Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jospa olisi tarrannut kyytiläinen matkaan, niin ettei alkaisi ollenkaan :wink

Munkin tekisi mieli testata jo huomenna, mutta jos nyt vaan yrittäisi malttaa sinne sunnuntaihin asti :rolleyes:
Voi kun oliskin:angelic: <3
odotetaan yhdessä sunnuntain koittavan :grin mikäs dpo sulla olikaan sillon?
 
Nii oliki joo:happy: toivotaan molemmille plussaa :rolleyes: monesko yk tää on teillä? Meillä toinen :wtf:
Yk 7 menossa ja ens kuussa tulee 10 kk yrittämistä täyteen, mun puolesta sais kyllä pikkuhiljaa tärpätä jo :banghead:
 
Oon miettinyt että jos nuorella alle 25v ei tärppää vuodessa niin kuinka herkästi ne ottaa nuoria julkiselle puolelle hoitoon?
 
Oon miettinyt että jos nuorella alle 25v ei tärppää vuodessa niin kuinka herkästi ne ottaa nuoria julkiselle puolelle hoitoon?
Hmm, luulisi että otettaisiin ihan yhtä herkästi kuin vanhempiakin, kuitenkin nuorella jos mitään häikkää ei ole, pitäisi tärpätä aika nopiaan ja toisaalta hoidoilla on parempi ennuste kun hedelmällisyys ei ole lähtenyt laskemaan vielä.

Mitään faktatietoa mulla ei kyllä tästä ole, joten onhan sekin mahollista, että lääkärikin vaan päivittelis kuinka ollaan vielä nuoria ja on hyvin aikaa ja patistaisi kotiin jatkamaan harjoituksia :grin
 
turotus, onko mitään erikoisia oloja ollut? Huomenna testaillaan:p
Eipä oikeestaan, vähän nippaillut alavatsasta ja alaselkä on edelleen kipiä. Tai no oon mä vähän ihmetellyt kun hengästyn tosi nopeesti ja sydän hakkaa tuhatta ja sataa ku vähänkään tekee jotain :grin

Mites sulla?
 
Ällövarotus :D

Mitä tää on?! Äsken vessareissulla tuli vastaa sellaset ovislimat mitä ei oo ikinä ollu, tyylii 3 oviskerran limat yhessä, niinku järkyttävä määrä :D whaat ja nyt on dpo 3...
 
Ällövarotus :D

Mitä tää on?! Äsken vessareissulla tuli vastaa sellaset ovislimat mitä ei oo ikinä ollu, tyylii 3 oviskerran limat yhessä, niinku järkyttävä määrä :D whaat ja nyt on dpo 3...
Aika jännä :D Jos ne on varastoitunu johonkin ja päätti tulla kerralla pihalle :grin
 
Eipä oikeestaan, vähän nippaillut alavatsasta ja alaselkä on edelleen kipiä. Tai no oon mä vähän ihmetellyt kun hengästyn tosi nopeesti ja sydän hakkaa tuhatta ja sataa ku vähänkään tekee jotain :grin

Mites sulla?
Vähän vatsa kipeä välillä ja turvottaa. Hirvee jano ja vv on ehkä hiukan runsaampaa.
Tässä kierrossa en ole laskeskellut samanlailla päiviä tai testaillut turhaan liian aikaisin, taikka sitten keksinyt oireita :grin
 
Olen 25v nainen ja yritämme kihlattuni kanssa kovadti vauvaa. Olemme yrittäneet lokakuusta 2016 lähtien. Jätin e-pillerit pois maaliskuussa 2017. Olemme päästäneet ovulaatiopäivänä ja muinakin sisälle.

Minulla on ollut seuraavanlaisia raskausoireita:

- Väsymys
- Arat rinnat
- Turvonnut vatsa
- Tihentynyt virtaaamisen tarve
- lisääntynyt janontunne
- pahoinvointi

Olen tehnyt 5 kaupan raskaustestiä mihin tulee viiva ja niistä 2 on ollut positiivista ja 3 negatiivistä

Apteekin digitaalisella viikkonäytöllä oleva raskaustesti näytti negatiivistä

Sitten tein 2 tavallista apteekin raskaustestiä mihin tulee viiva niin toinen oli positiivinen ja toinen negatiivinen.

Mikä on nyt oikea tulos?
 
Olen 25v nainen ja yritämme kihlattuni kanssa kovadti vauvaa. Olemme yrittäneet lokakuusta 2016 lähtien. Jätin e-pillerit pois maaliskuussa 2017. Olemme päästäneet ovulaatiopäivänä ja muinakin sisälle.

Minulla on ollut seuraavanlaisia raskausoireita:

- Väsymys
- Arat rinnat
- Turvonnut vatsa
- Tihentynyt virtaaamisen tarve
- lisääntynyt janontunne
- pahoinvointi

Olen tehnyt 5 kaupan raskaustestiä mihin tulee viiva ja niistä 2 on ollut positiivista ja 3 negatiivistä

Apteekin digitaalisella viikkonäytöllä oleva raskaustesti näytti negatiivistä

Sitten tein 2 tavallista apteekin raskaustestiä mihin tulee viiva niin toinen oli positiivinen ja toinen negatiivinen.

Mikä on nyt oikea tulos?

Onko sulla laittaa kuvaa näistä testeistä?
 
Takaisin
Top