Kyfi1583140
Puuhakas puhuja
Voi ei, kauhee himo olis jo ostella pikkuruisia vauvan vaatteita ja kaikkia tavaroita! Onko kuitenkin vähän liian aikasta kun rv nyt vasta 11+1...? :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ehkä mä yritän hillitä mun ostohimoni vielä hetken aikaa, kohta kumminkin se 12 viikkoo mennyt ohi jo. :) ;D
En oo. Huomenna varaan ultran ja sikiöseulonnan. Jos mä nyt ainakin sinne asti maltan. :DOotko käynnyt vielä missään ultrissa? :)
En oo. Huomenna varaan ultran ja sikiöseulonnan. Jos mä nyt ainakin sinne asti maltan. :D
Usko tai älä, meillä täällä sanottiin että tää on varhaisultra, se tehdään rv 9-13..Hui, etkö missään vaiheessa ajatellut varhaisultraa? :D Mä pyydän heti terkalta kun raskaana olen!
Usko tai älä, meillä täällä sanottiin että tää on varhaisultra, se tehdään rv 9-13..
Oletko ajatellut johtuisko angiina homeesta? Itselläni oli hirveä angiinakierre pienenä. Ja suosittelen kyllä nielurisojen leikkausta, jos noin usein on tulehtuneet.
JepWhaat
Mä aion kyllä tulevaisuudessa (jos joskus vielä plussaan) mennä yksityiselle, jos en kunnalliselta saa. Toki aina voi vähän liiotella kipuja, niin pääsee sillonkin