Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ihanaa että kaikki hyvin 

Meillä on vähän mietitty, että alotettais yritys ehkä hieman aiemmin eli ehkä jo loppukesästä
Onnea dadapls täältäkinMeillä on vähän mietitty, että alotettais yritys ehkä hieman aiemmin eli ehkä jo loppukesästä
![]()
Meilläkin olisi pojalle nimi valmiina, mutta itseni tuntien mieli voi vielä muuttuaKiitos molemmilleJoo nyt on nimi sitten varma (ainakin näillä näkymin)
![]()
En ookaa aatellu asiaa tolta kantilta aiemmin.
Mulla olo alkaa olla todella tukala ja kivulias
Tänään 36+2. Onneksi nyt kaikki kuitenkin valmiina, niin voi lepäillä ja odotella pientä saapuvaksi 
Sairaalakassiin pitää pakata vielä muutama tavara, mutta ne ehtii sinne heittää vaikka lähtiessä. Neuvolalääkäri kyllä sanoi eilen että mulla paikat pehmentyneet, mutta kohdunkaula pitkä ja kiinni, eikä siis usko että vauva lähipäivinä vielä syntyy.
Paljon tsemppiä viimeisille viikoille
Mitähän kaikkea tässä ehtii vielä tulla 
Kaikki muut odottavat plussan vahvistumista ja minä taas odottelen puhdasta negatiivistäOvistikut tilasin torstaina ja perjantaina tippui postiluukusta, eli ovistikut odottaa jo käyttöä, mutta jää nähtäväksi kuinka kauan tää vuoto vielä kestää
Keskenmenon jälkeen minun vanhempani ovat painottaneet miettimään ehkäisyn aloittamisen ja sen miettimisen ja nauttimaan nuoruudesta vielä kun voin... Mutta painottaneet myös sitä, etteivät voi päättää milloin lapsia hankimme koska olen kohta jo aikuinen ja päätän omista asioista. Aina ovat sanoneet, että minä teen omassa elämässäni omat päätökset. Kun taas miehen isä oli sitä mieltä että uutta vaan kehiin
Jotenkin ottaa päähän ja minun valintohin vaikuttaa tosi paljon mitä muut ovat mieltä ja nyt mietin että pitäiskö tosiaan lykätä lapsen tekoa... fiilikset on aika sekavat, toisaalta olisi ihanaa saada lapsi nuorena ja vuoden päästä jo ollaanki 18. Mies on onneksi sanonut että tahtoo lapsia minun kanssani vaikka heti, mutta se on minun päätettävissä.
Mitä te olette mieltä siitä, että lapset rajoittaa aivan kamalasti nuoruutta? Mä olen taas kuvitellut ja suunnitellut, että jos tahdotaan mennä ulos joskus miehen kanssa niin laitetaan lapsi yöksi hoitoon ja sillä selvä vai eikö asia olekkaan noin selvä?
kyllå minäki ajattelin että lapsi sais isovanhempien luona kyläillå niin paljon kun mahdollista, kunha nyt sais eka miehen lämpeemään lapsen tekemiseen. 
Jännittääkö tuleva synnytys vai onko rauhaisa fiilis?
Mutta suurimman osan ajasta ihan rauhalliset ja odottavat fiilikset 
) Mutta kaikki mun, sekä miehen perheenjäsenet ja ystävät ovat suhtautuneet asiaan hyvin. Oikeastaan vaan yks miehen kaveri on juurikin sanonut tälläisen fiksun "pakko kysyä oliko vahinko" töksäytyksen, mutta mies oli vain vastannut että "ei, ihan suuniteltu oli",ja se oli sillä selvä