Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi ei ootte niin ihania! Kyyneleet silmissä luen täällä teiän viestejä! :) vissii vähä hormoonit hyrrää :'D oon kyllä ikionnellinen tästä plussasta! Enkä jaksa ressata et meneekö kaikki hyvin vai ei ku aion vaa nauttia ja luottaa et hyvin menee :) <3

Nyt tulee omaanapailua... Harmittaa, itkettää.. Nyt yk 1 ja ovis pitäisi olla 12 pvä eli jp tänään. Pupuilulle ei ole löytynyt sopivaa aikaa ja pelottaa että tämä mahdottoman kova yrityksen alkaminen menee heti pyllylleen.. Naurettavalta kuulostaa pidemmän ajan yrittäjiltä, mutta haluaisin että olisi edes pieni mahdollisuus tärpätä.. Tällä menolla ei.. Anteeksi avautumiseni :(

Aaargh, oikeesti! Kp 35/29, aamulla nega clearblue. Miks on kierto näin sekasin?! Haluisin nyt vaan et ne menkat tulis niin pääsis uuteen kiertoon.
Meille otollisin aika tärppäykseen ois varmaan parin kuukauden päästä. Mulla alettiin just purkamaan lääkitystä, ja parin kuukauden päästä se annostus ois jo niin paljon pienempi, ettei tarvis stressata mahdollisia haittavaikutuksia niin paljoa. Eli periaatteessa jokanen flopannu kierto tarkottaa sitä, että lääkeannostus on pienempi = riskit pienemmät. Plus saa säästettyä aina vähän enemmän rahaa. Mulla ois kuitenkin haaveena lähteä opiskelemaan toisen lapsen jälkeen :)

Kiitos onnitteluista! <3 iha hirvee olo! Oksettaa ja pari kertaa ollu jo nii lähellä etten oo oksentanu.. Ihanaa jos tää pahoinvointi alkaa jo näin alussa!
Rv 4+1 <3

Ei voi käsittää et oon raskaana! :p kyllä tää olotila siitä muistuttaa kokoajan mut ei en kestä miten hassu olo :p nyt hirveesti plussatuulia kaikille kuumeilijoille ! <3 tsemppiä piinapäiviin ja pahoittelut uusista kierroista toivottavasti tärppää! :)

Paljon onnea minttukarkki! Toivottavasti kaikki menee teillä hyvin ja saatte ihanan joululahjan :)
Mä soittelin neuvolaan joskus rv6 paikkeilla kun pelkäsin niin kovin keskenmenoa. Nyt odotellaan 2 viikon päästä olevaa np ultraa, josko sitten uskaltaisi jo hengittää ja iloita ihan oikeasti tästä raskaudesta kun varmistuu että masussa ihan oikeasti joku kasvaa :) nyt siis 9+4

Onnea Minttukarkki! Olet kyllä ollut täällä niin ihana tsemppari, että ansaitset onnea. :happy: Ja terve kaikille uusille. Aloitin uuden työn, joten olen ollut tauolla täältä jonkun aikaa. Ensimmäinen o-tikutus kuukausi melkein takana ja nyt kyllä kyrsii. Tein just testin ja näytti positiivista vaikka pitäisi olla kierron viimeinen päivä! Luulin että sain päivän selville, mutta nyt epäilen koko Sofi-testin pätevyyttä. :facepalm:

Takaisin