Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea dadapls täältäkin Meillä on vähän mietitty, että alotettais yritys ehkä hieman aiemmin eli ehkä jo loppukesästä
Meilläkin olisi pojalle nimi valmiina, mutta itseni tuntien mieli voi vielä muuttuaKiitos molemmille Joo nyt on nimi sitten varma (ainakin näillä näkymin)
Kaikki muut odottavat plussan vahvistumista ja minä taas odottelen puhdasta negatiivistä Ovistikut tilasin torstaina ja perjantaina tippui postiluukusta, eli ovistikut odottaa jo käyttöä, mutta jää nähtäväksi kuinka kauan tää vuoto vielä kestää
Keskenmenon jälkeen minun vanhempani ovat painottaneet miettimään ehkäisyn aloittamisen ja sen miettimisen ja nauttimaan nuoruudesta vielä kun voin... Mutta painottaneet myös sitä, etteivät voi päättää milloin lapsia hankimme koska olen kohta jo aikuinen ja päätän omista asioista. Aina ovat sanoneet, että minä teen omassa elämässäni omat päätökset. Kun taas miehen isä oli sitä mieltä että uutta vaan kehiin
Jotenkin ottaa päähän ja minun valintohin vaikuttaa tosi paljon mitä muut ovat mieltä ja nyt mietin että pitäiskö tosiaan lykätä lapsen tekoa... fiilikset on aika sekavat, toisaalta olisi ihanaa saada lapsi nuorena ja vuoden päästä jo ollaanki 18. Mies on onneksi sanonut että tahtoo lapsia minun kanssani vaikka heti, mutta se on minun päätettävissä.
Mitä te olette mieltä siitä, että lapset rajoittaa aivan kamalasti nuoruutta? Mä olen taas kuvitellut ja suunnitellut, että jos tahdotaan mennä ulos joskus miehen kanssa niin laitetaan lapsi yöksi hoitoon ja sillä selvä vai eikö asia olekkaan noin selvä?