Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oonko ainoo joka on enemmän innoissaa oman lapsen vaatteista ku omista? :D Jouluna tyttö sai läjäpäin vaatteita ja oon ihan haipeissa kuinka söpöjä ne on!
 
Oonko ainoo joka on enemmän innoissaa oman lapsen vaatteista ku omista? :D Jouluna tyttö sai läjäpäin vaatteita ja oon ihan haipeissa kuinka söpöjä ne on!
Musta tuntuu jo nyt, että lasten vaatteita on ihanempi katsella ja hypistellä, kuin mitä omia :p (ei siis ennestään lapsia) Mitä se sit voikaan olla kun on se kelle ostaa :grin
 
Kiva että tulit mukaan! :) Kuinka pitkiä sun kierrot on ollu?

Kiitos, mukava että täällä on muitakin kuumeilijoita niin saa vertaistukea tilanteeseen :--) ennen viimeisintä km:a kiertoni pituus oli n. 35 päivää mutta km jälkeen sain odotella vuotoa jopa lähemmäs 4 kuukautta vuodon alkua. Joten luulempa että tässä saapi taas odotella vielä tovin että kierto normalisoituisi.. Mutta täytyy ajatella niin että kropalla menee oma tovinsa palautua viime operaatiosta.. :)
 
Oonko ainoo joka on enemmän innoissaa oman lapsen vaatteista ku omista? :D Jouluna tyttö sai läjäpäin vaatteita ja oon ihan haipeissa kuinka söpöjä ne on!

Haha mä oon myös innoissani lasten vaatteista, niin söpöjä ja ihania! On tullu huomattua että lasten myötä ostelee vain heille vaatteita ja tilailee, tosi harvoin tulee nykyään itelleen ostettua mitään. :wideyed:
 
Piti tänään käydä ostamassa testi sunnuntaita varten odottamaan, päädyin rfsun puikkotestiin, jossa herkkyyden pitäisi olla 10 miU/ml. Onko kellään kokemusta nuista testeistä?
 
Piti tänään käydä ostamassa testi sunnuntaita varten odottamaan, päädyin rfsun puikkotestiin, jossa herkkyyden pitäisi olla 10 miU/ml. Onko kellään kokemusta nuista testeistä?
Mä tilasin raskauskeijulta vissiin just ton minkä oot ostanu. Piti olla 10 herkkyys mutta luin paketista nii oliki 20 :shifty: Luki, että voi testaa 4 pvää ennen menkkoja. Onko sama? Testasin kuiteski edellisestä kierrosta, eli nega oli. Ei ole kokemusta sen enempää :grin
 
Mä tilasin raskauskeijulta vissiin just ton minkä oot ostanu. Piti olla 10 herkkyys mutta luin paketista nii oliki 20 :shifty: Luki, että voi testaa 4 pvää ennen menkkoja. Onko sama? Testasin kuiteski edellisestä kierrosta, eli nega oli. Ei ole kokemusta sen enempää :grin
Paketissa kyllä lukee, että herkkyys olisi sen 10 ja paketin mukaan voi testata 6 päivää ennen menkkoja. Varmaan sitten eri testi kuitenkin?
 
Dpo 9 (dpo 11 laskurien mukaan). Lasken silti tuon "oma tunteman" mukaan.

Jos ovulaatio siirtyy parilla päivää eteenpäin, vaikuttaako kuukautisten alkamisajankohtaan?

Noku mä en oo varma... Jossain luki että luteaali aika on aina 14pv oviksesta menkkoihin oli kierronpituus mikä tahansa mut sit jossain oon ymmärtänyt että ihmisillä se on eri pitunen :D pitää nopsaa googlettaa!
 
Dpo 9 (dpo 11 laskurien mukaan). Lasken silti tuon "oma tunteman" mukaan.

Jos ovulaatio siirtyy parilla päivää eteenpäin, vaikuttaako kuukautisten alkamisajankohtaan?
Yleensä jos ovis myöhästyy niin sillon menkatkin tuloo saman verran myöhässä :) Tosin mun käsittääkseni luteaalivaiheen pituus voi myös vaihdella sen mukaan kummalta puolelta ovulaatio tapahtuu. Itte huomasin, että toiselta puolelta luteaalivaihe on sen 14 päivää, mutta toiselta puolelta 16 :'D
 
Yleensä jos ovis myöhästyy niin sillon menkatkin tuloo saman verran myöhässä :) Tosin mun käsittääkseni luteaalivaiheen pituus voi myös vaihdella sen mukaan kummalta puolelta ovulaatio tapahtuu. Itte huomasin, että toiselta puolelta luteaalivaihe on sen 14 päivää, mutta toiselta puolelta 16 :'D
Aijaa :grin elikkä ei ehkä tarvii ressaa et alkais heti sillon 1.1 :angelic:
 
Aijaa :grin elikkä ei ehkä tarvii ressaa et alkais heti sillon 1.1 :angelic:
Jospa olisi tarrannut kyytiläinen matkaan, niin ettei alkaisi ollenkaan :wink

Munkin tekisi mieli testata jo huomenna, mutta jos nyt vaan yrittäisi malttaa sinne sunnuntaihin asti :rolleyes:
 
Takaisin
Top