Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huikkailen taustalta että eikös tää kolmoset saanut äippä kirjoita blogia nimeltä Kaikkea kolme :)

Ei oo sama, elokuinen sai luomusti, blogisti hoitojen pohjalta (mikä on tavallisempaa).
Niin, ja onnea tietty näistä kolmesta dadapls, itse monikkoraskausfanittajana seuraan hiljaa sivusta :D (mulla oli la viime elo-syyskuussa niin siksi seurasin tota ryhmää)

Mieheen en halua purkaa kun mitään ei ole tehnyt, niin sitten kiroan yksin päänsisällä ilman syytä 
Tänään 24+0. Ihan hassua kun ei ole enää yhtäkään ultraa, niin pitää vaan odottaa nyt synnärille että näkee pienen sit seuraavan kerran 
Odottavan aika on pitkä :D Mä lasken päiviä seuraaviin neuvolakäynteihin ja ultraan, se on ainoo miten jaksan sinnitellä
Huomenna lähen takasin kotiin ja pitäisi saada jostain voimat siivota. Mua kramppaa alavatsa kun liikun vähänkin ja kauhea olo jatkuu vielä. Nyt en oo kahteen päivään oksentanu se on hyvä! Tosin aina menee se kaks päivää paremmin kunnes iskee pahempana :D 9+0 tänään niin jospa alkaisi pikkuhiljaa helpottamaan. Painoa lähteny 4kg joten toivotaan että nyt saanu tankattua niin että pärjää taas. Kumpa pääsis äkkiä ultraan kun viimeksi ei kaikilta kuulunu sydänäänet niin se vähä pelottaa
Toki esim kaksosraskauksissa seurataan vähän useammin, tai jos on riskiraskaus yms.
Hain siis varhaistettuna kun tosiaan en nyt missään töissä tällähetkellä ole. Eli sinäänsä ei väsymys vaikuta,kun saan vaan lepäillä.

Toki ainakin muutaman vielä ostan,onhan se nyt ihan pakko :angelic:
Perusvaatteita osaa muutkin ostaa niin jätän loput tutuille, sen verran itekkin ostanut nyt jo
Mutta en kyllä jaksa oottaa että pääsee kunnolla shoppailemaan (vaikka kaikki on jo valittu valmiiksi) ikeaan
Nyt on se hetki kun lottovoitto olis erittäin tervetullut. Tai no, sehän tuli jo 

Vatsa kasvaa ja poika vahvistuu. Välillä tulee niin kovia potkuja jo,että jos nämä tästä vaan vahvistuu kokoajan vielä tän loppuajan, niin kohta hän tulee varmaan tosta vatsasta läpi 

Jokos sulla maha näkyy selvästi?
En tiiä onko siitä laihtumisesta vai mistä. No tänään onki taas pieni maha :D Varmaa kun saa taas syötyä niin pullahtaa se 3/3 masu 
Mua mietityttää toi pahoinvointi kyllä hieman, kun tosiaan syksyllä pitäisi vielä viimeistellä opiskelujuttuja ja en kyllä tiiä miten se sit sujuu, jos on koko ajan huono olo
ajattelen tosin, että ei nii väliä loppujen lopuks sillä pahoinvoinnilla ku jos vaa tärppäis, mutta totta kai toivoo, että se ois mahollisimman minimaalista pahoinvointia sit. Onko teillä muuten kokemusta pahoinvointirannekkeista, että onko auttanu vai ei?