Voi kun oliskin:angelic: <3Jospa olisi tarrannut kyytiläinen matkaan, niin ettei alkaisi ollenkaan
Munkin tekisi mieli testata jo huomenna, mutta jos nyt vaan yrittäisi malttaa sinne sunnuntaihin asti![]()
odotetaan yhdessä sunnuntain koittavan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi kun oliskin:angelic: <3Jospa olisi tarrannut kyytiläinen matkaan, niin ettei alkaisi ollenkaan
Munkin tekisi mieli testata jo huomenna, mutta jos nyt vaan yrittäisi malttaa sinne sunnuntaihin asti![]()
JooVoi kun oliskin:angelic: <3
odotetaan yhdessä sunnuntain koittavanmikäs dpo sulla olikaan sillon?
Nii oliki jooJooSunnuntaina pitäis olla dpo 9, että aika samoissa mennään :)
toivotaan molemmille plussaa 
Yk 7 menossa ja ens kuussa tulee 10 kk yrittämistä täyteen, mun puolesta sais kyllä pikkuhiljaa tärpätä jo :banghead:Nii oliki jootoivotaan molemmille plussaa
monesko yk tää on teillä? Meillä toinen
![]()
No niimpä! Toivotaan että tärppäis:)Yk 7 menossa ja ens kuussa tulee 10 kk yrittämistä täyteen, mun puolesta sais kyllä pikkuhiljaa tärpätä jo :banghead:
Hmm, luulisi että otettaisiin ihan yhtä herkästi kuin vanhempiakin, kuitenkin nuorella jos mitään häikkää ei ole, pitäisi tärpätä aika nopiaan ja toisaalta hoidoilla on parempi ennuste kun hedelmällisyys ei ole lähtenyt laskemaan vielä.Oon miettinyt että jos nuorella alle 25v ei tärppää vuodessa niin kuinka herkästi ne ottaa nuoria julkiselle puolelle hoitoon?
Eipä oikeestaan, vähän nippaillut alavatsasta ja alaselkä on edelleen kipiä. Tai no oon mä vähän ihmetellyt kun hengästyn tosi nopeesti ja sydän hakkaa tuhatta ja sataa ku vähänkään tekee jotainturotus, onko mitään erikoisia oloja ollut? Huomenna testaillaan![]()
Aika jännä :D Jos ne on varastoitunu johonkin ja päätti tulla kerralla pihalleÄllövarotus :D
Mitä tää on?! Äsken vessareissulla tuli vastaa sellaset ovislimat mitä ei oo ikinä ollu, tyylii 3 oviskerran limat yhessä, niinku järkyttävä määrä :D whaat ja nyt on dpo 3...
Vähän vatsa kipeä välillä ja turvottaa. Hirvee jano ja vv on ehkä hiukan runsaampaa.Eipä oikeestaan, vähän nippaillut alavatsasta ja alaselkä on edelleen kipiä. Tai no oon mä vähän ihmetellyt kun hengästyn tosi nopeesti ja sydän hakkaa tuhatta ja sataa ku vähänkään tekee jotain
Mites sulla?
Olen 25v nainen ja yritämme kihlattuni kanssa kovadti vauvaa. Olemme yrittäneet lokakuusta 2016 lähtien. Jätin e-pillerit pois maaliskuussa 2017. Olemme päästäneet ovulaatiopäivänä ja muinakin sisälle.
Minulla on ollut seuraavanlaisia raskausoireita:
- Väsymys
- Arat rinnat
- Turvonnut vatsa
- Tihentynyt virtaaamisen tarve
- lisääntynyt janontunne
- pahoinvointi
Olen tehnyt 5 kaupan raskaustestiä mihin tulee viiva ja niistä 2 on ollut positiivista ja 3 negatiivistä
Apteekin digitaalisella viikkonäytöllä oleva raskaustesti näytti negatiivistä
Sitten tein 2 tavallista apteekin raskaustestiä mihin tulee viiva niin toinen oli positiivinen ja toinen negatiivinen.
Mikä on nyt oikea tulos?
Onko sulla laittaa kuvaa näistä testeistä?
Vähän vatsa kipeä välillä ja turvottaa. Hirvee jano ja vv on ehkä hiukan runsaampaa.
Tässä kierrossa en ole laskeskellut samanlailla päiviä tai testaillut turhaan liian aikaisin, taikka sitten keksinyt oireita![]()
Testaan huomenna:)Mikä tulos tuli?
Mikä kp sulla on?Mulla on maha kasvanut. Alaselkä ollut kipeä, vatsa turvonnut. Polvi kans kipee.
JooSunnuntaina pitäis olla dpo 9, että aika samoissa mennään :)