Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Iinaalisa: en oo lämpöjä mei mittailu ku tää kierto muutenki menin nii rennolla meiningillä et en seurannu kiertoo nii tarkasti ja ei ollu mitää poppakonsteja käytössä :)
Vähän eksyn kyllä aiheesta mutta: Vaikuttaa kyllä vahvasti siltä että päiväkodissa vikaa, varsinkin jos ei kotona tartuta ketään. Kyllähän moni "kestää" hometta, mutta herkemmät sitten oireilee kokoajan. Ainakin itse olin ryhmässäni ainoa joka oireili pahasti. Päiväkodin ryhmähuone meni vasta vuosia lähtöni jälkeen remonttiin. Samoin kävi koululla. Kukaan ei suostunut hometta aikanaan myöntämään, vaikka omat oireeni todisti muuta. Ja sisareni ei siis koskaan oireillut ollenkaan. Ilmeisemmin homeelle altistumisen pystyy testaamaan verestä, joten pyydä testiä lääkärissä jos et ole sitä jo tehnyt? Sillähän se selviää nopeaa.
Äh... Nyt mä sen sit tein. Kp 16/26. Sovellus laski ton kierron päättymispäivän automaattisesti ja ne on mulla kyllä lähes aina pitänyt paikkaansa. Eli sillä mennään! Ja dpo 6. Oon niin heikko!!! :D Tästä se himotestaaminen sit alkaa... Onneks mies tulee huomen työreissulta kotiin, niin se vähän ehkä jarruttelee tätä mun pahinta testaushimoa.
Mun tekis mieli jo huomenna testata uuestaan :P
Mä tod näk testaan huomisesta alkaen joka päivä siihen asti, et menkat alkaa. Ääääh! Nyt en kyl tilaa enää r-testei. Tää menee ihan pelleilyks ja rahan tuhlaamiseks, ku alottaa näin olemattomilla dpo:illa sen kalenterin ja tikun kyttäämisen.
Sanopa se! Kai se on harrastus sekin :D Huvinvuoksi? En mä tiiä! :D Mähän siis tykkään tehä ovulaatiotestejäkin keskellä kiertoo ihan muuten vaan seuratakseni :)