Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo kun vaan malttais oottaa uutta testausta!! Eiliseen testiin tuli samanlainen hailura mut aattelin sen negaksi mut nyt tässäkin testissä oli niin toiveet hieman korkeemmat :o jotenki niin vaikee uskoa että vois enteillä plussaa nuo hailurat! :p nyt siis kp 25/24-27 eli eilen ois voinut jo menkat alkaa mut torstaihin mennessä pitäs viimeistään alkaa.. :o et ehkä testaan sit torstaina seuraavan kerran jos en malta pitempään oottaa! :)

Tulin kyseleen semmosta että onko sillä kauheesti loppupeleissä väliä tekeekö raskaustestin aamupissasta?

Ei jos menkat on jo myöhässä. Muuten suositellaan tekemään aamupissasta :) tietenki sit jos päivällä tekee nii ois hyvä olla edellisestä vessakäynnistä noin 3 tuntia :) eikä kannnata hirveesti ylimääräsiä juua ennen testin tekoa :)

joo mulla on sellanen tilanne että lopetin minipillerit 2kk sitte suurinpiirtein eikä siis ekoja luomu menkkoja oo tullut sen jälkeen.

Aamupissa on ollut rakossa kauan, jolloin virtsassa on eniten hcg:tä. Tänä päivänä kuitenkin testit on niin herkkiä, että päiväpissa voi olla ihan yhtä luotettava, jos vaan on ollut rakossa riittävän kauan.

Toivottavasti Minttukarkki sun viivat alkaa vahvistuu. Mähän sain viime kierrossa niin selkeitä viivanpaikkoja (myös) pc:n testeihin, et en luota enää mihinkään muuhun, ku leffaviivoihin :D

Hei minttukarkki, sulla on vielä toivoa :-) mä sain vajaa viikko ennen plussaamista superhaaleen toisen viivan jota luulin viivanpaikaksi! Peukut pidän pystyssä ja jännitän miten käy!
Mä oon ihan super väsynyt, ei jaksais tehdä muuta kun maata sohvalla :-( nukkuun meen jo ennen klo22 mikä on mulle TOSI outoa, oon ennen valvonu aina sinne puolen yön tienoille saakka! Toukokuuta en malttais odottaa, silloin ensimmäinen kolmannes olis jo ohi... :) tänään siis vasta 5+3.. Odottavan aika on pitkäää :D

Eiköhän testissä näy oletko raskaana vai et jo tossa vaiheessa vuorokaudenajasta huolimatta :) meinaatko jo tänään tehdä?
noin 1vko sitten tein illalla testin ja oli nega. oli pakko tänään ostaa uus testi ja aattelin tänään tai huomenna aamulla testata. voikohan minipillereistä mennä kierto niin sekasin et menkat jää jo 2kk pois?

Saattaa olla kierto vähän sekaisin sulla :) Kyllä se sitten siitä tasottuu ja kai sitä voi lääkärissäkin käydä jos alkaa olemaan todella kauan menkat poissa.

Muokattu viimeksi:
Pikkuapila kiitos <3 oikeesti niin toivon plussaa ja niin pitkään yritetty niin ei hirveetä luottoa ole nuihin haaleisiin viivoihin mut viivojahan nekin ovat ;) kumpa vaan olis tummempi parin päivän päästä ja ennenkaikkea kumpa ne menkat pysyis poissa!! :) onko sulla pikkuapila muita oireita vielä ollut ku väsymys? :) ja ootteko siis kellekkään vielä kertoneet ? ;)

Väsyttää, rinnat on TOSI kipeät ja nälkäisenä tulee paha olo.. Nyt on nää nukkumiset menny ihan ihmeellisiksi, tarvii mennä aikaisemmin nukkumaan mitä normaalisti ja sitten myös herään Normaalia aiemmin ilman herätyskelloa :D vatsa vähän temppuilee ja finnejä tulee. :-)

HYI KAUHEE! Mä näin kamalaa unta viime yönä! Mä synnytin maailman sulosimman poika lapsen (sanoin siinä unessa että ei sattunutkaan niin paljoo :D) mut se oli kauheen iso,siis se näytti suoraan joltain 2 vuotiaalta! :o Ja sit siinä unessa joku vei sen multa pois ja se oli kauheeta, heräsin et oli tosi paha mieli! :(((

Väsyttää, rinnat on TOSI kipeät ja nälkäisenä tulee paha olo.. Nyt on nää nukkumiset menny ihan ihmeellisiksi, tarvii mennä aikaisemmin nukkumaan mitä normaalisti ja sitten myös herään Normaalia aiemmin ilman herätyskelloa :D vatsa vähän temppuilee ja finnejä tulee. :-)
Kuulostaa mun elämältä! :D rv 11+4 :)

Täällä omaanapaa: Dpo 7-9, ei enään kauaa niin pääsen testailemaan :) Aamulämmöt vaan nousee päiväpäivältä ja tänään olikin jo 36,8 :o Pientä aamupahoinvointiakin on ilmassa :o

Takaisin