Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Oho sullakin jo noin pitkällä! Mä sanoin aikasemmin etten mee varhaisultraan mutta mennään sittenkin. Tiistaina tuli verta (valu ihan), eilen vähemmän ja vaan pyyhkiessä ja tänään ei mitään. Säikähdin aika pahasti. Vielä en uskalla luottaa että kaikki olis hyvin muta näyttää kokoajan paremmalta :) Neuvolassa sanottiin että vois olla hematooma/ verisuoni katkennu. Olin ihan varma että se oli siinä ja tulee ulos, oli kyllä elämäni kauheimmat päivät. Voihan se vieläkin tapahtua mutta tänään alkanu jo vähän mieli toipumaan ja uskallan pitää itteäni vielä raskaana olevana. Just vaan kun aloin luottamaan että sujuu niin tää tapahtu ja huhhuh meni kyllä sekasin kaikki. Etova olo on pahentunu ja tuskimpa sitä lisää oireita tulis jos olis menny kesken. Aika näyttää..

Jännittää aivan vietävästi onko pienellä kaikki ok. Kaikki ollut mulla siis ok että ei sen puoleen mitään. Maha kasvaa ja potkujakin tuntuu
Sukupuolikin toki kiinostaa, mutta kun tavallaan molempia toivonut niin ihan sama kumpi siellä on, niin oon ihan super onnellinen 
Kerro sitte heti kun tiedät 
Mites dadapls,loppuiko vuoto kokonaan ja millainen olo noin muuten ? :)
Mulla huomenna puolväli ja perjantaina ois rakenneultraJännittää aivan vietävästi onko pienellä kaikki ok. Kaikki ollut mulla siis ok että ei sen puoleen mitään. Maha kasvaa ja potkujakin tuntuu
Sukupuolikin toki kiinostaa, mutta kun tavallaan molempia toivonut niin ihan sama kumpi siellä on, niin oon ihan super onnellinen
![]()
Lisäksi oon aina tiennyt et mulla on ihana mies, mut on tää raskaus tuonut sitä vielä enemmän esille. Ei ole kertaakaan hermostunut muhun, vaikka välillä kyllä aihetta oliskin 
Ei, vähän nilkkaan sattui myös hetken kun jotenki kaaduin sen päälle, mut meni nopeesti ohi. Ihan ihmeellistä sekin etten oo kaatunut vuosiin ja nyt sit kaadun kotona, kissanleluun
En tiedä vaikuttaako tää raskaus tasapainoon sitten, vai vaan väsymys.
Joo ei varmasti ole helppoa aina, ainakaan mun miehelle ollut. Ja sit kun varmaan ennen ultraa ei mies ollenkaan ees käsittänyt että siellä on ihan ihkaoikea vauva tulossa, ja mä vaan oksennan ja makaan toimettomana. Oon yleensä todella tarkka siisteydestä, ja hoitanut oikeastaan kodin itse, ja tehnyt miehelle ruuat tms kun tulee töistä. Ja yhtäkkiä kotona odottaakin aina pieni kaatopaikka, ei ruokaa, ja yrjöävä nainenOllut varmaan sopeutumista varsinkin alkuun.
Mites sulla dadapls menee? Onko pahaolo jatkunut?

Mistä oot muuten ostanu äitiysvaatteita? Vai ootko saanu joltain 
Ei näistä taida päästä kokonaan ennen elokuuta, jos silloinkaan.
Kädet tärisee, silmis sumenee välillä ja oksennus kurkussa.. Pitäs varmaan lähteä kotiin mutta mites sinne pääsen ku 40min ajomatka
Koitan nyt syödä jotain jos helpottais mutta hetikun nousee seisomaan tai kävelee vähänki ni sit jatkuu pahempana. 

Nyt onneks helpotti kun söin vähän, ja ”enään” heikko olo. Pitäs vaan aamusta heti saada syötyä mutta kun se on nii hankalaa välillä