Hems78
Vauhtiin päässyt keskustelija
Isot tsempit Putkilo sinne! Jännittääkö tuleva synnytys vai onko rauhaisa fiilis?
Dadapls ihana varmasti päästä sit hypistelemään niitä äitiyspakkauksen tavaroita
Hems, mua itteeni mietityttää mitä läheiset ja tutut tulee ajattelemaan siitä, sit ku oon (toivon mukaa) suht nuorena raskaana. Tai just en ite aattele että olisin edes hirmu nuori äidiks vaan just semmoinen sopivan ikäinen. Mut tiiän että varmasti tulee niitä töksäytyksiä, että oliko se vahinko tai miks jo nyt, nii haluun etukäteen jo osata vastata sillee ”nohevasti” takasin, sillee etten kokis hirveästi tarvetta selittää ku kuitenkin meidän päätöshän se on
Jos kysyy että oliko vahinko niin tokaset että ihan suunniteltu on musta aika tökeröö muutenki kysyä onko lapsi vahinko. Ja jos kyselevät että miksi niin sanot että lapsi on sopiva tähän meijän tilanteeseen.
Kaikille läheisille oon kertonut vauvakuumeestani nii eivät ylläty sitte raskaudesta kun aletaan yrittämään ja toivon mukaan raskautuisin.
Mulla yks ystävä halus sun ikäsenä jo lapsen mutta ei ollut sopivaa miestä. Ja löyty sitte mies ja raskautu nopeestikki ja oli vissii täyttäny just 19 kun sai pienokaisen.