Mulla tänään 18+1 ja itseasiassa loppui nyt oksentelu viikko sitten (Joo nyt kun menen sanomaan niin saa taas nähdä..) Mutta oksentelu oli lähes päivittäistä. Välillä oli viikonkin jaksoja kun ei meinannut mikään pysyä sisällä,ja sit parin päivän jaksoja kun oli tosiaan vaan pahoinvointia mutta pysyi ruuat sisällä.
Niijust. Ei onneks ihan hyperemeesiä siis. Siihen sais lääkkeet. Onneksi helpottanu jo!

Hyvä että helpottanut se oksentelu, kuulosti tosi pahalta sillon
Koska oli sen verran haamu vielä niin haluisin digiin näkyviin. Ja pitäs vklp näkyä :) Aluks aattelin jättää sen varhaisultran välistä mutta en tiiä pystynkö
Koska siihe np vai nt ultraan on 2kk aikaa
Ja pelottaa että olis tuulimuna niin en haluis kertoa perheelle ennenkun on varmaa että siellä on joku
Ja haluisin kertoo asap
Mä en oo vaan ihan varma mun viikoista kun menkkojen mukaan olis 4+3 mut mul tuli ovis myöhäs ja sen mukaan 4+0. Eipä tol kolmella päivällä nyt oo niin suurta merkitystä. Mutta siis ne näkee et siellä on vauva ja se kehittyy hyvin? Se on se tärkein minkä haluun tietää. Ja olishan ne sydämenlyönnitkin aika ihana kuulla
Vai olisko se kiinnittyny enemmän oikeelle sitten 
Eikä ollu ainut kerta kun jtn vastaavaa :banghead: Maalaisjärjellä pärjää, kunhan ei tietäen tahtoen aiheuta vauvalle pahaa.

En jaksa ottaa (mitään tulevaa oikeestaan mutta) että saan noin selkeen plussan ni voi alkaa luottaa ihan kunnolla