Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

Huikkailen taustalta että eikös tää kolmoset saanut äippä kirjoita blogia nimeltä Kaikkea kolme :)

Sitä oon seuraillu kyllä, en tiiä onko sama henkilö? Voipi olla :) Apua kauhee se sektiohaava tarina :hungover:

Edit. hmm eikös kaikkea kolme saanut nyt tammikuussa vasta vauvat? Mun mielestä tää 2018 lasketuissa ajoissa sai viime kesänä :scratch
 
Ei oo sama, elokuinen sai luomusti, blogisti hoitojen pohjalta (mikä on tavallisempaa).

Niin, ja onnea tietty näistä kolmesta dadapls, itse monikkoraskausfanittajana seuraan hiljaa sivusta :D (mulla oli la viime elo-syyskuussa niin siksi seurasin tota ryhmää)
 
Ei oo sama, elokuinen sai luomusti, blogisti hoitojen pohjalta (mikä on tavallisempaa).

Niin, ja onnea tietty näistä kolmesta dadapls, itse monikkoraskausfanittajana seuraan hiljaa sivusta :D (mulla oli la viime elo-syyskuussa niin siksi seurasin tota ryhmää)

Haha kiitos :) Yleensä ei ketään kiinnosta mun jutut niin kiva joskus näin päin :wacky::grin
 
Ollaan kerrottu molempien perheille ja muutamalle kaverille :) Tarkotus oli vast äitienpäivänä kertoa mutta tää mun olo ja vatsa olis paljastanu jo aiemmin niin aikaistettiin :D
 
Mä oon ollu pari päivää nyt jotenkin tosi väsynyt. Oon nukkunut ihan suht hyvin, joten en ymmärrä miksi oon näin poikki. Ja sit kun oon väsynyt, niin kiukuttaakin kaikki :meh: Mieheen en halua purkaa kun mitään ei ole tehnyt, niin sitten kiroan yksin päänsisällä ilman syytä :joyful:

Vauvalla vaikuttais olevan kaikki hyvin. Reipas poika potkii ja riehuu, niin että välillä näkyy läpikin jo ihan selvästi :happy: Tänään 24+0. Ihan hassua kun ei ole enää yhtäkään ultraa, niin pitää vaan odottaa nyt synnärille että näkee pienen sit seuraavan kerran :Heartred

Mites sulla menee dadapls ?
 
Ai nyt jo vika ultra :wideyed: Odottavan aika on pitkä :D Mä lasken päiviä seuraaviin neuvolakäynteihin ja ultraan, se on ainoo miten jaksan sinnitellä :grin Mutta nyt pojalla on jo hyvät mahdollisuudet selvitä vaikka tapahtuisikin jotain. Millon jäät lomalle?

Hyvin menee, ihana kun oon ollu torstaista asti vanhemmilla kun en jaksanu kotona enää yksin makoilla ja täällä on siistiä sekä ruokaa valmiina :hilarious: Huomenna lähen takasin kotiin ja pitäisi saada jostain voimat siivota. Mua kramppaa alavatsa kun liikun vähänkin ja kauhea olo jatkuu vielä. Nyt en oo kahteen päivään oksentanu se on hyvä! Tosin aina menee se kaks päivää paremmin kunnes iskee pahempana :D 9+0 tänään niin jospa alkaisi pikkuhiljaa helpottamaan. Painoa lähteny 4kg joten toivotaan että nyt saanu tankattua niin että pärjää taas. Kumpa pääsis äkkiä ultraan kun viimeksi ei kaikilta kuulunu sydänäänet niin se vähä pelottaa :sad001

Kääk meidän pitää ostaa uus autokin. Hirveen hintasia on ne käytetytkin jos turvallisen tahtoo. Ja tila-auto vielä.. $$$
 
Joo täälläpäin ainakin on vaan nää kaks ilmaista ultraa (Nt ja rakenne) jos ei mitään seurattavaa paljastu :shy: Toki esim kaksosraskauksissa seurataan vähän useammin, tai jos on riskiraskaus yms.

Mä olen siis työttömänä nyt muutenkin, joten periaatteessa oon jo "lomalla", mutta virallisesti alkanee 13.6 :joyful: Hain siis varhaistettuna kun tosiaan en nyt missään töissä tällähetkellä ole. Eli sinäänsä ei väsymys vaikuta,kun saan vaan lepäillä.

Joo musta on aina iha luksusta mennä vanhempien luo vaikka vaan päiväksi, kun saa vain valmiit ruuat eteen, tekemättä mitään :grin!
Ja ultran odottelu on kyllä aina yhtä tuskallista, ainakin mulle ollut. Toivotaan että aika kuluisi nopeasti, että ultrasta tulee vain hyviä uutisia :Heartred
 
Niin totta, toisaalta parempi että oli kaikki hyvin niin ei tarvitse seurata :)

Mä en nyt tiiä mitä teen, sairasloma loppu enkä jaksais mennä hakemaan uutta mutta pakko se on jos kelalta aikoo jotain saada. En töihin tarvii todistusta siis kun oon nollasopparilla. Mut voi olla että mäkin oon ”lomalla” nyt ihan loppuun asti, ellei nyt jotai ihmeparannusta tuu tähän oloon :D Mä kun en saa työttömyysrahaa tai mitään vastaavaa niin pakko sinnitellä vielä listoilla. Kai me pärjättäis miehenkin palkalla pelkästään mutta nyt kaikki ylimääränen on plussaa:grin
 
Joo ainahan kaikki ylimääräinen kannattaa ottaa mitä saa :grin Jos ei muuhun niin vaikka säästöön, kohtahan niitä menoja on tiedossa :hilarious:

Me hankittiin lipasto vauvan vaatteille, ja sainkin siskolta monta pussillista hänen pojalleen pieneksi jääneitä vaatteita. Oisko ollut koot 60-80 tai vastaavaa. Muutama 56 tais kans olla. Hänellä tosiaan se oma pieni nyt vähän alle 2kk, niin kaikista piemimmät hänellä käytössä, mutta saan sitten kuulemma sitämukaan kun menevät heillä pieneksi. Tosi suuri apu on kun ei periaatteessa tarvitsis melkeen mitään vaatteita ostaa, kun noita on noin paljon! :happy: Toki ainakin muutaman vielä ostan,onhan se nyt ihan pakko :angelic:

Meiltä puuttuu isoista ostoksista käytännössä pinnasänky,patja,patjansuojus.. Ja hoitopöytä ja hoitoalusta. Muu ostettava onkin sitten paljon pienempää. Kauheasti ollaan saatu mun siskoilta kaikkea!
 
Tosi kiva että ootte saanu siskolta vaatteita! Ne on ilmeisesti vielä vähän parempiakin käytettynä, kun valmiiks pehmeitä.

Saa nähä millanen asunto meille sitten tulee, mutta lapsille oma huone ja sinne kaikki sängyt yms lipastot. Aateltiin kyllä eka mennä yhellä sängyllä kun ovat niin pieniä ja sitten vasta hakea omat. Rattaat pitää ostaa kaikki kerralla että saa ne turvaistuimet mutta jos vaan onnistuu niin yksösen rattailla mentäisiin alkuun. Sit joku kantoliina/ reppu kun alkavat kasvaa vähän ja lopulta käyttöön kaksosvaunut ja yksösvaunut :D Äp:n lisäksi pienemmät haalarit ettei huku niihin, eiks ne oo jotain kokoa 80 :wideyed: Perusvaatteita osaa muutkin ostaa niin jätän loput tutuille, sen verran itekkin ostanut nyt jo :grin Varmaan se hoitopöytäkin tarvikkeineen vaikka aluks aattelin sängyllä vaihtaa. Sitterit yms. kauhea lista :wacky: Mutta en kyllä jaksa oottaa että pääsee kunnolla shoppailemaan (vaikka kaikki on jo valittu valmiiksi) ikeaan :hilarious: Nyt on se hetki kun lottovoitto olis erittäin tervetullut. Tai no, sehän tuli jo :Heartred:Heartred:Heartred
 
Kiva kuulla että teillä kainki hyvin!
Itsellä tänään 16+6 ja edelleen oon aikalailla oireeton ainut vaan et maha kasvaa, hengästyy ja huimaa helpommin. :hilarious:
Mulla Rakenneultra tulossa toukokuun lopulla niin sitä jännätään miehen kanssa. :grin
Meillä on suurimmat eli vaunut ja pinnis hankittu, pitää vielä katso mitä muuta saadaan sukulaisilta ja mitä pitää ostaa itse.
 
Mitäs tänne kuuluu? :happy:

Itsellä ei oikein mitään uutta liitoskipujen lisäksi :grumpy: Vatsa kasvaa ja poika vahvistuu. Välillä tulee niin kovia potkuja jo,että jos nämä tästä vaan vahvistuu kokoajan vielä tän loppuajan, niin kohta hän tulee varmaan tosta vatsasta läpi :grin Tänään 25+5:Heartred
 
Siis apua näin videon missä vauva työnsi jalkaa niin että se vatsan iho nous joku 5cm :eek::grin Että sitä odotellessa :D

Mulle kuuluu ihan hyvää, vähäsen helpottanu olo mutta toisaalta taas ei. Neljän päivän päästä np-ultra! Paino vaan tippuu kun en saa syötyä melkein mitään mutta ainakin oksentelu vähentyny huomattavasti. Pienet elämän ilot :D 10+5 tänään :Heartred
 
Kiva jos ees jollain tavalla helpottanut olo. Itelläkin niin tuoreessa muistissa vielä pahoinvointi ja oksentelu, joten kaikki sympatiat sinne sulle!
Enää 4 päivää! Onpa jännää :dance008
Aika kyllä lähtenyt juoksemaan tässä jossain välissä, sullakin jo 10+5 :wideyed: Jokos sulla maha näkyy selvästi? :grin
 
Mun maha on ihan outo, 3vk sitten se oli kauhea pallo ja sit turvotus alko vähän helpottaa. Nyt kuitenki pari päivää ollu niin että ei näytä miltään :wideyed: En tiiä onko siitä laihtumisesta vai mistä. No tänään onki taas pieni maha :D Varmaa kun saa taas syötyä niin pullahtaa se 3/3 masu :joyful:
 
Kyllä tuntuu aika rientävän nopeammin, kun lueskelee, miten teidän viikot vain vaihtuu ja raskaudet etenee:happy: Mua mietityttää toi pahoinvointi kyllä hieman, kun tosiaan syksyllä pitäisi vielä viimeistellä opiskelujuttuja ja en kyllä tiiä miten se sit sujuu, jos on koko ajan huono olo:nailbiting: ajattelen tosin, että ei nii väliä loppujen lopuks sillä pahoinvoinnilla ku jos vaa tärppäis, mutta totta kai toivoo, että se ois mahollisimman minimaalista pahoinvointia sit. Onko teillä muuten kokemusta pahoinvointirannekkeista, että onko auttanu vai ei?o_O
 
Takaisin
Top