Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Me saadaan äidiltä ja miehen siskolta joitain juttuja ja loput sitten toki ostetaan itse. :)

Ei oo tullu ostettua mitään vielä vauvalle ja ootan just varmaa sinne rakenne ultraan et saa tietää sukupuolen ja sen mukaa suunnitella mitä ostaa. :hilarious:

Arvostan teidän kärsivällisyyttä, ite oon tällänen hätähousu :grin Siis millä viikolla se rakenneultra on? :eek: On muuten vaikee ostaa mitään tai mun tapauksessa tehä ostoslistoja kun suurin osa on pinkkiä/sinistä. Ja vaikka tietäsinkin kumpi tulisi ni ehkä silti haluisin neutraalimpaa väriä ettei sitte mahdollisten seuraavien lasten kaa mee kaikki uusiks. :p

Missä mun ovis viipyy :arghh: haamun hailuraa tullu nyt monta päivää mutta siihen on jääny :( kp15, ennen ollu just tänään.

Milläs viikoilla sä ootkaan nyt jemuli? :)

Oon nyt 8+5

Arvostan teidän kärsivällisyyttä, ite oon tällänen hätähousu :grin Siis millä viikolla se rakenneultra on? :eek: On muuten vaikee ostaa mitään tai mun tapauksessa tehä ostoslistoja kun suurin osa on pinkkiä/sinistä. Ja vaikka tietäsinkin kumpi tulisi ni ehkä silti haluisin neutraalimpaa väriä ettei sitte mahdollisten seuraavien lasten kaa mee kaikki uusiks. :p

Missä mun ovis viipyy :arghh: haamun hailuraa tullu nyt monta päivää mutta siihen on jääny :sad001 kp15, ennen ollu just tänään.

Se on yleensä siinä puolessa välissä oliko joku 18-20 viikoilla... En tarkkaan muista sitä

Rakenneultra on mun mielestä yleisimmin viikkojen 18+0 ja 20+5 välissä.. Mutta tiedän myös että joillain esim 21+4. Mulla on 29.3 eli 20+5 :) Mä oon ehkä tavaroiden hankkimisessa kärsivällinen, mut oikeesti oon tän ajan kulumisen kanssa iha hätää kärsimässä :hilarious:

dadapls,nyt toivotaan oikeen kunno ovista ja siitä plussaa :smiley-angelic001

Jaaha, täällä nyt kp 1. Edeltävä kierto jäiki lyhyeksi, vaan 25pvää. Vähä tekis mieli ruveta tikuttamaa ovista täs kierrossa, mut josko mentäis vielä ”löysin rantein” :p ollaa huhtikuussa lähössä ulkomaille, mietin kyllä et oiskoha kannattavampaa lykätä vielä, ettei sit satu maholline pahin pahoinvointi just sillo. Mutta ku hirveesti haluais jo raskautua.

Meil on esikoisen jäliltä kaikki vauvatavarat tallessa, mutta tekis mieli myyä ne pois ja ostaa uutta kirppareilta tilalle. Rattaat ja kaukalo ainaki tarvitaa uuet.

Tänään ovisplussa :Heartred Vähän jänskättää kun havahduin siihen että mulla on vähän normaalia lyhyempi luteaali, 10pv. Ja viime kierrossa kun alko jo pientä vuotoa dpo5, ja dpo7stä eteenpäin jatkui ihan kunnon menkkojen alkuun..

Vähän on vielä keuhkokuumeesta heikko olo, pystyssä en jaksa olla kun ihan muutaman minuutin kerrallaan. No jotain hyvää sentään; mies saa ylennyksen (eihän se oo ku toinen tänä vuonna:nailbiting: ) eli olis mahollista muuttaa isompaan kämppään syksyllä :) Ja sitte mulla on mahdollisuus jäädä kotiin äiteilemään :Heartred Vielä se vauva puuttuu :think005 :love017

Muokattu viimeksi:
dadapls, Oi hyvä! Nyt alkaakin sitten jännäily :nailbiting: Millos sulla alkaa testailu? :happy:

Me päätettiin ennen raskautta ettei meillä ole vielä mikään kiire muuttaa meidän kaksiosta. Vauva voi nukkua meidän kanssa samassa huoneessa, ja sitten voitais muuttaa parin vuoden pääst isompaan. Nyt kun raskaus etenee, huomaan haaveilevani lapsen huoneen sisustuksesta, ja ennen niin sopivalta tuntuva koti alkaa vaikuttaa ahtaalta :hilarious:

No nyt on dpo0 niin ajattelin siinä dpo11 eli samana päivänä kun menkkojen pitäis alkaa. Tai no helppo se on nyt sanoa ihan varmana oon jo viikon päästä testailemassa :hilarious: Mutta yritän sinne ihan oikeille ajoille ootella kun sillonkin pitää käyttää herkkää testiä.

Mekin aluks halutaan vauva pitää samassa huoneessa, tosin kun yksiössä asutaan niin eipä oo vaihtoehtoja:grin Meillä siis ihan kahestaanki on ahdasta kun kaappitilaa on perjaatteessa yhdelle. Ja sitte on vielä tää meiän lemmikkikatras :angelic: Koira nyt on ihan fine kun sitä voi viedä ulos ja hamsteri on tyytyväinen omassa pikku kodissaan mutta meiän kilpparineiti on nyt jo alottamassa munimista ja tykkää kaivaa ihan oikeeta maata mutta tuolla ulkona on vielä liian kylmä :( Kun vielä vanhemmilla asuttiin niin oli oma piha ja pieni allas ni siellä se vietti koko kesän :p Eli etsinnässä siis kaksio/kolmio pienellä pihalla tai vähintään parvekkeella minne voi lavastaa maata. Ei ihan niin helppo homma :grin

Lastenhuonetta mäkin haluisin sisustaa sitten mutta saa nähä millon sellanen onnistuu o_O Joo vaikka on pieni vauva niin kun miettii sängyn, hoitopöydän, rattaat, sitterit sun muut keinutuolit niin kyllä ne tilaa vie.

Tulipas taas selitettyä ihan aiheen vierestä :hilarious: Niin, ja ihan senkin takia halutaan muuttaa ettei meille mahu tänne astianpesukonetta ja ollaan tultu siihen tulokseen että se tarvitaan. Huh miten voikaan tulla astioita vaikka on vaan kaks syömässä :eek::hilarious:

Minkä ikäinen kummityttö on? :Heartred

1v 8kk :Heartred Ei vielä osaa puhua mutta sitäkin paremmin käsillä näyttää mitä tehdään ja jos vaikka tulee nälkä niin kiipeää syöttötuoliin odottamaan.. :angelic:

Ostin joululahjaks hänelle sellasen yöpuvun missä on muumeja niin kun avas sen alkoi kiljumaan innosta :love017:sad010 Sitten vei sen pyykkinarulle :Heartred

Mulla tuli viikonloppuna oikeen kunnon pahoinvoinnit ja oksensinkin sit enemmän kuin varmaan ikinä.. Siis ihan reilusti yli 50 kertaa 12h sisään. Hohhoh :sorry: Nyt alkaa onneksi olemaan parempi olo..

Mutta oli viikonlopussa jotain hyvääkin! Mun siskolle syntyi eilen illalla vähän ennen kahtatoista pieni tyttö :Heartpink

Eikä :( Tsemppiä! Ja onnittelut tädille :love017

Mulla menossa piinapäivät ja tarkalleen viikko menkkoihin. Tuolla ’raskaaksi 2019’ ketjussa meitä on useampi piinailija nyt jolla on oiretta jos toistakin :nailbiting: Nyt on sellanne fiilis että vois päästä marraskuisiin :Heartred

Naurattaa vaan toi marraskuu kun on sellanen meme missä on ”if you’re born in november you ain’t sh*t you just Valentine’s Day sex” :hilarious::hilarious: Mutta kyllä sinne mielelläni silti menisin :shy:

Toivottavasti pääset marraskuisiin! :happy:

Mun mies on syntynyt marraskuussa ja nyt en saa tota memeä pois mun mielestä..:hilarious:

Heippa, mitäs kaikille kuuluu? :happy:

dadapls, eiks sulla oo maanantaina tyyliin testipäivä? Vähän ku oon täällä foorumilla pyörinyt ja eri keskusteluita käyny lukemassa (stalkkaamassa :hilarious:) niin huomasin tosiaan siellä raskaaksi 2019, että sulla ois lupaavat oireet :)! Kauheasti toivon sulle plussaa :Heartred:smiley-angelic001

Hyvää naistenpäivää! :Heartred:happy:
Tänne kuuluu pelkkää hyvää :) ei oo mitään erityistä kerrottavaa, arki rullaa tavallisen tasaisesti :joyful:

Oho, katoin että tää on yks toinen ketju :joyful: mutta eikai se haittaa vaikka tännekin välillä jotakin huutelen :shy: seuraan kummiskin tätä ketjua ja kai mä itekkin vielä nuoriin kuulun, kesällä täytän 24v :p ja oon tänne kyllä aiemminkin kirjoitellut :rolleyes:

Pikaisia plussia kaikille kuumeilijoille! :)
Mulla just loppui menkat ja kolmas saa tulla jos on tullakseen :)

Takaisin