Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Paljon onnea, Minttukarkki! Tulihan se plussa sieltä vihdoin <3 Tuo toivoa tähän omaan tilanteeseen, et ehkä meillekin joskus :) Viimeisen kuukauden sisään oon saanut kuulla (tutuilta) NELJÄ vauvauutista ja alkaa pikkuhiljaa ottaa vähän koville... :( Täysin tuntemattomien puolesta on jotenkin helpompi olla vilpittömästi onnellinen :)

Toi on muuten totta, että jos itellä yritys päällä, eikä mitään kuulu, ja sit kuulee tutuilta vauvauutisia, niin siinä on jotenki sellaista pientä katkeruutta, vaikkei haluais myöntää. Mut tälleen anonyymisti pystyy olemaan ihan vilpittömästi onnellinen. Ja etenki ku Minttukarkillakin on ollut niin pitkään jo yritys päällä!

Mut lauruskaah, toivottavasti osaavat olla varovaisia. Noi tikit on niin syvältä! Mulla silloin viikko synnytyksen jälkeen repes kolme tikkiä kokonaan o.o sattu ihan järkyttävästi, mut niille ei tehty mitään. "Kyllä siitä tulee entistä ehompi!" Kuului vastaus kun soitin sairaalaan. Tosin se tikkaus sillon synnytyksen jälkeen oli mun mielestä niin saatanasta, etten ehkä olis halunnutkaan uudestaan pöydälle. Vedin koko tikkauksen ajan ilokaasua :D

Mulle onneks laitettiin spinaali synnytyksen jälkeen ja olinki sit jo niin poikki 5vrk valvomisesta et se veiki sitte tajun kankaalle. :D eli ei oo ollu kipuja sen suhteen. Mut varmasti uskon et teki kipeetä. Jälkitarkastuksessa ku ne ronklas ni se sattu ihan helvetisti :S

Mut sulla olikin niin järkyttävä synnytys muutenki, että ihan hyvä, et vältyit sentään siltä ompelutuskalta :o

Tuosta tikkauksesta tuli mieleen, että itselläni kun tikattiin kans ja itselläni on aika korkea kipu kynnys neulojen tökkimisien suhteen :D mulla ei se puudutus ollutkaan tehonnut ja hoitaja kysynyt kestänkö kun tikataan oli kuulemma ollut, että anna mennä vaan !:D johtui kai siitä kun tyttö oli sylissä ja oli niin pakahtunut onnesta, että siinä ajatellut mitään muuta <3

Mä en saanut puudutusta ollenkaan! Mulla oli kanssa tyttö rinnan päällä, ja se oli varmaan ainoa, minkä takia pysyin ees jotenkin paikallaan :D

No joo, jos sen ompelemisenkin oisin tuntenu, ni oisin kyllä varmaan laittanu palautetta menemään sairaalalle. Mä kyllä sanoin sillonki ku tuli tietoon et pitää tikata ni " nukuttakaa mut oikeesti tai jotain, mä en jaksa enää lisää kipua" mihin kätilöt sit sano että joo kyllä mä saan siihen sen verran hyvät lääkkeet et mä oon kestäny jo ihan tarpeeks. Mä en tyttöä saanu heti edes rinnalle, oli niin vaitonainen että kävi virvottelemassa lastenlääkärin kautta. Sai pisteet 5/7/9. Jostain syystä tunnen syyllisyyttä että ne oli noin huonot, vaikkei vika mun ollutkaan. Ja neitikin virkos tosi nopeesti. Sit sainkin mun rinnalle. Mut mä olin niin muissa maailmoissa ja poissa etten osannu reagoida. Tunsin ja tajusin et neiti on mun rinnalla, mut en osannu oikeen reagoida mitenkään. Oltiin kuvassa olevan kätilöopiskelijan eka synnytys ikinä. Hän rupes itkee kun neiti tuli ulos :'(

Liitteet

• 1460394339892.jpg
    1460394339892.jpg
    37.1 KB · Katsottu: 134
Kiitos kaikille onnitteluista <3 on niin vaikee uskoo vielä kunnolla todeksi! :) millonhan neuvolaan kannattaa soitella? Nii ja laskettuaika on 20.12.2016 <3
Rv 4+0 <3

Tässä mä oon heräämössä tikkaamisen jälkeen. Verenpaineet huitelee josain 85/50, raskauden aikana oli 130/70, hemoglobiinikin tipahtanu 79 ja crp 80 luokkaa. Veren menetys oli varmaan lähemmäs litraa. Papereissa lukee 500ml mut ei oo laskettu mukaan noitten epiduraalien kusemisten takia vuotanutta määrää selästä, sekä tietty mitä mahollisesti tikatessa on vielä vuotanut. Mun vika muistikuva ennen tikkausta on se ku istuin leikkauspöydälle, laitettiin spinaali, menin makaamaan ja laitettiin jalat semmosiin telineisiin kii että pysyy paikoillaan ja seuraavan kerran heräsin sit osastolla 3h myöhemmin. Oon mä heräämössä reagoinu herättely yrityksiin, jalat on liikkunu. Mut ei ne hereille mua oo saanu.

Liitteet

• 1460394511227.jpg
    1460394511227.jpg
    38.3 KB · Katsottu: 126
Lauruskaah, huhhuh. On kyllä ollut aikamoista :o mulla ei varmaan tollasen jälkeen ihan heti ois hinkua toiseen :o

Ja mä taisin soittaa jopa samana päivänä ku tein testin :D mulla oli alkuperäsen laskelman mukaan sillon viikkoja jo 6, mut todellisuudessa olikin sit pari viikkoa vähemmän. Sain neuvola-ajan samalle viikolle :)

Takaisin