Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyytti olet ihan oikeassa, ylipainoisetkin ihmiset voivat olla oikein upeita. Se on juuri se miten itsensä kantaa ja laittaa esille. Ja onhan se nyt totta että jos ylipainoinen pukee kymmenen kokoa liian pienen paidan päälle ja makkarat tursuaa yli et ei välttämättä oo niin kovin viehättävä näky,kuin se et sillä olis oman kokoluokan paita mikä tuntuu hyvälle ja sen kanssa kantaa itsensä kauniisti :)

Niinpä. Ei sitä kannata miettiä mitä muut sanoo. Aikuisena on parasta se, että saa olla just sellainen kun haluaa. Ja nykyäänhän on muotia osallistua vaikka mihin laihdutusprojekteihin, että ei se pudottaminenkaan niin vaikeaa ole jos itse niin tahtoo. Ja saa samalla etäisyyttä siihen välillä ärsyttävään ukkoon.

Mulle on lenkkeily tullut kyllä rakkaaksi harrastukseksi. Ihana laittaa kuulokkeet korville ja kävellä vaan ilman päämäärää.

Muokattu viimeksi:
Mulle on lenkkeily tullut kyllä rakkaaksi harrastukseksi. Ihana laittaa kuulokkeet korville ja kävellä vaan ilman päämäärää. Olis kyl kiva päästä työntelee kärryjä samalla kun nyt pulaa lenkkikaverista. Niin ja nykyään olen melkein täysin maidoton ja gluteeniton. Auttanut paljon turvotukseen.
Joo se on parasta lähtee itekseen vaa käppäilee ja kuunnella hyvää musiikkia :-)

Siis hetkonen! Mehän asutaan iinaalisa melkein vierekkäin! Tai allekkain, jos asut tuolla mäen päällä :D

Takaisin