Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Musta tuntuu jo nyt, että lasten vaatteita on ihanempi katsella ja hypistellä, kuin mitä omia (ei siis ennestään lapsia) Mitä se sit voikaan olla kun on se kelle ostaaOonko ainoo joka on enemmän innoissaa oman lapsen vaatteista ku omista? :D Jouluna tyttö sai läjäpäin vaatteita ja oon ihan haipeissa kuinka söpöjä ne on!
Kiva että tulit mukaan! :) Kuinka pitkiä sun kierrot on ollu?
Oonko ainoo joka on enemmän innoissaa oman lapsen vaatteista ku omista? :D Jouluna tyttö sai läjäpäin vaatteita ja oon ihan haipeissa kuinka söpöjä ne on!
Mä tilasin raskauskeijulta vissiin just ton minkä oot ostanu. Piti olla 10 herkkyys mutta luin paketista nii oliki 20 Luki, että voi testaa 4 pvää ennen menkkoja. Onko sama? Testasin kuiteski edellisestä kierrosta, eli nega oli. Ei ole kokemusta sen enempääPiti tänään käydä ostamassa testi sunnuntaita varten odottamaan, päädyin rfsun puikkotestiin, jossa herkkyyden pitäisi olla 10 miU/ml. Onko kellään kokemusta nuista testeistä?
Mun tekis mieli huomenna testailla kai mä oottelen sunnuntaihin:arghh::angelic:Täällä tylsä vaihe menossa, dpo 3 huomenna...
Mun tekis mieli huomenna testailla kai mä oottelen sunnuntaihin:arghh::angelic:
Paketissa kyllä lukee, että herkkyys olisi sen 10 ja paketin mukaan voi testata 6 päivää ennen menkkoja. Varmaan sitten eri testi kuitenkin?Mä tilasin raskauskeijulta vissiin just ton minkä oot ostanu. Piti olla 10 herkkyys mutta luin paketista nii oliki 20 Luki, että voi testaa 4 pvää ennen menkkoja. Onko sama? Testasin kuiteski edellisestä kierrosta, eli nega oli. Ei ole kokemusta sen enempää
Joo sit kyl on eri :)Paketissa kyllä lukee, että herkkyys olisi sen 10 ja paketin mukaan voi testata 6 päivää ennen menkkoja. Varmaan sitten eri testi kuitenkin?
Dpo 9 (dpo 11 laskurien mukaan). Lasken silti tuon "oma tunteman" mukaan.Mikä dpo huomenna? :D
Dpo 9 (dpo 11 laskurien mukaan). Lasken silti tuon "oma tunteman" mukaan.
Jos ovulaatio siirtyy parilla päivää eteenpäin, vaikuttaako kuukautisten alkamisajankohtaan?
Okra, kiitos :)Nyt en osaa sanoa... Joko menkat tulee ajallaan mut luteaalivaihe jää lyhyeks tai sit menkat tulee pari pv myöhässä
Yleensä jos ovis myöhästyy niin sillon menkatkin tuloo saman verran myöhässä :) Tosin mun käsittääkseni luteaalivaiheen pituus voi myös vaihdella sen mukaan kummalta puolelta ovulaatio tapahtuu. Itte huomasin, että toiselta puolelta luteaalivaihe on sen 14 päivää, mutta toiselta puolelta 16 :'DDpo 9 (dpo 11 laskurien mukaan). Lasken silti tuon "oma tunteman" mukaan.
Jos ovulaatio siirtyy parilla päivää eteenpäin, vaikuttaako kuukautisten alkamisajankohtaan?
Aijaa elikkä ei ehkä tarvii ressaa et alkais heti sillon 1.1 :angelic:Yleensä jos ovis myöhästyy niin sillon menkatkin tuloo saman verran myöhässä :) Tosin mun käsittääkseni luteaalivaiheen pituus voi myös vaihdella sen mukaan kummalta puolelta ovulaatio tapahtuu. Itte huomasin, että toiselta puolelta luteaalivaihe on sen 14 päivää, mutta toiselta puolelta 16 :'D
Jospa olisi tarrannut kyytiläinen matkaan, niin ettei alkaisi ollenkaanAijaa elikkä ei ehkä tarvii ressaa et alkais heti sillon 1.1 :angelic: