Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ajattelin mennä leikkaamaa noi one stepin r-liuskat niin ei himota testata noilla huonoilla vaan perjantaina käyn ostaa ihan apteekista kunnollet testit :D

Iinaalisa: en oo lämpöjä mei mittailu ku tää kierto muutenki menin nii rennolla meiningillä et en seurannu kiertoo nii tarkasti ja ei ollu mitää poppakonsteja käytössä :)

Ei siis oo kotihoidossa vaan on päiväkodissa. Ja en kyllä yhtään ihmettelis, vaikka päiväkodissa olisikin hometta. Tai joku, joka kantaa oireettomana angiinaa ja tartuttaa meille sen koko ajan uudestaan. Tosin poika on kyl ollu tuol päiväkodis 2,5v, joten ihme, jos vasta nyt alkais oireilee :o Äh! En mä tiiä! Tällä hetkellä tekisin mitä vaan, et voitais edes yks kuukaus olla ilman antibioottia :(

iijamariija voi ei! :( niin inhottavia nuo antibioottikuurit! toivottavasti ois teiän pojan viimenen antibioottikuurti nyt vähään aikaan! :)

Vähän eksyn kyllä aiheesta mutta: Vaikuttaa kyllä vahvasti siltä että päiväkodissa vikaa, varsinkin jos ei kotona tartuta ketään. Kyllähän moni "kestää" hometta, mutta herkemmät sitten oireilee kokoajan. Ainakin itse olin ryhmässäni ainoa joka oireili pahasti. Päiväkodin ryhmähuone meni vasta vuosia lähtöni jälkeen remonttiin. Samoin kävi koululla. Kukaan ei suostunut hometta aikanaan myöntämään, vaikka omat oireeni todisti muuta. Ja sisareni ei siis koskaan oireillut ollenkaan. Ilmeisemmin homeelle altistumisen pystyy testaamaan verestä, joten pyydä testiä lääkärissä jos et ole sitä jo tehnyt? Sillähän se selviää nopeaa. :grin

Täytyy ottaa puheeks seuraavalla kerralla. Toi meidän päiväkoti on niin p*ska paikka, et siellä ne ei varmasti tee asialle mitään, vaikka kysyisinkin. Toki nää sairastelut johtuu varmasti myös siitä, et niitä lääkekuureja on ollut niin paljon eikä pojalla oo enää minkäänlaista vastustuskykyä.

Äh... Nyt mä sen sit tein. Kp 16/26. Sovellus laski ton kierron päättymispäivän automaattisesti ja ne on mulla kyllä lähes aina pitänyt paikkaansa. Eli sillä mennään! Ja dpo 6. Oon niin heikko!!! :D Tästä se himotestaaminen sit alkaa... Onneks mies tulee huomen työreissulta kotiin, niin se vähän ehkä jarruttelee tätä mun pahinta testaushimoa.

Äh... Nyt mä sen sit tein. Kp 16/26. Sovellus laski ton kierron päättymispäivän automaattisesti ja ne on mulla kyllä lähes aina pitänyt paikkaansa. Eli sillä mennään! Ja dpo 6. Oon niin heikko!!! :D Tästä se himotestaaminen sit alkaa... Onneks mies tulee huomen työreissulta kotiin, niin se vähän ehkä jarruttelee tätä mun pahinta testaushimoa.

Jee säkin oot samoilla dpo päivillä kun mä ja nasutin! :) Täällä menos dpo 6-8 huomenna.

Mä tod näk testaan huomisesta alkaen joka päivä siihen asti, et menkat alkaa. Ääääh! Nyt en kyl tilaa enää r-testei. Tää menee ihan pelleilyks ja rahan tuhlaamiseks, ku alottaa näin olemattomilla dpo:illa sen kalenterin ja tikun kyttäämisen.

Mä tod näk testaan huomisesta alkaen joka päivä siihen asti, et menkat alkaa. Ääääh! Nyt en kyl tilaa enää r-testei. Tää menee ihan pelleilyks ja rahan tuhlaamiseks, ku alottaa näin olemattomilla dpo:illa sen kalenterin ja tikun kyttäämisen.

Miks alotat jo niin aikasin? :o

Sanopa se! Kai se on harrastus sekin :D Huvinvuoksi? En mä tiiä! :D Mähän siis tykkään tehä ovulaatiotestejäkin keskellä kiertoo ihan muuten vaan seuratakseni :)

Sanopa se! Kai se on harrastus sekin :D Huvinvuoksi? En mä tiiä! :D Mähän siis tykkään tehä ovulaatiotestejäkin keskellä kiertoo ihan muuten vaan seuratakseni :)

Ehkä se on sit ihan hyväksi seurta millasta viivaa antaa mikäki dpo jos on raskaana :) Mä menin leikkaamaan One stepin testit ja miehen palkka tulee vasta perjantaina niin pakko odotella vähintään perjantaille :D

Takaisin