Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Supistuksetkin ollut harkkareita, ja täysin kivuttomia, mitä nyt hieman tukalan olon aiheuttaa. Eli eipä tässä taida hetkeen vielä mitään tapahtua. Nyt tosiaan koitankin pitää ajatukset tulevassa palkinnossa, auttaa jaksamaan vielä hetken
Ja Putkilo voi ei, jaksamista!
Jälkikäteen ajateltuna olisi pitänyt väsymyksestä ehkä tajuta. Päivä ennen plussaa heräsin pitkiltä yöunilta,valvoin 3h ja nukahdin ihan väkisin sohvalle 
Eli oli sellanen tunne, ekasta kierrosta oli myös (lähinnä oireista) mutta tää oli erilainen :D Niinkun sellanne rauhallinen varmuus että jotain on tapahtunut.
!
hui
Mulla on ollut pari päivää etova ja outo olo, ja toivonkin että tää ois nyt merkki siitä että kohta tapahtuu! Nyt enää pahimmillaanki pari viikkoa että alkaa tapahtua 

Lupaavaa tuo että vatsa sekaisin41+0 ja edelleen poika viihtyy mahassa. Nyt enää se max viikko ja yksi päivä,ja sit viimeistään käynnistys aloitellaan. Mutta toivoisin tietysti niin paljon että lähtis nyt ennen sitä itsekseenEdelleenkään mua ei oo supistanut kertaakaan. Harkkareita ollut ja niitäkin harvoin. mutta täysin kivuttomia, enkä usko et on tehneet mitään. Pari viikkoa nyt mennyt yöt 4h unilla, päätä särkee, oksettaa, itkettää, käveleminen sattuu, vatsa sekaisin yms. Vielä tässä sen viikon jaksaa, mutta enempää ei kyllä millään.
Mites kaikilla muilla menee? Menee niin masentavaks tää keskustelu kohta näiden mun valittelujen kanssa![]()
eli mulle tuli yllätyksenä että syntyikin ilman käynistystä :)
No onneks enään viikko mutta tuntuu varmaan vuodelta
Kahden viikon päästä muutto kaksioon 

Tää meidänkin pieni muuten innostuu aina autossa riehumaan.. Mikähän siinä on
Tietysti toivon että lähtis itsekseen, mut koitan nyt asennoitua siihen että aika varmasti käynnistykseen mennään. Mutta pääasia että saataisiin vauva terveenä syliin nyt vihdoin, keinolla millä hyvänsä 
Vähän jännittää sit ne synnytys supparit, oli nimittäin ne ekat niin hiton kipeitä et meinas taju mennä