Kyfi1583140
Puuhakas puhuja
Voi ei, kauhee himo olis jo ostella pikkuruisia vauvan vaatteita ja kaikkia tavaroita! Onko kuitenkin vähän liian aikasta kun rv nyt vasta 11+1...? :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ehkä mä yritän hillitä mun ostohimoni vielä hetken aikaa, kohta kumminkin se 12 viikkoo mennyt ohi jo. :) ;D
En oo. Huomenna varaan ultran ja sikiöseulonnan. Jos mä nyt ainakin sinne asti maltan. :DOotko käynnyt vielä missään ultrissa? :)
En oo. Huomenna varaan ultran ja sikiöseulonnan. Jos mä nyt ainakin sinne asti maltan. :D
Usko tai älä, meillä täällä sanottiin että tää on varhaisultra, se tehdään rv 9-13..Hui, etkö missään vaiheessa ajatellut varhaisultraa? :D Mä pyydän heti terkalta kun raskaana olen!
Usko tai älä, meillä täällä sanottiin että tää on varhaisultra, se tehdään rv 9-13..
Oletko ajatellut johtuisko angiina homeesta? Itselläni oli hirveä angiinakierre pienenä. Ja suosittelen kyllä nielurisojen leikkausta, jos noin usein on tulehtuneet.
JepWhaat![]()
Mä aion kyllä tulevaisuudessa (jos joskus vielä plussaan) mennä yksityiselle, jos en kunnalliselta saa. Toki aina voi vähän liiotella kipuja, niin pääsee sillonkin![]()