Me päästiin jo maanantaina kotiin, mut mulla alkoi heti olemaan tosi nuutunut ja huono olo. Monta päivää kärvistelin ja pistin olot, jäätävät hikoilut ja kylmän horkat hormoonien ja väsymyksen piikkiin,kunnes tajusin mitata kuumeen joka olikin pahimmillaan 39. Lähdettiin sit takas synnärille perjantaina tarkistaan tilannetta ja mulla tulehdusarvot olikin sit aika hyvin koholla ja aloin saada antibiootteja suoneen samantien. Eilen crp oli 270 ja tänään enää 150, eli paljon jo laskenut
Mulla oli kyllä kotona koko viikon niin sellainen huono äiti olo, kun en jaksanut kunnolla omasta vauvasta huolehtia, vaan mies joutui paljon katsomaan kun en jaksanut kantaa ja nukahtelin vaan kokoajan, ja pidin itseäni ihan laiskana sit tietenkin.. Vaikka tää nyt ei ollut ihan toivottu juttu, niin ihana et tälle mun vetämättömyydelle oli joku muu syy,kun että olisin vaan jotenkin laiskempi ja huonompi kun muut..
Mulla oli kyllä kotona koko viikon niin sellainen huono äiti olo, kun en jaksanut kunnolla omasta vauvasta huolehtia, vaan mies joutui paljon katsomaan kun en jaksanut kantaa ja nukahtelin vaan kokoajan, ja pidin itseäni ihan laiskana sit tietenkin.. Vaikka tää nyt ei ollut ihan toivottu juttu, niin ihana et tälle mun vetämättömyydelle oli joku muu syy,kun että olisin vaan jotenkin laiskempi ja huonompi kun muut..