Oli tarkotus tosiaan testata maanantaina mutta testaankin jo sunnuntaina kun maanantaina niin aikanen herätys etten siinä ehdi alkaa tulkitsemaan
Eli dpo10 on sillon. Joo kyllä nyt on oiretta jos toista! Viime kierrossa oli kanssa paljon mut ne oli ihan erilaisia, ja veikkaankin että johtu siitä keuhkokuumeesta. Jännittää, nyt ei oikein voi minkään muun piikkiin laittaa
Kyllä tollanen valentine’s day sex- lapsi kelpais 
Muuten kuuluu hyvää, ens viikolla aattelin tehä töihin comebackin
Hyvä kun eksyit, kiva saada sut tännekkin marsupilami
(Meinasin kirjottaa ”mape” kun tuli vaa sun nimestä mieleen mutta mennään nyt tällä virallisella niin kaikki tietää kenestä puhutaan
)
Eli dpo10 on sillon. Joo kyllä nyt on oiretta jos toista! Viime kierrossa oli kanssa paljon mut ne oli ihan erilaisia, ja veikkaankin että johtu siitä keuhkokuumeesta. Jännittää, nyt ei oikein voi minkään muun piikkiin laittaa
Kyllä tollanen valentine’s day sex- lapsi kelpais 
Muuten kuuluu hyvää, ens viikolla aattelin tehä töihin comebackin
Hyvä kun eksyit, kiva saada sut tännekkin marsupilami
(Meinasin kirjottaa ”mape” kun tuli vaa sun nimestä mieleen mutta mennään nyt tällä virallisella niin kaikki tietää kenestä puhutaan
)
Nyt 3kk kun kiertoja seurannut niin joka kerta alkanu dpo11. No eihän ne oo kun päivän myöhässä vasta. Mietin vaan kun mulla ovistestitkin aika haaleita että jos oon matalahormoninen ja eipä se kauheen monella muutenkaan dpo10 näy.
Sitte tahalleen tiputtelin leluja että kuulen uudelleen 

!
Tää on nyt eka jota oon päässy ihan alusta seuraamaan kun edelliset vauvat tuli kun olin ite 10v niin siinä ei hirveesti vauvojen kehitys kiinnostanut
! Ainakin mun silmiin selvästi.