Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tervetuloa mukaan Mimmmma ja toivotaan pikaista plussaa! :)
Täällä dpo 4 ja ensimmäistä kertaa tässä vajaan 10 kk yrittämisen aikana edes hieman toiveikas olo :D Rinnat kipeytyi oletetusta oviksesta seuraavana päivänä, mutta nyt on enää vain nännit aavistuksen arat, vaikka yleensä rintojen kipuilu jatkuu aina menkkojen alkuun asti.
Moikka! [emoji173]
Olen 24v, mieheni on kolme vuotta minua vanhempi. Hällä yksi lapsi ennestään.
Meillä starttaa pian yk9, luulen ainakin näin. Kovasti toivomme pikkuista!
Ovista tikutellut 3 kierrossa, tässä kierrossa ekaa kertaa tosi selkeä tumma viiva.
Alotin ottaa vehnänalkioöljyä, foolihappoa ja muita vitamiineja.
Uu, nonni! Mikä dpo ajattelit testaa? :)
Täällä kp 14, oletettu ovis kp 15 ja kp 11 sain saman vahvuset viivat mutta sitten ovulaatiotestit loppu kesken enkä nyt sitten tiiä varmuudella milloin ovis on :D mennään oletusten mukaan että ovis on kp 15 eli huomenna :D tallettelut tehty kp 9, 11 ja 14 että eiköhän se riitä...
Kyllä mä uskon, että nuo tallettelut riittää ja toivotaan, että tuottaa tulosta! :)
turotus, mulla sunnuntaina tulee dpo 10 ja pakko kans testata varuiks toi dpo lasku on 2 pvää myöhemmin kuin laskureiden mukaan.. tuntemukset oli sitä luokkaa. Eli periaatteessa tänään dpo 5 & 7 jos tästä kierrosta ei onnaa niin sit alan kyllä tikuttaa ovista!
Joo, sä kansNonii, saadaan yhessä piinailla sunnuntaihin, tuu sitte kertomaan mitä testi näytti
Joo, sä kans
Mulla on yks pc lojumassa nurkissa, sillä meinasin. Voi tosissaan olla ihan liian aikasta teen pc testin sunnuntaina, ja sit odottelen vaan menkkoihin (toivon siis ettei tuu) asti ja jos ei ala niin sit ostan lisää testejä!Juu, millä testillä meinaat testailla? Mä oon yleensä käyttäny ihan perus pc liuskoja, mut nyt mietin että pitäiskö ostaa joku erikoisherkkä kun ei oo tullu nuin aikasin ikinä testailtua
Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta! :)Mulla on yks pc lojumassa nurkissa, sillä meinasin. Voi tosissaan olla ihan liian aikasta teen pc testin sunnuntaina, ja sit odottelen vaan menkkoihin (toivon siis ettei tuu) asti ja jos ei ala niin sit ostan lisää testejä!
Täällä ilmoittautuu yksi kuumeilija lisää! :)
Olen 25-vuotias ja kihlattuni samanikäinen. Takana keskeytys+kaavinta 6/2016 ja keskenmeno+kaavinta 7/2017.. Viimeisimmän kaavinnan jälkeen kerran kunnon kuukautiset tulleet eli ei vielä täysin säönnöllinen kierto, tosin aina varsin epäsäännöllinen kierto on ollut. Pohjois-pohjanmaalla asumme rivitalokaksiossa, kissan ja koiran kanssa. Pieni perheenlisäys olisi enemmän kuin tervetullut
Tervetuloa, kiva saada lisää kuumeilijoita mukaan! :)Täällä ilmoittautuu yksi kuumeilija lisää! :)
Olen 25-vuotias ja kihlattuni samanikäinen. Takana keskeytys+kaavinta 6/2016 ja keskenmeno+kaavinta 7/2017.. Viimeisimmän kaavinnan jälkeen kerran kunnon kuukautiset tulleet eli ei vielä täysin säönnöllinen kierto, tosin aina varsin epäsäännöllinen kierto on ollut. Pohjois-pohjanmaalla asumme rivitalokaksiossa, kissan ja koiran kanssa. Pieni perheenlisäys olisi enemmän kuin tervetullut