Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mites dadapls,loppuiko vuoto kokonaan ja millainen olo noin muuten ? :)
Mulla huomenna puolväli ja perjantaina ois rakenneultra Jännittää aivan vietävästi onko pienellä kaikki ok. Kaikki ollut mulla siis ok että ei sen puoleen mitään. Maha kasvaa ja potkujakin tuntuu Sukupuolikin toki kiinostaa, mutta kun tavallaan molempia toivonut niin ihan sama kumpi siellä on, niin oon ihan super onnellinen
Ei, vähän nilkkaan sattui myös hetken kun jotenki kaaduin sen päälle, mut meni nopeesti ohi. Ihan ihmeellistä sekin etten oo kaatunut vuosiin ja nyt sit kaadun kotona, kissanleluun
En tiedä vaikuttaako tää raskaus tasapainoon sitten, vai vaan väsymys.
Joo ei varmasti ole helppoa aina, ainakaan mun miehelle ollut. Ja sit kun varmaan ennen ultraa ei mies ollenkaan ees käsittänyt että siellä on ihan ihkaoikea vauva tulossa, ja mä vaan oksennan ja makaan toimettomana. Oon yleensä todella tarkka siisteydestä, ja hoitanut oikeastaan kodin itse, ja tehnyt miehelle ruuat tms kun tulee töistä. Ja yhtäkkiä kotona odottaakin aina pieni kaatopaikka, ei ruokaa, ja yrjöävä nainen Ollut varmaan sopeutumista varsinkin alkuun.
Mites sulla dadapls menee? Onko pahaolo jatkunut?