Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyvää joulua tännekkin kaikille ! Ja yrittäville tsemppiä tulevaan vuoteen josko se olisi teidän vuosi :Heartbigred ja jos jollakin on IG niin meidän perhettä voi seurata al3xandrajuliakoponen :)
 
Moikka! ❤

Olen 24v, mieheni on kolme vuotta minua vanhempi. Hällä yksi lapsi ennestään.
Meillä starttaa pian yk9, luulen ainakin näin. Kovasti toivomme pikkuista!

Ovista tikutellut 3 kierrossa, tässä kierrossa ekaa kertaa tosi selkeä tumma viiva.

Alotin ottaa vehnänalkioöljyä, foolihappoa ja muita vitamiineja.
 
Tervetuloa mukaan Mimmmma ja toivotaan pikaista plussaa! :)

Täällä dpo 4 ja ensimmäistä kertaa tässä vajaan 10 kk yrittämisen aikana edes hieman toiveikas olo :D Rinnat kipeytyi oletetusta oviksesta seuraavana päivänä, mutta nyt on enää vain nännit aavistuksen arat, vaikka yleensä rintojen kipuilu jatkuu aina menkkojen alkuun asti.
 
Täällä kp 14, oletettu ovis kp 15 ja kp 11 sain saman vahvuset viivat mutta sitten ovulaatiotestit loppu kesken enkä nyt sitten tiiä varmuudella milloin ovis on :D mennään oletusten mukaan että ovis on kp 15 eli huomenna :D tallettelut tehty kp 9, 11 ja 14 että eiköhän se riitä...
 
Tervetuloa mukaan Mimmmma ja toivotaan pikaista plussaa! :)

Täällä dpo 4 ja ensimmäistä kertaa tässä vajaan 10 kk yrittämisen aikana edes hieman toiveikas olo :D Rinnat kipeytyi oletetusta oviksesta seuraavana päivänä, mutta nyt on enää vain nännit aavistuksen arat, vaikka yleensä rintojen kipuilu jatkuu aina menkkojen alkuun asti.

Uu, nonni! Mikä dpo ajattelit testaa? :)
 
Moikka! [emoji173]

Olen 24v, mieheni on kolme vuotta minua vanhempi. Hällä yksi lapsi ennestään.
Meillä starttaa pian yk9, luulen ainakin näin. Kovasti toivomme pikkuista!

Ovista tikutellut 3 kierrossa, tässä kierrossa ekaa kertaa tosi selkeä tumma viiva.

Alotin ottaa vehnänalkioöljyä, foolihappoa ja muita vitamiineja.

Mun piti alottaa juomaa greippimehua kierron alussa mutta se vähän jäi, ehkä ens kierrossa :D
 
Uu, nonni! Mikä dpo ajattelit testaa? :)

Yleensä testaillut aikaisintaan dpo 12, mutta kaveri on nyt pyydellyt meitä uudeksivuodeksi heille juhlimaan ja silloin tulisi nautittua myös alkoholia jonkin verran, joten pitää ehkä uskaltautua testaamaan jo dpo 9, vaikka vähän epäilen voiko silloin vielä mitään edes näkyä :'D
 
Täällä kp 14, oletettu ovis kp 15 ja kp 11 sain saman vahvuset viivat mutta sitten ovulaatiotestit loppu kesken enkä nyt sitten tiiä varmuudella milloin ovis on :D mennään oletusten mukaan että ovis on kp 15 eli huomenna :D tallettelut tehty kp 9, 11 ja 14 että eiköhän se riitä...

Kyllä mä uskon, että nuo tallettelut riittää ja toivotaan, että tuottaa tulosta! :)
 
turotus, mulla sunnuntaina tulee dpo 10 ja pakko kans testata varuiks:grin toi dpo lasku on 2 pvää myöhemmin kuin laskureiden mukaan.. tuntemukset oli sitä luokkaa. Eli periaatteessa tänään dpo 5 & 7 :grin jos tästä kierrosta ei onnaa niin sit alan kyllä tikuttaa ovista!

Mitäs porukka muuten meinaa uutenavuotena tehdä? :)
 
turotus, mulla sunnuntaina tulee dpo 10 ja pakko kans testata varuiks:grin toi dpo lasku on 2 pvää myöhemmin kuin laskureiden mukaan.. tuntemukset oli sitä luokkaa. Eli periaatteessa tänään dpo 5 & 7 :grin jos tästä kierrosta ei onnaa niin sit alan kyllä tikuttaa ovista!

Nonii, saadaan yhessä piinailla sunnuntaihin, tuu sitte kertomaan mitä testi näytti :grin
 
Meillä vietetään tupareita ! Kun vihdoin päästiin viime ja tämän kuun vaihteessa muutamaan isompaan :) Ihanaa itelle että vihdoin saa vapaasti juhlia ystävien kanssa kun just 18v syndet raskaana ja senkin jälkeen 19v melkeen seuraaviin synttäreihin raskaana :D nyt jos sais tammikuussa täyttää 21 ei raskaana.. mutta paljon tsemppiä muiden piina päiviin ;)
 
Joo, sä kans :grin

Juu, millä testillä meinaat testailla? Mä oon yleensä käyttäny ihan perus pc liuskoja, mut nyt mietin että pitäiskö ostaa joku erikoisherkkä kun ei oo tullu nuin aikasin ikinä testailtua :grin
 
Juu, millä testillä meinaat testailla? Mä oon yleensä käyttäny ihan perus pc liuskoja, mut nyt mietin että pitäiskö ostaa joku erikoisherkkä kun ei oo tullu nuin aikasin ikinä testailtua :grin
Mulla on yks pc lojumassa nurkissa, sillä meinasin. Voi tosissaan olla ihan liian aikasta :shifty: teen pc testin sunnuntaina, ja sit odottelen vaan menkkoihin (toivon siis ettei tuu:grin) asti ja jos ei ala niin sit ostan lisää testejä!
 
Mulla on yks pc lojumassa nurkissa, sillä meinasin. Voi tosissaan olla ihan liian aikasta :shifty: teen pc testin sunnuntaina, ja sit odottelen vaan menkkoihin (toivon siis ettei tuu:grin) asti ja jos ei ala niin sit ostan lisää testejä!
Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta! :)
 
Mulla tänään kp 19, eilen tikutin ovisplussan eli tänään tai huomenna ovis. Uutena vuotena mökkeilyä tiedossa miehen vanhempien ja siskon kanssa, rauhallisissa merkeissä. Toivon mukaan nyt tärppää [emoji5]️ yk6 siis meneillään.
 
Täällä ilmoittautuu yksi kuumeilija lisää! :)
Olen 25-vuotias ja kihlattuni samanikäinen. Takana keskeytys+kaavinta 6/2016 ja keskenmeno+kaavinta 7/2017.. Viimeisimmän kaavinnan jälkeen kerran kunnon kuukautiset tulleet eli ei vielä täysin säönnöllinen kierto, tosin aina varsin epäsäännöllinen kierto on ollut. Pohjois-pohjanmaalla asumme rivitalokaksiossa, kissan ja koiran kanssa. Pieni perheenlisäys olisi enemmän kuin tervetullut <3
 
Täällä ilmoittautuu yksi kuumeilija lisää! :)
Olen 25-vuotias ja kihlattuni samanikäinen. Takana keskeytys+kaavinta 6/2016 ja keskenmeno+kaavinta 7/2017.. Viimeisimmän kaavinnan jälkeen kerran kunnon kuukautiset tulleet eli ei vielä täysin säönnöllinen kierto, tosin aina varsin epäsäännöllinen kierto on ollut. Pohjois-pohjanmaalla asumme rivitalokaksiossa, kissan ja koiran kanssa. Pieni perheenlisäys olisi enemmän kuin tervetullut <3

Kiva että tulit mukaan! :) Kuinka pitkiä sun kierrot on ollu?
 
Täällä ilmoittautuu yksi kuumeilija lisää! :)
Olen 25-vuotias ja kihlattuni samanikäinen. Takana keskeytys+kaavinta 6/2016 ja keskenmeno+kaavinta 7/2017.. Viimeisimmän kaavinnan jälkeen kerran kunnon kuukautiset tulleet eli ei vielä täysin säönnöllinen kierto, tosin aina varsin epäsäännöllinen kierto on ollut. Pohjois-pohjanmaalla asumme rivitalokaksiossa, kissan ja koiran kanssa. Pieni perheenlisäys olisi enemmän kuin tervetullut <3
Tervetuloa, kiva saada lisää kuumeilijoita mukaan! :)
 
Takaisin
Top