iijamariija
Vauhtiin päässyt keskustelija
En mä sit muistanu koko r-testiä aamulla :D Joko Minttukarkki testas?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testasin ja siihen tuli joku ihan haalee toinen viiva mut en kyllä uskalla luottaa siihen en kyllä saa siitä kuvaan ees näkyviin
Pc:n testi
Eiköhän testissä näy oletko raskaana vai et jo tossa vaiheessa vuorokaudenajasta huolimatta :) meinaatko jo tänään tehdä?joo mulla on sellanen tilanne että lopetin minipillerit 2kk sitte suurinpiirtein eikä siis ekoja luomu menkkoja oo tullut sen jälkeen.
noin 1vko sitten tein illalla testin ja oli nega. oli pakko tänään ostaa uus testi ja aattelin tänään tai huomenna aamulla testata. voikohan minipillereistä mennä kierto niin sekasin et menkat jää jo 2kk pois?Eiköhän testissä näy oletko raskaana vai et jo tossa vaiheessa vuorokaudenajasta huolimatta :) meinaatko jo tänään tehdä?
Kuulostaa mun elämältä! :D rv 11+4 :)Väsyttää, rinnat on TOSI kipeät ja nälkäisenä tulee paha olo.. Nyt on nää nukkumiset menny ihan ihmeellisiksi, tarvii mennä aikaisemmin nukkumaan mitä normaalisti ja sitten myös herään Normaalia aiemmin ilman herätyskelloa :D vatsa vähän temppuilee ja finnejä tulee. :-)