Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

Voi ei, ikävää että on noin vaikea olo. Toivotaan että pieni syntyy pian! Ei kai auta muu kun pitää ajatukset palkinnossa.. Onko sulla alkanu jo tulla supistuksia? Tai jotain muita merkkejä että kohta vois syntyä?
 
Mulla on jo pari viikkoa ollut päänsärkyjä,vatsan löysyyttä (joskus välissä myös ummetusta), ihan kaameita vihlaisuja alapäässä, selkään ja alamahaan jomottelee, vauvalla ollut rauhallisia päiviä, (ja sit niitä kun ei ole lopettanut pyörimistä ollenkaan) on ollut kauhea oksetus yms. Viimeiset kolme päivää oon myös ollut älyttömän itkuherkkä kokoajan, ja sitten välillä aivan raivon partaalla ilman syytä. Viimeviikolla tuli monta päivää todella paksua limaa, ja ajattelin että nyt lähtee tulppa tulemaan. Mutta ei se sitten sieltä tullut.. Jos olikin tulppaa, niin valitettavasti on uusiutuvaa ja kasvanut varmaan jo takaisin kun valui niin hitaasti :shifty: Supistuksetkin ollut harkkareita, ja täysin kivuttomia, mitä nyt hieman tukalan olon aiheuttaa. Eli eipä tässä taida hetkeen vielä mitään tapahtua. Nyt tosiaan koitankin pitää ajatukset tulevassa palkinnossa, auttaa jaksamaan vielä hetken:Heartred
 
Jemuli, onko selkäkipu yhtään helpottanut?:Heartred Ja Putkilo voi ei, jaksamista! :Heartred

Oliko teillä raskaana olevilla muuten ennen plussatestin tekemistä semmonen tunne, että ootte raskaana? Tai ylipäätänsä millaisia ihan alkuraskauden oireita teillä oli ja millo ne alko?:)
 
Meillä tämä vauva sai alkunsa kolmannesta kierrosta, ja kahdessa aijemmassa oli ties mitä tuntemuksia että oon raskaana :rolleyes: Ja siinä kierrossa kun oikeasti olin, niin ei mitään tuntemuksia. Testin tein, kun mies sanoi että uskoo että olen nyt raskaana :joyful: :Heartblue Jälkikäteen ajateltuna olisi pitänyt väsymyksestä ehkä tajuta. Päivä ennen plussaa heräsin pitkiltä yöunilta,valvoin 3h ja nukahdin ihan väkisin sohvalle :grin Ja muutenkin olin edellisen viikon herkutellut kokoajan, vaikka yleensä en oikein pidä makeasta (loppuraskaudessa taas kyllä pidän :grin) Tein testin jo 4+0, ja aika nopeasti siitä alkoi sitten oireita ilmaantua :depressed:
 
Mä tein sillon tokasta kierrosta eka negatiivisen testin päivän ennen oletettuja menkkoja mutta oli sellanen tunne että se on väärässä vaikka ei näkynyt mitään. Siitä sitten kahden päivän päästä tein toisen ja siinä oli haamujen haamu joka alkoi vahvistua :Heartblue Eli oli sellanen tunne, ekasta kierrosta oli myös (lähinnä oireista) mutta tää oli erilainen :D Niinkun sellanne rauhallinen varmuus että jotain on tapahtunut.
 
Joo selkäkipu on hieman hellittänyt mutta vaihtui migreeniin. :banghead: Huomenna neuvola lääkäri ni katsotaan mitä se sanoo...

Mää olin taas aivan varma etten ole raskaana ja kappas kaksi viivaahan sieltä tuli. :hilarious:
Ensimmäinen kierto jossa kokeilin veriappelsiini mehua niin tärppäsi, liekkö siitä sitten oli apua:grin

Tsemppiä putkilolle loppu rutistukseen, minä jo jännitän täällä milloin sulla synnytys lähtee käyntiin. :grin
 
Noniin, niin se vaan on 40+0 :joyful: !
Olo on tuskainen edelleen, mutta kiitollinen ja ehkä vähän hämmentynyt! Kaiken odottelun ja odottelun jälkeen, nyt jälkeenpäin ajateltuna on tää aika mennyt järkyttävän nopeasti! Ensin odotettiin haamua testissä, pienen riisin tapaamista varhais-ultrassa, nt-ultraa,rakenneultraa, ja sitten tuskailin että rakenneultran jälkeen on ikuisuus laskettuun ja pienen tapaamiseen :wideyed: hui :Heartred Mulla on ollut pari päivää etova ja outo olo, ja toivonkin että tää ois nyt merkki siitä että kohta tapahtuu! Nyt enää pahimmillaanki pari viikkoa että alkaa tapahtua :grin
 
Täällä odotellaan milloin pääsee alkaa testailemaan josko ois tärpänny:angelic: tää on sitä, kun aika tuntuu kuluvan hitaammin, ku ei voi ku odotella nyt. Mutta kiva kyllä kuulla teidän tuntemuksia alkuraskaudesta!

On Putkilo sulla kyllä jännät ajat tällä hetkellä:woot:
 
Täällä yhtenä kappaleena edelleen. On kyllä lasketun jälkeen ollut elämäni pisimmät päivät :banghead: Noh, ei auta kun odottaa. Isänsä poika selvästi on, kun tälleen antaa äidin odottaa..
 
41+0 ja edelleen poika viihtyy mahassa. Nyt enää se max viikko ja yksi päivä,ja sit viimeistään käynnistys aloitellaan. Mutta toivoisin tietysti niin paljon että lähtis nyt ennen sitä itsekseen :sad001 Edelleenkään mua ei oo supistanut kertaakaan. Harkkareita ollut ja niitäkin harvoin. mutta täysin kivuttomia, enkä usko et on tehneet mitään. Pari viikkoa nyt mennyt yöt 4h unilla, päätä särkee, oksettaa, itkettää, käveleminen sattuu, vatsa sekaisin yms. Vielä tässä sen viikon jaksaa, mutta enempää ei kyllä millään.

Mites kaikilla muilla menee? Menee niin masentavaks tää keskustelu kohta näiden mun valittelujen kanssa :lurking::Heartblue
 
41+0 ja edelleen poika viihtyy mahassa. Nyt enää se max viikko ja yksi päivä,ja sit viimeistään käynnistys aloitellaan. Mutta toivoisin tietysti niin paljon että lähtis nyt ennen sitä itsekseen :sad001 Edelleenkään mua ei oo supistanut kertaakaan. Harkkareita ollut ja niitäkin harvoin. mutta täysin kivuttomia, enkä usko et on tehneet mitään. Pari viikkoa nyt mennyt yöt 4h unilla, päätä särkee, oksettaa, itkettää, käveleminen sattuu, vatsa sekaisin yms. Vielä tässä sen viikon jaksaa, mutta enempää ei kyllä millään.

Mites kaikilla muilla menee? Menee niin masentavaks tää keskustelu kohta näiden mun valittelujen kanssa :lurking::Heartblue
Lupaavaa tuo että vatsa sekaisin :wink mulla oli 4päivää vatsa kuralla ennen kuopuksen syntymää.
Esikoisen en uskonut syntyvän itsekseen, kun ei ollut supistuksia koskaan, ei edes harkkareita. 41+2 tuntui siltä että lonkat oli löystyneet huomattavasti, en silloin ajatellut että se viittais alkavaan synnytykseen. 41+3 aamulla heräsin supistuksiin ja tuli hiukan verta, illalla lähdettiin sairaalaan kun supistukset olivat säännöllisiä ja tosi kipeitä, poika syntyi 41+4 aamulla :Heartred eli mulle tuli yllätyksenä että syntyikin ilman käynistystä :)
 
Ihan syystä valitat :inpain: No onneks enään viikko mutta tuntuu varmaan vuodelta :grin Tsemppiä, eiköhän kohta ala tapahtua.

Mulla reilu viikko enään toista kolmannesta jäljellä ja näköjään joku kasvupyrähdys meneillään. Painoa tullu ihan hetkessä muutama kilo ja se ärsyttää, mutta voi myös vaikuttaa että eka viikko menossa ilman oksentamista! Selkä on kipeä, yöunet vähän kateissa. Ihmeellisiä särkyjä ja kolotuksia. Ei tästä nyt yhtään sen positiivisempi tullu :hilarious: Kahden viikon päästä muutto kaksioon :nailbiting:
 
Muokattu viimeksi:
Tsemppiä putkilolle! Toivotaan että ei tarbi alkaa käynnistelemään...

Mulla on nivuset välillä ihan mielettömän kipeät ja maha kipuilee välillä muutenkin. Autossa pikkunen innostuu aivan hirveästi liikkumaan, meinaa tulla pissa housuun kun osuu niin rakkoon. :hilarious:
Huomenna tuleekin 34+0 jo mittariin. :nailbiting:
 
Hyvä dadapls jos oksentelu nyt ois vihdoin ohi! Harmi vaan että on kolotuksia yms sit heti tilalla, mut näin se meillä joillain taitaa olla koko raskauden :hilarious:

Jemuli sullakin enää 6viikkoa laskettuun !:wideyed: Tää meidänkin pieni muuten innostuu aina autossa riehumaan.. Mikähän siinä on :grin

Mä varasin yliaikaiskontrollin nyt torstaille 41+4. Silloin, tai aika varmasti viimeistään perjantaina aloitellaa käynnistelemään, jos ei päätä yllättää sitä ennen :smiley-angelic001 Tietysti toivon että lähtis itsekseen, mut koitan nyt asennoitua siihen että aika varmasti käynnistykseen mennään. Mutta pääasia että saataisiin vauva terveenä syliin nyt vihdoin, keinolla millä hyvänsä :Heartred
 
Tälle tielle jäätiin. Lapsivettä oli sen verran vähän, muuten ois kotiin viel varmaan lähdetty. Ballonki laitettiin noin klo 15, ja kovat ja tiheet supparit alkoi samantien. Valitettavasti ne laantui vähän yli tunnissa, ja sit tullu jtn 8-15min välein, ihan ok siedettäviä. Nyt sain kipulääkettä ja koitetaan kohta nukkua. Huomenna kuulemma kovemmat keinot käyttöön :happy: Vähän jännittää sit ne synnytys supparit, oli nimittäin ne ekat niin hiton kipeitä et meinas taju mennä :rolleyes:
 
Mä voisin liittyä joukkoon :happy:
Riikkaso / 25 / ennestään 2 lasta / kuumeilua.

Eli täältä löytyy jo kaksi poikaa, toinen eskarissa ja toinen 4v. Kuumetta ollut jo vuoden päivät, mutta yritystä lykätty ja nyt olisi tarkoitus muutaman kuukauden sisällä aloittaa. Enää ei kyllä malttaisi odotella :Heartred
 
Takaisin
Top