Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No en tosiaan tiedä mikä on mun oikee kierto kun vasta ekoja luomumenkkoja oottelen.. saattaa olla et kroppaki on tietty nii sekasin viel et kestääkin pidempää :rolleyes:

Justiinsa perjantaina testasin ja negaa näytti... :( onko niissä jotain aikaa et pitäis olla pidättämättä jos ei aamupissasta ota? :)

Herranen aika, tajusin just että huomenna 11+1! Kohta saan hehkuttaa koko maailmalle! >:) pahoinvointi on pikkuhiljaa kadonnut,vihdoin! Muutenkin on vähän parempi mieli! :) Aattelin kyllä et kerron aprillipäivänä vasta,sit olis viikkoja jo 13 kasassa ja 14 lähössä käyntiin! Vieläkin vähän jännittää että miten sen sanoisin esim. Omille vanhemmille! Onks jotain hyviä/hauskoja ideoita? Miten te muut jotka ootte saanut lapsia jo niin ilmottanut ilo uutisesta? >:) toivottelen plussa tuulia kaikille!

Mua alkaa ärsyttää, kun en tiedä ollenkaa mikä dpo mulla on oikeesti menossa! Lämpöjen perusteella kp 14, mutta ovistesti oli kp 16 aika plussa, mutta toisaalta näyttihän ne alkukierrossakin plussaa, että pitäisköhän mun sit tarkailla vaan omaa kroppaa ja sen perusteella bongata ovis? :) Mutta dpo 6, 5 tai 4 menossa :D Tiedä nyt sitten!

Itekki mittaisin suusta/pepusta mutta noin kuukausi sitten vauvaa käytettiin päivystyksessä kuumeen takia niin sielä sanoivat että mitata aina kainalosta :o En kyllä tiiä onko sama juttu aikusilla :D

Täälä mietitään että voisko olla jo pienelle hampaita tulossa vaikka ikää vasta ens viikolla 3kk. :o Vähä kärttynen on ja kuolaa tosi paljon. Jos jollaki teistä on hyviä vinkkejä jotka auttas pienen kipuun ja kutitukseen niin saa kertoa :)

Täälä mietitään että voisko olla jo pienelle hampaita tulossa vaikka ikää vasta ens viikolla 3kk. :eek: Vähä kärttynen on ja kuolaa tosi paljon. Jos jollaki teistä on hyviä vinkkejä jotka auttas pienen kipuun ja kutitukseen niin saa kertoa :)

No eikö ne kaikki sano, että jokainen kasvaa eri tahtia. :) Ja tuosta lämmöstä luin ihan Vau.fi'n sivuilta ja saattaa olla eri juttu vauvojen kanssa ja kun näissä ovisjutuissa ei etitä kuumetta :)

Takaisin