja kun en ole ohjaajalle kertonut raskaudestani, mutta hyvin on pikkuinen matkassa pysynyt mukana :)
 
Joku kyseli töistä ja opiskeluista niin itse olen saanut nauttia koko raskausajan kotona. Valmistuin juuri vähän jälkeen plussatestin ja tän alan hommia ei oo ollut tarjolla eikä kovin moni niin mielellään ottamassakaan töihin raskaana olevaa joka kohta jo taas jää pois. Sopi hyvin, että jään kotiin suoraan, kun pärjätään näinkin. :) Ja aika on siitä huolimatta mennyt tosi nopeesti.

Eilen poksui 33+0 ja pikkuinen myllää masussa välillä ihan ärsyttyvyyteen saakka. Ja toi hikka ei muuten tunnu kovin kivalta. :D Yöt oon saanu onneks nukkua, mitä nyt vessaan pitänyt herätä, mutta pikkuinen ei ole liikkeillään valvottanut. :)

Huomenna olisi neuvola ja pääsen huomenna parturiinkin. :)
 
Pauliina, onnea pian koittavasta valmistumisesta! Oispa mustaki ihanaa olla tossa tilanteessa, et opinnot viittä vaille pulkassa ja sit voisinki hyvin mielin jäädä kesä- ja äitiyslomalle mahoineni :D

Moonflowerilla kans kävi niinki onnekkaasti. Sulla alkaa la olla pikkuhiljaa jo käsillä kans, eikö? Ite en malta oottaa et alkaa pikkusen liikkeet ja hikat ja kaikki tuntumaan ku koko raskaus tuntuu vielä niin epätodelliselta. Ens viikolla ois taas lääkäri ja ultra, sit pitäs näkyä jo muutakin ku se valkonen piste siellä mustassa klöntissä, ehkä sitten taas vähän enemmän tuntuu raskaalta :D
 
Ohoh sehän lähti ennen aikojaan :D
Siis täällä kihlatun kanssa molemmat ollaan 21-vuotaita (-93 ja -94 syntyneet) esikoinen syntyi 8/13. Just toukokuussa 2013 valmistuin ammattikoulusta, juuri sopivasti ennen pienokaista. Tällä hetkellä pikkukakkonen tulossa. 12 raskausviikko menossa ja laskettuaika ois 14.11. Lapsille tulis ikä eroa 2vuotta ja 3kk. Sydänäänet jo neuvolassa kuunneltu, kävin mielen rauhan vuoksi ylinääräisesti neuvolassa kun oon tosissaan ollut 5-6viikolta lähtien oireeton. :)
 
Takaisin
Top