Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä tuli tosi aikasin hampaat. Vuoden ikäsenä oli jo kaikki hampaat suussa :) Nyt poika on 5v ja lähtenyt jo neljä hammasta ja kaks heiluu :D Meidän paras helpotus oli tutti pakkasessa. Sieltä aina hain kylmän tutin ja laitoin toisen tilalle. Niitä sit aina vaihtelin, kun alko kiukuttaa :) Meillä kyl tuli suht kivuttomasti kaikkk hampaat, et ei juurikaan valvottanut tms. niiden takia.

Täälä mietitään että voisko olla jo pienelle hampaita tulossa vaikka ikää vasta ens viikolla 3kk. :o Vähä kärttynen on ja kuolaa tosi paljon. Jos jollaki teistä on hyviä vinkkejä jotka auttas pienen kipuun ja kutitukseen niin saa kertoa :)
Kummipoika oli 3kk mun mielestä kun sai ekat hampaat, et hyvin mahdollista :)

Mitä ihmettä. Mun oli sit kerrottava tänään omille vanhemmille kun äiti halus juhlistaa iskän synttäreitä ja oli sitten pakko sanoo että miks en voi juoda. Siinä kertoessani sitten purskahdin itkuun?!?! Ja sit rupeskin jo naurattaan että miten mä nyt tälläin :D Mutta hormoonit... :D Mut IHANAA kun sai kerrottua! :)

Mitä ihmettä. Mun oli sit kerrottava tänään omille vanhemmille kun äiti halus juhlistaa iskän synttäreitä ja oli sitten pakko sanoo että miks en voi juoda. Siinä kertoessani sitten purskahdin itkuun?!?! Ja sit rupeskin jo naurattaan että miten mä nyt tälläin :D Mutta hormoonit... :D Mut IHANAA kun sai kerrottua! :)

Voi ei! Miten meni? :'D

Tervetuloa uusille taas! Huh ku ollu kiireinen viikonloppu niin ei oo kerenny ku välillä lukemaan vaan!! :P
Huomenna teen testin ja kyllä jännittää vaikka ei siinä ehkä ees vielä mitään näy :o toivottavasti ei aamulla oo menkat alkanu :p

Tervetuloa uusille taas! Huh ku ollu kiireinen viikonloppu niin ei oo kerenny ku välillä lukemaan vaan!! :p
Huomenna teen testin ja kyllä jännittää vaikka ei siinä ehkä ees vielä mitään näy :eek: toivottavasti ei aamulla oo menkat alkanu :p

Mikä kp huomenna? :) Jännää, pidän peukkuja sulle että pärähtää plussa testiin! Toivottavasti mäkin saan plussan ens viikolla!

Iinaalisa mä oon huomannu itestä sen et mitä lähempänä on menkkojen alkamispäivä nii sitä vähemmän viihyn kotona :P pakko olla menossa kokoajan kavereilla tai jossain :'D ei vaan pysty olla kotona ku miettisin kokoajan vaan oireita :p

Meillä kaikki neljä aloittanut järkyttävän kuolaamisen ja ikenien hinkkaamisen jo siinä pari kolme kuisena, mutta siltikin ekat hampaat tullut vasta yhdeksän kuisena :)
Ja tuosta lämpöjen mittailusta. Päivällä mitatulla lämmöllä ei ole merkitystä, koska kehon lämpö heittelee päivisin helposti, ja sen takia pitäisikin mitata aina aamulla heti herätessään. Eli samaan aikaan aina, samasta paikasta ja nimenomaan sisälämpötila, eli ei kainalosta ja samalla mittarilla, koska mittareissakin on eroja.

Joo siis aamulämpöjä mä mittaankin ja vertailen, mutta välillä päivälläkin mittaan huvikseni :D Ja huomaan kyllä päivälämmöissäkin eroja, kun ennen oli 36,4 ja nyt 37,0 :D Täällä aamulämmöt on jäännyt tohon 36,6!

Tännehän on tullut lisää viestejä. Kiva, että muitakin uusia tänne tulee. Itse taidan jatkaa täällä pidempääkin...
Viikko oli myöhässä ja nippailua, sitten yhtäkkiä tuli pieni pinkkivuoto ja loppu kaikki nipistelyt kuin seinään.:confused013Mies vielä haaveilee jouluvauvasta niin päätin ostaa ovistestejä, jos sitä näkyis jotain vaikka nyt kierto menikin sekaisin. Pakostakin sitä miettii miksei taas reilua viikkoa kauempaa kestä sisällä.Yritys kuitenkin vielä niin epämääräistä eikä vuos ole mennyt täyteen, että ei viitsis lääkäriin vielä mennä.

Eli alkoko sulla menkat vai mitä? :o

Ilmeisemmin näin enteilee. :rolleyes: Onkohan täällä muita kuukuppeihin hurahtaneita? Itseäni on kummastuttanut miten viime kierroilla menkat on aina alkanut kun kupin on laittanut "oikeana päivänä" sisään. Mietin raskauden kannalta, että pitäisikö sitä odottaa aina luonnollista alkamista ennen käytön aloittamista. Raskaana ollessahan kuppia ei ilmeisesti suositella paineen vuoksi?

En tiedä mitään noista kupeista, mutta mä aina ootan että alkaa ihan luonnollisesti ja hitot siitä vaikka menis vähän alushousuihin :)

Takaisin