Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No siis jokasellahan on omanlainen vatsa ja reagoi erilailla esim ruokiin. Mulla näyttää täl hetkel et oisin rv 20+ :grin ihan siis turvotusta


Niin voi olla. Toivottavasti sulle huomenna näyttää plussaa.

Mä meen kohta hoitoihin että tuun nopeaa raskaaksi. En jaksa enään odottaa raskaaksi tuloa
 
Mun koira on levoton ja kävelee perässä. Laittaa päätä mun mahalle. Tiesi kun mun yks sukulainen oli raskaana.kävdöi levottomasti. Ei ollut yhtään rauhassa ja halus En syliin. Isru sit sen jalkoihin. Aavistin että on raskaana.
 
Olen 25v nainen ja yritämme kihlattuni kanssa kovadti vauvaa. Olemme yrittäneet lokakuusta 2016 lähtien. Jätin e-pillerit pois maaliskuussa 2017. Olemme päästäneet ovulaatiopäivänä ja muinakin sisälle.

Minulla on ollut seuraavanlaisia raskausoireita:

- Väsymys
- Arat rinnat
- Turvonnut vatsa
- Tihentynyt virtaaamisen tarve
- lisääntynyt janontunne
- pahoinvointi

Olen tehnyt 5 kaupan raskaustestiä mihin tulee viiva ja niistä 2 on ollut positiivista ja 3 negatiivistä

Apteekin digitaalisella viikkonäytöllä oleva raskaustesti näytti negatiivistä

Sitten tein 2 tavallista apteekin raskaustestiä mihin tulee viiva niin toinen oli positiivinen ja toinen negatiivinen.

Mikä on nyt oikea tulos?

Siis onko teillä ollut ehkäisy käytössä kumminkin tuonne maaliskuuhun asti jos vasta silloin lopetit pillerit?
 
Siis onko teillä ollut ehkäisy käytössä kumminkin tuonne maaliskuuhun asti jos vasta silloin lopetit pillerit?

Maaliskuussa lopetin kokonaan, mutta heinäkuusta 2016 otin miten sattuu ja milloin sattuu e-pillerin. Välillä jäi kokonaan ottamatta 2-3 viikoksi pilleri tai sit otin 1-2 pilleriä vain viikossa. Välillä jäi yhdeltä kuulta kokonaan pois pilleri
 
Muokattu viimeksi:
Negaa pukkas, ehkä siihen jonkun haamujen esiäidin sai kuviteltua, mutta mies ei sitä kyllä nähnyt :rolleyes:
 
Onko sulla muutes turotus kuvaa testistä?
Ei, yleensä otan aina kuvan, mutta nyt meillä on kaveri kylässä niin oli aika pikanen testaus :'D Tosin tuskin tollanen haamujen esiäiti kuvassa näkyiskään :hilarious:

Toivottavasti meillä molemmilla muuttuis vielä plussaksi :)
 
Elokuussa päästetty sisälle 15 kertaa, Syyskuussa 18 kertaa, lokakuussa 11 kertaa, marraskuussa 18 kertaa ja joulukuussa 25 kertaa. Viidessä kuukaudessa yhteensä 87 kertaa.

Elokuussa päästetti ovulaatiopäivänä (11.8) 3 kertaa, syyskuussa (17.9) 2 kertaa, lokakuussa (15.10) 2 kertaa, marraskuussa (6.11) 4 kertaa ja joulukuussa (7.12) 3 kertaa.
 
Elokuussa päästetty sisälle 15 kertaa, Syyskuussa 18 kertaa, lokakuussa 11 kertaa, marraskuussa 18 kertaa ja joulukuussa 25 kertaa. Viidessä kuukaudessa yhteensä 87 kertaa.

Elokuussa päästetti ovulaatiopäivänä (11.8) 3 kertaa, syyskuussa (17.9) 2 kertaa, lokakuussa (15.10) 2 kertaa, marraskuussa (6.11) 4 kertaa ja joulukuussa (7.12) 3 kertaa.

Jännä vaikka on noin useasti päästetty sisälleni niin en ole vielä raskaana
 
Jännä vaikka on noin useasti päästetty sisälleni niin en ole vielä raskaana
Ollaan mekin tässä melkeen 10 kk yrityksen aikana heiluteltu peittoa liki päivittäin, eikä ole raskautta kuulunut vielä, kaipa se vaan ottaa aikansa ennen kuin tärppää :rolleyes:
 
Ollaan mekin tässä melkeen 10 kk yrityksen aikana heiluteltu peittoa liki päivittäin, eikä ole raskautta kuulunut vielä, kaipa se vaan ottaa aikansa ennen kuin tärppää :rolleyes:

Mutta voihan se olla niinkin että en tule koskaan raskaaksi tai sitten menee monta vuotta ennen kuin tulen.
 
Sama käynyt itselläkin mielessä, mutta pitää yrittää pysyä positiivisena :)

En meinaa pysyä positiivisena. Meinaa masentaa kun en tule raskaaksi. Pitää varmaan mennä hoitoihin et tulen pian raskaaksi. Olen käynyt selvittämässä että voinko koskaan tulla raskaaksi ja siinä ei ollut mitään. Voin tulla
 
En meinaa pysyä positiivisena. Meinaa masentaa kun en tule raskaaksi. Pitää varmaan mennä hoitoihin et tulen pian raskaaksi. Olen käynyt selvittämässä että voinko koskaan tulla raskaaksi ja siinä ei ollut mitään. Voin tulla
Voihan se olla, että sulla on vielä pillerien lopettamisen jälkeen hormoonit sekasin, joillainhan menee tosi pitkään siihen että kierto tasoittuu, toivotaan että tulisi plussa pian :)
 
Takaisin
Top