Kyfi2299540
Näppärä viestien naputtelija
Mikä kp sulla on?
Kp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mikä kp sulla on?
Testaan huomenna:)
Kiertopäivä. Onko menkat myöhässä?
Huomenna vasta testaan :)Mikä tulos tuli?
Kiertopäivä. Onko menkat myöhässä?
Kyllä mä aika vahvasti sit luulen että oisit raskaana! Tee clearbluen digitaalinen testi vielä varuiks. Ne mun mielestä luotettavia. Ne missä tulee viikot näkyvilleMenkat piti olla 21.-24.12.17 ja seuraavien tulla 21.-24.1.18
Kyllä mä aika vahvasti sit luulen että oisit raskaana! Tee clearbluen digitaalinen testi vielä varuiks. Ne mun mielestä luotettavia. Ne missä tulee viikot näkyville
Mitäköhän ihmettä mee verikokeisiinMä tein to ja näytti negatiivistä.
Mulla menkat ollut sekaisin. Jäänyt välistäkin. Välistä jäi Syyskuussa ja Lokakuussa. Tuli Heinäkuussa, Elokuussa ja marraskuussa
Mä en kyllä nyt osaa sanoa tähän tilanteeseen mitään, kun testit on tehty pissasta ja verestä mutta silti on näyttänyt plussaakinMarraskuun loppupuolella kävin ja näytti negatiivistä ja kaikki muutkin mitä tutkittiin niin oli hyvät sekä niissä ei ollut mitään vikaa. En muista mitä oli ne mitä otettiin
Tiiätkö, vaikuttaako epilepsia lääkkeet kuukautiskiertoon?
Voiko olla että joku lääke vaikuttais siihen että testi näyttää plussaa vaikkei oisi raskaana?
Tässä kuva mun mahastani