Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

Tosi paljon onnea Putkilolle ja jemulille!:dummy::dummy1: Huomaa, että on taas tosi pitkä aika siitä, kun on viimeksi käynyt tänne kirjoittelemassa. On ollut paljon kiireitä, niin jotenkin koko foorumi on ehtinyt unohtua vähäksi aikaa. Jospa sitä nyt vähän aktiivisemmin taas ehtis kirjoittelee.

Meillä ei oo vielä tärpänny, mutta aika positiivisin fiiliksin oon ainaki vielä asian suhteen. Varmaan just ku on ollu nii kiireinen syksy, niin ei oo ehtiny ajatella asiaa liikaa, vaikka tietty kiertopäiviä seuraileekin tarkkaan. Eiköhän se toivottavasti ainakin tärppää sillo ku ois paras hetki sille:happy:
 
Tälle tielle jäätiin. Lapsivettä oli sen verran vähän, muuten ois kotiin viel varmaan lähdetty. Ballonki laitettiin noin klo 15, ja kovat ja tiheet supparit alkoi samantien. Valitettavasti ne laantui vähän yli tunnissa, ja sit tullu jtn 8-15min välein, ihan ok siedettäviä. Nyt sain kipulääkettä ja koitetaan kohta nukkua. Huomenna kuulemma kovemmat keinot käyttöön :happy: Vähän jännittää sit ne synnytys supparit, oli nimittäin ne ekat niin hiton kipeitä et meinas taju mennä :rolleyes:

Mulla käynnistettiin kanssa ballonkilla tokana päivänä, eka alotettiin lääkkeillä mutta niistä ei tullu kun menkkajomoa. Oli muuten pahoja ne ekat jo! Onneks salissa sai ilokaasua niin pääsi ”helpommalla” :D
 
Tiistai aamupäivällä siis käynnistettiin raskausmyrkytyksen takia ja torstai iltana syntyi meidän ’marraskuinen’. Rv36+2, poika 2730g 48cm :Heartblue Huomenna ehkä päästään kotiin :love017 Oli kyllä aikamoinen reissu :angelic: Viikko sitten lauantaina ottivat osastolle kun yläpaineet huiteli yli sadan lääkkeestä huolimatta ja alko kova päänsärky. Proteiinia tuli pissaan ja turvotukset paheni. Nyt kaikki on täydellisesti:Heartbigred
 
Onnea tuhannesti dadapls! :Heartred Varmasti hurja kokemus, mut onneksi nyt kaikki hyvin :hello2 Hyvät mitat onneksi oli noille viikoille!
 
Minulla pitäis menkkojen alkaa to 21.11. tänään tuli tosi tummaa ja klimppistä paperiin ja vähän siteeseen. Melkein oli ruskeaa. Mistähän on ja mistä johtuu.
 
Menkat myöhässä 4pv. Toivottavasti nyt olis raskaus. Ootan 2vk ennen kuin teen testin. Joko on myöhässä tai sit jää kokonaan pois ja en ole raskaana.

Mut toivon että olen. Tämä on haluttu ja toivottu.
 
Hei! Tuun tännekkin ketjuun uutena vähän nostelemaan. Eli ikää mulla on nyt 23.v ja toinen lapsi ois haaveissa ja Yk5 menossa nyt. Kaksi kemiallista on nyt takana ja rauta-arvoja yritän nostatella, kun ne on ilmeisesti alhaiset.

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille! :love7
Ja onnea jo syntyneistä pikkuihmeistä!
 
Hei! Tuun tännekkin ketjuun uutena vähän nostelemaan. Eli ikää mulla on nyt 23.v ja toinen lapsi ois haaveissa ja Yk5 menossa nyt. Kaksi kemiallista on nyt takana ja rauta-arvoja yritän nostatella, kun ne on ilmeisesti alhaiset.

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille! :love7
Ja onnea jo syntyneistä pikkuihmeistä!

Tsemppiä yritykseen! :angelic:
 
@Putkilo ja @dadapls miten teillä vauva/taapero arki sujuu? :happy:

Hauskaa että tosi harvoin tulee käytyä täällä enää, ja just satuin olemaan paikalla kun tuli ilmoitus :grin

Meillä menee tosi kivasti. Pojalla nyt ikää 1v 1kk. Vauhdikas, iloinen, ja oikein hurmaava persoona :Heartred Kävelee tukea vasten, mutta varovaisena ja hieman pelokkaana yksilönä ei vielä edes yritä seistä ilman tukea :lurking: Paljon sanoja tulee, ja aivan käsittämätöntä kuinka paljon jo noin pieni ymmärtää!
 
Hauskaa että tosi harvoin tulee käytyä täällä enää, ja just satuin olemaan paikalla kun tuli ilmoitus :grin

Meillä menee tosi kivasti. Pojalla nyt ikää 1v 1kk. Vauhdikas, iloinen, ja oikein hurmaava persoona :Heartred Kävelee tukea vasten, mutta varovaisena ja hieman pelokkaana yksilönä ei vielä edes yritä seistä ilman tukea :lurking: Paljon sanoja tulee, ja aivan käsittämätöntä kuinka paljon jo noin pieni ymmärtää!

Itsekkin olen täälä ekaa kertaa kuukausiin. Olipa kyllä hauska sattuma :grin
Meillä tuli viikko sitten tasan vuosi mittariin. Kyllä tämä aika menee hurjaa vauhtia. Meillä tyttö on super sosiaalinen ja nauraa ihan kaikille. :Heartpink
Teillä varmaan tulee sanat ensin ja kävely sitten. Eikö se yleensä mene niin että jompi kumpi tulee ensin? laughing7
 
Itsekkin olen täälä ekaa kertaa kuukausiin. Olipa kyllä hauska sattuma :grin
Meillä tuli viikko sitten tasan vuosi mittariin. Kyllä tämä aika menee hurjaa vauhtia. Meillä tyttö on super sosiaalinen ja nauraa ihan kaikille. :Heartpink
Teillä varmaan tulee sanat ensin ja kävely sitten. Eikö se yleensä mene niin että jompi kumpi tulee ensin? laughing7


Joo aika kyllä rientää, ei oo ihan tuulesta temmattua nää kaikki "ne kasvaa niin nopeasti" yms sanonnat :happy:
Tällä tyypillä on niin kiire oppia sanoja ja ihmetellä, ettei nyt millään riitä aika kävelyyn :laughing002
 
Meillä poika täyttää lauantaina vuoden. Kävelee jo muutamia metrejä, vajaa 11kk aloitti. Sanoja oikeestaan tulee kun äiti ja muutaman kerran sanonu isi tai heihei. Eli meillä just toisinpäin, niin kiire kävellä ettei ehi puhumaan :hilarious:

En muistanut että nää on näin saman ikäisiä :love017
Miten teillä vauvavuosi meni? Itse koin sen aika rankaksi, ja vieläkin on unen kanssa hankaluuksia.
 
Takaisin
Top