Mulla on samanlaisia tunteita usein. Mm. Äsken. En tiedä tarkottaako mun mies loukata. Mä olen siis ylipainoinen, reilummin. Istahdin sohvalle ja siinä oli vieressä jotain roipetta. Mies siirsi puhelimensa "ettet sit istu päälle ja kiihotu ku on värinät ym" tajusin kyllä ettei kehdannu sanoa et "jos menee rikki tai vääntyy" ku istun sen päälle. Ja sit naureskellen koitti vielä väittää päälle ettei muka pelännyt puhelimen hajoamista. Ja se on muutenki heittäny erinäistä kommenttia. Läheisyys on hävinny melkeen kokonaan. Sen isä ajaa miehen firmaa koko ajan enemmän vaan tappiolle eikä mies pistä sitä ulos sen firmasta vaikka oon koittanu kaikkeni sen äidin kanssa takoa sen päähän järkeä että laittaa ihmiset lopettaa perseilyn töissä. Ei oikeesti tolla menolla pysy pitkään pystyssä ja sit on koht poikakin konkassa isän perässä. Mulla on jatkuva ahdistus siitä. Tosin mua ahdistaa ajatus siitäkin et jos se muuttais pois,niin suurin osa tavaroista lähtis koska mulla ei oo varaa maksaa yksin niiden osamaksuja. Vaunut, kalusteet, pakastin, sänky, vauvan kamppeet ja omat kamat riittää kyllä mulle. Pleikkari,kotiteatteri, telkkari, mikro, kahvinkeitin,sodastream,pesukone, läppäri, tabletti ja puhelin lähtis miehen matkaan. Ellei päästäis asiasta jotenki sopuun. Tai no ei mulla yksin ois kaikkeen varaa. Enkä mä kotiteatteria ja pleikkariakaan tartte. Katto pään päällä on tärkein tietty. Mut juurikin tää asunto ku saanu sen "meidän" näköseks ja muutenki talous paljon vakaampi, ni jotenki sitä ei uskalla lähtee pois, jos onki paljon pahemmissa vaikeuksissa. Mä oon joskus möhliny mun asiat ja mulla ei oo luottotietoja. Kaupungilta saisin asunnon toki koska ei ole vuokranmaksussa ikinä ollut häikkää. Mutta kuka mut sit enää haluaisi? Siis oikeesti joku kunnollinen ihminen..