Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Varmaan luuli ultraaja että "petyin" tms vaikka olin oikeasti vaan tosi hämmentynyt. Vähän me kuitenkin ollaan aina puhuttu miehen kanssa että ois ihana jos meidän esikoinen ois poika, eli meni just niin kuin toivottiin
Vaikka kumpi tahansa olisi ihan ehdottomasti kelvannut!
Nyt en osaa kuvitellakkaan että tää ois tytöltä ikinä tuntunut, selvä poitsu
Nyt jos syntyiskin tyttö, niin sit oisin jo oikeesti hämmentynyt! 
18+1 menossa ja kohta onkin puoliväli
Eli nyt tän olon kanssa pystyy elämään melkein normaalisti. En kuitenkaan käy töissä niin sekin helpottaa kun ei oo pakko mennä mihinkään. Reilun kahden viikon päästä rakenneultra ja alkanut jännittää onko siellä kaikki hyvin. Mutta ehkä jo pieniä liikkeitä tuntuu, tänään ja eilen ainakin

Sit kuitenkaan semmosia lähempiä tuttuja ei oo raskaana että pääsis vähän kyselee ja juttelee tarkemmin aiheestaEi oo todellista. 20+3 ja täällä mä taas oksennan. En oikeesti tiiä pitäskö nyt itkeä vai nauraa![]()
Eikös ihan pari viikkoa et viimeinen kolmanneskin alkaa?
Kiva myös että on aktiivinen pieni, musta aina niin helpottavaa kun tuntee liikkeet usein 
Toivottavasti sullakin nyt loppuis ja pääsisit nauttimaan siitä seesteisestä keskiraskaudesta/toisesta kolmanneksesta (joka multa ilmeisesti jäi kyllä välistä
)
Ja mähän en voinut syödä mitään lihaa pitkään aikaan (oon siis ollut joskus aijemminkin kasvissyöjä, mutta ennen raskautta olin ihan sekasyöjä) Nyt loppuraskaudessa en huomaa ainakaan et ois mitään mitä tekis erityisesti mieli 
Edes pahimmassa vaiheessa. Tosin uskalsin syödä kunnolla vasta ns. varmoilla vesillä että odotin aina että pahin menee ohi ennen kun yritin. Meillä on nirso vauva ja kasviskeitot on pahimpia, niistä tykkään mutta vauva palauttaa saman tien 

Vähän veny ultraus kun ei saatu kunnon kuvaan aivoista ja meinas tulla tuomio mutta lääkäri kävi tarkistamassa ja olikin vaan huono kuva mistä mittasivat
Pää syvällä lantiossa (auts) ja 373g koko pötkylä olisko ollut? Se normaali paino kuitenkin :)