Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

Isot tsempit Putkilo sinne!:happy: Jännittääkö tuleva synnytys vai onko rauhaisa fiilis?

Dadapls ihana varmasti päästä sit hypistelemään niitä äitiyspakkauksen tavaroita:woot:

Hems, mua itteeni mietityttää mitä läheiset ja tutut tulee ajattelemaan siitä, sit ku oon (toivon mukaa) suht nuorena raskaana. Tai just en ite aattele että olisin edes hirmu nuori äidiks vaan just semmoinen sopivan ikäinen. Mut tiiän että varmasti tulee niitä töksäytyksiä, että oliko se vahinko tai miks jo nyt, nii haluun etukäteen jo osata vastata sillee ”nohevasti” takasin, sillee etten kokis hirveästi tarvetta selittää ku kuitenkin meidän päätöshän se on:rolleyes:

Jos kysyy että oliko vahinko niin tokaset että ihan suunniteltu on :grin musta aika tökeröö muutenki kysyä onko lapsi vahinko. Ja jos kyselevät että miksi niin sanot että lapsi on sopiva tähän meijän tilanteeseen.

Kaikille läheisille oon kertonut vauvakuumeestani nii eivät ylläty sitte raskaudesta kun aletaan yrittämään ja toivon mukaan raskautuisin.

Mulla yks ystävä halus sun ikäsenä jo lapsen mutta ei ollut sopivaa miestä. Ja löyty sitte mies ja raskautu nopeestikki ja oli vissii täyttäny just 19 kun sai pienokaisen.
 
Mää kävin eilen hakemassa äitiyspakkauksen postista. :grin

Oon nauttinut kun näin muuton jälkeen on vihdoin päässyt laittaan vauvan huonetta. :smiley-bounce013

Tuntuu että aika menee tosi nopeasti kun teidänkin juttuja lueskelee, miten pitkällä jo ootte raskaudessa.
 
Äitiyspakkausta oli kyllä ihana hypistellä. Teillä ilmeisesti se 2019 pakkaus? Mä olisin voinut venyttää hakua ja saada kans sen, mutta mies halus niiden suomi töppösien takia ihan väkisin sen 2018 pakkauksen :hilarious: Ja musta molemmat oli kivoja niin oli ihan sama :happy: Ainut että siellä 2019 pakkauksessa on se yks ihana jääkarhubody!!
 
Se jääkarhubody on ihana! Meidän pakkaus tulee varmaan elokuun puolella.

Tänään oli ylimääränen lääkäri/ ultra kun terkka halus varmistaa ettei ollu raskausmyrkytys. 506g vauva ja kaikki hyvin:Heartblue Välillä potkii niin että pelästyn:grin Tulee varmaan vatsan läpi syksyllä :D
 
Hyvä että kaikki hyvin :Heartblue Ja kieltämättä nykyään tuntuu kun tulis oikeasti läpi kohta :grin Näkyy vaan kun pienet jalat viuhuu edestakas tossa mun kylkiluun vieressä :inpain:
 
Juu hän on siellä raivotarjonnassa, onneksi! :joyful: Neuvolalääkäri ultrasi pikaisesti maanantaina varaksi tarjonnan :happy: Aavistelin kyllä ennen ultraa jo, että kyllä noi jalat tossa kylkiluussa on... :grin (ja aina välillä punkee ylävatsalla pyllyään vasten mun ihoa, niin siitäkin vähän veikkailin :laughing001) Niin iso ero liikkeillä jotka tuntuu siinä, verrattuna siihen pieneen tökkimiseen alavatsalla, mikä ilmeisesti peräisin pienistä käsistä :Heartblue
 
Moikka! Minkä ikäistä porukkaa täältä löytyy? Ja onko muita joilla on kuumeilu/yrityksen aloitus ajankohtaista. Oon siis vasta alkanut enemmän tätä foorumia lukemaan ja etsin vasta ryhmää mistä saisi vertaistukea itelle, sitä tarvis kyllä! :)
 
Kiva kun vastailitte ja onnea teille jotka vauvaa jo odotatte pian syliin :happy:

Ite siis oon 22 juuri täyttänyt. Esikoinen täyttää pian jo kolme vuotta. Nyt sitten toisen vauvan yritys aloitettiin tässä kuussa.:)
 
Hei, mitäs tänne kuuluu ? :happy:

Mulla oli alkuviikko jo hermot ihan riekaleina tähän raskauteen kipujen, unettomuuden ja muidenkin oireiden takia. Mitään en pystynyt tehdä, sohvalla makasin monta päivää. Nyt pari päivää ollut kuitenkin kivuttomampaa ja oon nukkunutkin paremmin :happy: Jos ei olis vertailukohteena tota alkuviikkoa,niin tää olo varmaan tuntuis raskaalta, mutta nyt huonomman vaiheen jälkeen olo tuntuu helposti siedettävältä.. 38+0 tänään, eli pian on toivottavasti pieni jo sylissä:Heartblue Mitään fiiliksiä ei ole että pikkuinen ois syntymässä vielä hetkeen, mutta olisi tietysti ihana yllätys :grin Ihanaa kun säät viilenee huomenna edes vähän. Ollut kyllä ihan tuskaa näissä oloissa tää kuumuus :smiley-ashamed004
 
Jännittääkö putkiloa jo synnytys vai odotatko vaan innoissasi? :)

Mulla oli eilen ovulaatio, mutta ei tähän ekaan kiertoon ole kovin korkeat odotukset. Lähinnä kiinnostaa kuinka kierto lähtee käyntiin. Lopetin siis pillerit vasta muutama viikko sitten, mutta eipä sitä tiedä kun esikoinenkin on aikanaan tullut pillereiden läpi :rolleyes:
 
No ei mua oikeestaan kauheasti jännitä. Varmaan sellaiset aika perus asiat, mitkä suurimmalla osalla. Se kipu kun ei yhtään tiedä mitä odottaa. Ja esim se että meneehän kaikki hyvin, varsinkin vauvan kannalta. Ja ehkä myös vähän se, että reagoin kipuun yleensä olemalla todella ärtynyt, enkä haluaisi miehelle tai kätilöille tietenkään kivuissani raivota :oops: Muuten kyllä jo odotan kun kuuta nousevaa että synnytys jo käynnistyisi!

Toivottavasti teillä tärppäisi nopeasti! Koska ajattelit testata ensimmäisen kerran ?:grin
 
Okei :) toivottavasti kaikki menee sulla hyvin ja eiköhän kaikki ymmärrä jos oot äkäinen siinä tilanteessa! :happy:
Itekki silloin kun esikoista ootin niin olin vaan innoissani tulevasta synnytyksestä, en osannut jännittää. Nyt kun mietin edes, että pitäis uusiks mennä joskus ( toivottavasti lähitulevaisuudessa) niin ei hyi apua.. Oma synnytys oli siis aika kamala kokemus ja kätilöön en kyllä voi sanoa olevani tyytyväinen, sen verta kaikkea ikävää siinä sai kokea.. Mutta eiköhän yleensä kaikki mene hyvin, en halua pelotella tai mitää!!

Uskottelen itelleni etten testaa kertaakaa ennen kun menkat on joskus myöhässä kunnolla, mutta katsootaan vaan niin kohta jos ostan testejä kaappiin :grin
 
Hei, mitäs tänne kuuluu ? :happy:

Mulla oli alkuviikko jo hermot ihan riekaleina tähän raskauteen kipujen, unettomuuden ja muidenkin oireiden takia. Mitään en pystynyt tehdä, sohvalla makasin monta päivää. Nyt pari päivää ollut kuitenkin kivuttomampaa ja oon nukkunutkin paremmin :happy: Jos ei olis vertailukohteena tota alkuviikkoa,niin tää olo varmaan tuntuis raskaalta, mutta nyt huonomman vaiheen jälkeen olo tuntuu helposti siedettävältä.. 38+0 tänään, eli pian on toivottavasti pieni jo sylissä:Heartblue Mitään fiiliksiä ei ole että pikkuinen ois syntymässä vielä hetkeen, mutta olisi tietysti ihana yllätys :grin Ihanaa kun säät viilenee huomenna edes vähän. Ollut kyllä ihan tuskaa näissä oloissa tää kuumuus :smiley-ashamed004

Eipä kummempia ollu aika hiljasta :joyful:
 
Moikka! Minkä ikäistä porukkaa täältä löytyy? Ja onko muita joilla on kuumeilu/yrityksen aloitus ajankohtaista. Oon siis vasta alkanut enemmän tätä foorumia lukemaan ja etsin vasta ryhmää mistä saisi vertaistukea itelle, sitä tarvis kyllä! :)

Mää oon 22 vuotias ja laskettuaika on 2.10 :happy:

Tänään 31+0 ja mulla on nyt reilun viikon ollu järkyttävä selkä kipu. Tänään käytiin taas ultrassa ja vieläkin mennään hieman kasvukäyrän alapuolella mutta ei mitään huolestuttavaa... :rolleyes:
 
39+1 ja alkaa olla tuskainen olo kyllä. Mulla on tää häpyluu vaivannut jo pidempään, mut päivä päivältä vaan pahempi, ja tänään tuntuu että just ja just pääsee vessaan kävelemään. Hermot alkaa olla aika riekaileina kun sattuu kokoajan johonkin, oksettaa yms, ja pitäis vaan sohvalla maata. Jos ois kivuttomampaa, niin jaksaisi kyllä vielä sen pari viikkoa odottaa, mutta nyt tuskastuttaa enkä jaksais enää päivääkään :sorry:
 
Takaisin
Top