Paljon onnea ! Menikö kaikki hyvin?
Kaikki meni kyllä tosi hyvin :angelic:
Kiitos kaikille
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Paljon onnea ! Menikö kaikki hyvin?
Tälle tielle jäätiin. Lapsivettä oli sen verran vähän, muuten ois kotiin viel varmaan lähdetty. Ballonki laitettiin noin klo 15, ja kovat ja tiheet supparit alkoi samantien. Valitettavasti ne laantui vähän yli tunnissa, ja sit tullu jtn 8-15min välein, ihan ok siedettäviä. Nyt sain kipulääkettä ja koitetaan kohta nukkua. Huomenna kuulemma kovemmat keinot käyttöön Vähän jännittää sit ne synnytys supparit, oli nimittäin ne ekat niin hiton kipeitä et meinas taju mennä
Menkat myöhässä 4pv. Toivottavasti nyt olis raskaus. Ootan 2vk ennen kuin teen testin. Joko on myöhässä tai sit jää kokonaan pois ja en ole raskaana.
Mut toivon että olen. Tämä on haluttu ja toivottu.
Menkat edelleen myöhässä 12pv. Ma tein raskaustestin joka näytti negaa
18pv menkat myöhässä nyt. Ei merkkejä menkoista
Hei! Tuun tännekkin ketjuun uutena vähän nostelemaan. Eli ikää mulla on nyt 23.v ja toinen lapsi ois haaveissa ja Yk5 menossa nyt. Kaksi kemiallista on nyt takana ja rauta-arvoja yritän nostatella, kun ne on ilmeisesti alhaiset.
Tsemppiä ja plussatuulia kaikille!
Ja onnea jo syntyneistä pikkuihmeistä!
@Putkilo ja @dadapls miten teillä vauva/taapero arki sujuu?
Hauskaa että tosi harvoin tulee käytyä täällä enää, ja just satuin olemaan paikalla kun tuli ilmoitus
Meillä menee tosi kivasti. Pojalla nyt ikää 1v 1kk. Vauhdikas, iloinen, ja oikein hurmaava persoona Kävelee tukea vasten, mutta varovaisena ja hieman pelokkaana yksilönä ei vielä edes yritä seistä ilman tukea Paljon sanoja tulee, ja aivan käsittämätöntä kuinka paljon jo noin pieni ymmärtää!
Itsekkin olen täälä ekaa kertaa kuukausiin. Olipa kyllä hauska sattuma
Meillä tuli viikko sitten tasan vuosi mittariin. Kyllä tämä aika menee hurjaa vauhtia. Meillä tyttö on super sosiaalinen ja nauraa ihan kaikille.
Teillä varmaan tulee sanat ensin ja kävely sitten. Eikö se yleensä mene niin että jompi kumpi tulee ensin?