Skallo
Näppärä viestien naputtelija
Mun ei niin pitäs koskaan erehtyä lukeen tätä keskustelua[:@][:@] tekee mieli vaan hakata päätä seinään ku näitä lukee. En oo lapsen syntymän jälkeen nukkunu ku pari kertaa jopa 6 tuntia yhtäsoittoa ja nää kerrat oli niitä kun olin ollu viihteellä[&:] Eilen meinasi loppua uskot ja toivot tän homman kanssa... huudettiin ja paruttiin vauvan kanssa kummakki ja jos joku ois tullu kysyyn et no oliko hyvä päätös hankkia lapsi niin oisin voinu sanoa että ei helvetissä[:@][:'(] itepä sitä on soppansa keittäny[:(] meinasin murhata miehen kun yks päivä tapellessa se sano että joo mun 24h 7 päivänä viikossa lapsen kans on yhtä raskasta kun hänen 8 työtuntia 5 päivänä viikossa. Kai tätäkin jaksas ihan mielettömän hyvin jos sais ees joskus nukkua, nyt vaan univelkaa kasaantuu univelan päälle eikä oo näkyvissä tilannetta millon pääsis tasottaan....ja se loma, töissäkäydessä sitä jaksaa jo pitkälle kun tietää että aina on viikonloppu tulossa millon voi relata ja nukkua, tää on kun loputon musta epätoivonen putki missä ei oo hengähdystaukoja[:(][:(] menipäs synkäks[;)] mut olkaa te onnellisia joilla vauvat nukkuu, sillon sitä osaa nauttiakin siitä vauva-elämästä....
Aion kyllä käyttää näitä kun pinniksen suojuksesta huolimatta Liekki saa välillä jalkansa pinnojen väliin ku niin niitä heittelee, eipä jää niin pahasti kiinni ku jalat on paketissa...