Mä ennen raskautta ajattelin et mä en mihinkää varhaisultraan mee. Mut kappas vaan heti plussan saatuani sanoin miehelle et me muuten mennään tarkistamaan mitä sieltä löytyy! Pelko tuulimunasta,kohdun ulkoisesta raskaudesta jne oli kovat. Mies suostui mutisematta, kun näki mun stressin ja kyllähän sitäkin kiinosti käydä katsomassa. Käytiin sit 8+2 että kaikki näkyy varmasti. Ja oli se pienen sydämmen läpätys sen arvoista kyllä. Olin siinä vaiheessa jo niin kiintynyt pieneen että jos myöhemmässä ultrassa ois selvinnyt tuulimuna tms niin en tiedä miten olisin sen kestänyt enää Ja tosiaan käytiin perhe-artella ja toimistomaksuineen olisko se käynti ollut "vaan" 79e, että ei ees kamalin hinta.
Miten ne ultras alateitse vai vatsan päältä? Kun ilmeisesti 6+ viikoilla alateitse ja 10+ alkaa nähdä jo vatsan päältä mutta sulla oli tossa välissä? Mä mieluiten ootan extraviikon ihan vaan että vatsan päältä kattois, en yhtää tykkää siitä ultrapuikosta Muutenki ahdistaa olla alasti muiden kun miehen edessä ja sitte vielä haarat auki Kaks kertaa gynellä käyny ja ei ollu mukavaa, tosin siinä ehkä enemmän haittas se kun ne oli niin kovakourasia kun se puikko.